Merhaba, onarımdan sonra sberbank'ın ofisini gerçekten beğendim, daha rahat, rahat hale geldim, sberbank daha modern görünüyor, çalışanlar kibar, cana yakın, arkadaş canlısı, puan veriyorum 🌷Yeni Yılınız Kutlu olsun 🎄.
03/04/2025 tarihinde saat 14: 00 civarında Sberbank şubesini ziyaret ederek Yulia Vladimirovna'ya ikinci pencereden geldi.
Benim düşünceme göre, çalışan en başından beri » havasında değildi ", insanlarla çalışmanın en kolay olmadığını anlıyorum, ancak kimseyi zorla orada tutmuyorlar gibi görünüyor)
Banka çalışanları, olumsuz değil, bankanın olumlu değerlendirmesi için çalışıyor gibi görünüyor. Bu uzman bununla ilgilenmiyor, durumu anlamak istemediğinden değil, sadece bir cümleye dinlendi …
Başka bir meslektaşına danışmak ve bu durumu genel olarak nerede çözebileceğinizi sorma isteği, " bilmiyorum " cevabına neden oldu, " ama ben başka bir çalışanın size nasıl yardım edeceğini", muhtemelen kötü bir çalışan en azından kaba davranmayacaktır
Bölümün değerlendirmesini düşürmeyeceğim, çünkü girişte tam tersine bize yardım etmekle ilgilenen tatlı, kibar bir kız vardı, ancak maalesef pencere seçiminde şanslıydık
Ve böylece kurtardım... IP için hesap açıyordum. Çalışanlar kendilerini zor durumda buldular çünkü nasıl olduğunu bilmiyorlar... Birlikte başa çıkmış gibiydiler... Ancak bir kart almak istemedim (sanal bir kart kullanmak mümkündü). 'Yanlışlıkla' bir uzman onu almak için düğmeye bastı mı? Neden? kapatılamadı... Her halükarda bu şubede. Başka bir deyişle, aslında bir hesap olarak bankanın başka bir şubesinde açılabilirler! Kullanmak - fin fonlarını kendinize aktarmak - bu aynı zamanda bu kvesttir. Bir banka çalışanı, yalnızca maaşlarını ödeyerek ve bunun IP olduğunu söyledi. Tavsiye etmiyorum