Buradaki doktorlar çok iyi uzmanlar, odada onarımlar yapılıyor ve çocuklar için oyun yerleri var ve her şey güzel ve modern görünüyor, ancak teknolojik olarak 20. yüzyılda, doktorların orada yarı zamanlı veya oranın dörtte birinde çalıştığı gibi sıkışmış durumda ve randevuya çıkmaları zor ve 4-5 haftaya kadar çok uzun süre beklemeniz gerekiyor.
Ve en ilginç şey, Moskova bölgesindeki bu ana çocuk kliniğinde, doktorların hiçbirinde veya kayıt ofisinde, Moskova bölgesindeki polikliniklerin hastalarının elektronik kayıtlarına erişimin olmamasıdır. Benim düşünceme göre, Sağlık Bakanlığı bir yerde, bir şey eksikti.
Merhaba! Bu merkezdeydik ve çocuğumuz 2-3 kez oradaydık, her şey yolundaydı. Merkezde çocuk hoşuna gidiyor, oynayabileceğiniz birçok yer var) gittiğimiz uzmanlara da hoşlandık! Ama dün bize çocukluk takma adlarına Laura'ya 13.50 değil yön verdiler. 39.3 sıcaklıkta gittik ve 15 dakika geç kaldık (çünkü çocuk yavaşça yürüyordu ama onu kendime taşıyamadım), sonra kayıt ofisini defalarca aradım ve sürekli sıfırladım (geç kaldığımız konusunda uyarmak istesem de). Ve geldiğimizde - kayıt ofisinde bana doktorun uzun süredir evde olduğunu söylüyorlar - saat 14: 00'e kadar randevusu var. Bu resepsiyon ne kadar sürüyor? 10 dakika mı? Doktor Laura'nın yerinde olurdum, kayıt ofisine giderdim ve hastayı arayıp randevuya gelip gelmeyeceklerini sorardım. Ben sadece umutsuzluktan gözyaşlarına boğuldum, peki nasıl?! Çok utanç verici ve hoş değil. Ancak bazı doktorlar randevuya geç kalıyorlar ve sorun değil, ancak hasta 10-15 dakika olmadığı için hemen eve gidiyorlar!👍🏻
Ama kayıtta toplantıma gittiler ve kaydımı yeniden planladılar! Çok teşekkür ederim!
Sadece hastanenin durumu için bir yıldız, tamamen aydınlık, çocuklar için gelişmeler var ve hepsi bu kadar! Bu kliniği iki kez farklı gastroenterologlarla ziyaret ettiler.
İlk Palmiye göze teşhis koyar, testlere ve araştırmalara zar zor ulaşmıştır! Belki de gerçekten bu kadar özel bir yeteneği vardır ve tanı doğrulanmıştır, ancak testler sayesinde diğer pek de iyi olmayan sonuçlar ortaya çıkmıştır.
Ayrıca 10 aylık bir çocuğa tam hidrolizat karışımı reçete ettim (sorulduğunda acı değil, hayır dedi ve bebek memnuniyetle yiyecektir). Eve giderken hemen satın aldılar. Karışımın iğrenç derecede acı olduğu ve ilaç kokusuyla olduğu ortaya çıktı, doğal olarak çocuk onu yemedi, çünkü neyin lezzetli olup neyin olmadığını zaten anlıyor.
Tüm testleri bekledik ve gastroenterologla tekrar randevu aldık, bu sefer başka bir Sutormin ile bir ay bekledik.
Tanıştıktan sonra sırayı beklerken, beslenme sorununu çözmeye yardımcı olan bir doktor buldular ve genel olarak artık karışımla beslenemeyebileceğinizi açıkladılar, çünkü bebek her şeyi yiyor!
Ve böylece Sutormina'ya geldik, zamanında geldik ve o bir saatten fazla hasta alıyor ve 2 saat oturduk, çocuğun rejimi var, her şey benim tarafımdan hesaplandı, böylece doktora randevu beslenme arasında oldu
Sutormina kalifiye bir doktor değil, yaklaşık bir saat boyunca bir şeyler yazdırdı, ancak yarısı dolu ve hatta saçma sapan bir sayfa verdi. Çocuğumun esmer olduğunu, ona karışım almasına izin veremeyeceğimizi, 11 aylık bir bebeğin 1900kCal ve 100 gram saf protein yemesi gerektiğini, bu 10 yaşındaki bir çocuğun normudur, normu bilmiyorsanız Google'a gidin!!! Çocuğa formülü tanıtmakta ısrar etmeye başladım, olması gerektiği gibi! Bu da tekrar allegriye neden olabilir!!! Bebeğe tam gelişim için hangi menüyü hazırlayacağını söylemek yerine. Sevgili başhekim, doktorlarla bir görüşme yapın ve onları yeniden kalifiye olmaları için gönderin!
