Elektrikli süpürgeyi teslim ettim. Tetik ve çetele çalışmıyordu. Vaat edilenlerin 1'i yerine 3 gün «teşhis edildi". Bulaştılar. "Tetiği değiştirmenizi tavsiye ederiz." Soruyorum, "skor tahtasında ne var?». «Bu tetik yüzünden" diyorlar. «Hayır, kontrol etsen iyi olur» diyorum. Hala günü kontrol ettiler. Cevap: "Evet, motorunuz da yandı." Yani, tetiği tamir etmeyi kabul edebilirdim ve sonra hareket ettiricinin de değiştirilmesi gerektiği ortaya çıkacaktı. Yeni motor, diğer TÜM şirketlerin aldığı 500-1000 yerine 5000 binin yerini alıyor.
Reddediyordu. Onarımsız teşhisin ücretli olduğu ortaya çıktı. Telefonda bu konuda uyarılmadılar. Ödedim, aldım, başka bir yerde yaptım. Bu "ustalarla" iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum!
15 Mart'ta Dyson V8'i onarım için verdim. Kibar kurye cihazı zamanında aldı. 3 gün sonra aradılar: motor tıkandı (değiştirilmesi gerekiyor) ve onarım miktarını açıkladılar: 11K. Kabul etmedim ve şimdiden yeni bir elektrikli süpürge aramaya başladım. Bir gün sonra aradılar, 9'a ne yapılabileceğini söylediler, şimdiden yeni bir elektrikli süpürge aldığımı söyleyerek tekrar reddettim. Başka bir gün sonra, 6k'nın fiyatını açıkladılar ve sonra ödemeyi ve cihazı büyükanneme kır evine götürmeye değeceğine karar verdim.
Sonra en tatsız olanı, yönetici Andrei hazır olduğunu bildirmek için aradı ve filtreyi normal şekilde yapıştıramadıklarını ve 2k'ya fazladan ödeme yapmaları gerektiğini söyledi. Saçmalık, ama bu sorunun neden daha önce bildirilmediğini sordum. Andrei kendim tahmin etmeliydim, dedi. Açıklamalarıma bunu dinleyecek vakti olmadığını söylemeye başladım ve ayrıca bu ekstra 2 bini ödemem için üzüldüğüme şaşırdığını ifade etti. Kaba davrandım, cümlenin bitmesine izin vermedim ve telefonu kapattım.