Müşterilere karşı bu tutum için utançtan tasarruf edeceğim. Tüm şubeler onarım için kapatıldı, 6. Devrim meydanı'nda kaos yaşanıyor. Sıra kilometre uzunluğunda, elektronik kuyruk yok. Resepsiyon için 5 pencere, başka bir ofiste ama ayaklarıyla sohbet ediyorlar. 86 yaşındaki emeklilerin detaylarını geri çekme talebi üzerine, yeni bir tesisleri olduğunda neye katlanmaları gerektiğini anlatmaya başladılar. Onarımla, işte o zaman ... Bu belirsizliğin fotoğrafını çektiğimi tahmin edemediğim için üzgünüm. Yönetici, kuyruğun boşaltılmasına yardımcı olma konusunda karar vermeye ve temel işlemler için birkaç pencere ayırmaya tenezzül etmedi. Peki neden? Genç çalışanlarla sohbet edebileceğinizde ve büyükanneler dursunlar.