Bir işitme uzmanıyla vardı, Luganskaya.E.Yu. Bu uzman sayesinde çok iyi bir izlenim bıraktı. Ona geldiklerinden memnunum. Uzun zamandır bu kadar sempatik ve harika doktorlarla tanışmadım. İşini ve çocuklarını gerçekten seviyor, onunla konuşmak güzeldi.
Randevuda her zaman hayattan memnun olmayan ve sadece kaba davranmayı bilen diğer doktorlardan farklıdır. Ve Ekaterina Yurievna çok hoş ve yardımseverdir. Resepsiyonumuzun sonuçlarına göre her şeyi açıkladım ve memnunlar ondan ayrıldılar
Хорошая детская поликлиника, все сделано для детей, висят планшеты для игр возле кабинетов, всякие развивашки , диваны удобные, на стойке регистрации приятные женщины, помогают заполнять документы, очень вежливые. Были у одного специалиста, делали узи сердца, ни слова, ни пол слова , - положите, поднимите, заберите😳я понимаю что много народу, но дорогие врачи вы же работаете с детьми ‼️ будьте немного вежливее и внимательнее, ну мы были в 10:00, я не думаю что за час можно устать , чтобы просто не общаться никак.😡 Желаю всем деткам здоровья!!!
Zarif bir şekilde temiz, kibar doktorlar her şeyi açıklıyor! İçeride çok lezzetli bir atıştırmalık yedikleri bir mini kafe var, çocuklu ebeveynler için TV kanepeleri alanı var. Sıcak ilginiz için doktorlara ve personele teşekkür ederiz!
Çocukluk takma adlarını ilk kez ziyaret ettiler, her şeyden memnun kaldık.Kayıttan başlayarak her şey en üst düzeydedir, kibar temizlikçi kadın, kayıttaki kibar çalışanlar her şeyi hızlı bir şekilde resmileştirir.Uzmanlar da mükemmel, hepsi konuyla ilgili.Ofisten bile yardım etmeye hazırlar, herhangi bir sorun yaşamadan konsültasyon için başka bir uzmana kayıt yaptırdılar. Genel olarak her şeyden memnun kaldık.
Добрый день
Сами мы с области на назначили на прохождение специалистов
Остались под большим хорошем впечатление
Чисто акуратно самое современное оборудование
Специалисты вышей категории
Имеется в нутри маленькое кафе довольно с адекватными ценами
Есть небольшой нюанс но это наобарот считаю плюсом время ожидания по записи немного увеличивается но связано жто с тем что специалисты записывают вас сами куда вам нужно будет в дальнейшем всё объясняют расписывают лечение пошагово индивидуальный подход к каждому ребёнку и специфики его болезни. Бываем раз в полгода года и каждый раз очень довольны всем
(aşağıya inceleme eklemek) iyi günler! Buraya çocukla birlikte polikliniğimizden sağlık uzmanına doğru geldik. Burada tüm Moskova bölgesi için tek ücretsiz işitme uzmanı! Resepsiyondan sonra bir rüyada işitme çalışması planladılar, ancak işitme uzmanı tatile gitti. Diğer uzmanlara kaydolmak istediler, ancak bir işitme uzmanı, konuşma terapisti, nörolog hepsi aynı anda tatilde. Eylül ayının tamamı için resepsiyon yok, sonra Ekim ayının tamamı için resepsiyon bekleyin. Kayıtta bölge hastanesine kayıt yaptırmaları için gönderilirler ve bölge hastanesine geri dönerler, çünkü hiçbir bilet yoktur. ULAŞILAMIYOR!!! Telefondaki sıranın "sıradaki ilk sizsiniz" e ulaşmasını bekliyorum ve sıfırlıyor. Aynı zamanda, her 30 dakikalık bekleme için 50 ruble yenir. Sadece randevu almak için bölgeden 2 saat gideceğiz. Dışarıdaki nörolog herhangi bir sorun görmüyor, konuşma terapisti defektologuna bir sevk yazıyor. 2 ay kaydolmaya çalıştılar, asla kaydolmadılar Ağustos ayında bilet yoktu, Eylül ayında tatil vardı. Yürüyorsun, kuponlarla, kayıtlarla ve sıfır sonuçla savaşıyorsun. Uzmanlar genç, kibar. Klinikte temiz, taze, aydınlık. Bir sürü ofis var ama kayıt olmak çok sorunlu. Kliniğimde 2 ay boyunca burada tek bir bilet yoktu, elektronik olarak kaydolmak mümkün değil. Sadece klinikten yön alarak gelip geleceğim. Kafeler - fiyatlar çok yüksek, Moskova bölgelerimize ulaşamıyoruz, yan yana beşe gidiyoruz ve bahçelerde çöreklerle gidiyoruz. Neden doktor işitme uzmanı bölgemize gelmiyor ve küçük çocuklarımla doktordan 50 km önce seyahat etmek zorunda kalıyoruz?
