İki gün önce annemle bu koğuştaydım. Annem 86 yaşında. Banka kartlarından ve modern aletlerden nasıl yararlanacağını bilmiyor, kullanmıyor ve hatta korkmuyor. Ancak Antonina adlı çalışan (soyadını hatırlamıyorum) dinlendi - annem telefona gelen kodu kendisi girmeli. Ona annemin SMS'i kendisinin okuyamadığını ve bu kodu giremediğini açıkladım, onun için basit bir test değil. Ama bu genç kikimora dinlendi - kendi başına olmalı, kendi başına olmalı. Annem zorlukla başa çıktı.
Bu kederin işçiye de aynı resmi tutumu almasını diliyorum. Ve yönetimin, yaşlıların hizmetiyle ilgili sorunu bir şekilde çözmesi gerektiğini düşünüyorum. Yaşlıların sorunları annemden bile daha zor oluyor.
Yeniden yapılanmadan sonra, müşterilere hizmet veren daha fazla uzman oldu, elektronik kuyruğa yardımcı oluyor, beklemek için birçok kanepe var, ancak kuyruk hızlı hareket ediyor, bu nedenle beklemek genellikle uzun sürmüyor