Geri bildirim ekliyorum. Kasım ayında bizi aradılar. Bir işitme uzmanına atandılar. Daha önce değil, 16 saat sürmenin gerekli olduğunu açıkladım, çünkü çocuk uykusunda işitme araştırması yapmak için daha erken uykuya dalmayacak. Zaten denediler, hiçbir şey işe yaramadı. Saat 16: 00'a iyi kaydolduk. Bir hafta sonra arıyorlar, doktorun 16: 00'da yapamayacağını söylüyorlar, sadece 14: 00'da kafam karışmış durumda kabul ediyorum. Resepsiyondan bir gün önce kayıt ofisine ulaşmaya ve resepsiyonu iptal etmeye çalışıyorum (84986995310), çünkü saat 14: 00'te çocuk uyumayacak, yolculuk işe yaramaz olacak. TEKRAR ARAMAK İMKANSIZ!!! Ahizede 15-30 dakika beklersiniz ve sıraya ilk girdiğinizde bu 10 kez tekrarlanır ve tekrar sıfırlanır. Ertesi gün saat 14: 00'te yoldaydım, saat 15: 00'e kadar beni aradılar ama zil sesini duymadım. Genel olarak, muhtemelen Yeni Yıldan sonra tekrar meydan okumayı bekliyoruz.
İncelememe aynı mektupla cevap veriyorlar, görünüşe göre otomatik, görünüşe göre kimse incelemeyi okumuyor. Üzgün olduklarını yazıyorlar ve kendimizi düzeltmeye çalışacağız.
Все классно, отличное место с профессиональными врачами, единственный минус очень долго ждешь записи к врачу! Отзывчивые добрые, не рычат, на все вопросы ответят, все подскажут, чисто, есть буфет, чистый ухоженный туалет, теалетнач бумага, мыло, единственное в туалет можно зеркало повесить, не хватает, на ресепшене все четко быстро, все супер
Randevuda ikizlerden biriyle orada harika bir klinik vardı. Çocuk 8 kg ağırlığında, henüz oturmuyor veya yürümüyor, bebek arabasıyla yürümesini istedi (tüm tekerleklerin kapaklarını taktım), resepsiyonda sorunsuz bir şekilde izin verdiler, ancak kadın gardiyan beni gördüğü gibi gerçekten yetersiz, hemen ses çıkarmaya başladı, kaba davranmaya, "neden? Hem ayakkabılarımız hem de kapaklarımız var ve doğumdan sonra ağır bir çocuğum benim için bu kadar kaldırılamıyor" dedi, bunların benim sorunlarım olduğunu, her şeyin çocukları ellerinde taşıdığını söyledi. Ona söyledim, eğer kanunen yasaklanmadıysa, bebek arabasıyla gideceğim. Ve gitti. Bir daha kimse bana dokunmadı.
Bu yetersiz yıldız için kliniğe ateş etmiyorum, ancak yönetimin çocuk kliniğine götürülenlere daha dikkatli ve hastalara daha yakın olması gerekiyor.
Klinikte her şey temiz, düzenli, koridorlar yeterince geniş, oturacak kanepeler ve daha büyük çocuklar için duvarlarda oyuncaklar var.
Aslında sıralar yoktu, tüm ofislerde birinci veya ikinci sıralar vardı, zamana göre bir kayıt vardı.
Bir doktor, depresyonda ya da uykuluymuş gibi garipti, ama kaba değildi, resepsiyon aldı, öneriler verdi, sadece çok sessizce konuştu ve kelimenin tam anlamıyla tek kelimeyle konuştu.
Niki'nin önünde park yeri var, ücretli, saatte 150 rubleye mal oldu, orada 2 saat kaldık. Bedelsiz bulunamadı. Koltuklar diğer taraftaydı ama yaya geçidi var. Kliniğe giriş sooooo dar, kapılar bebek arabasına zar zor sıkılıyor, sağdan içeri girerken bir bebek arabası var. Resepsiyonda insanlar, her yerde olduğu gibi, çok kibar değiller, biri biraz kaba davranmayı başardı, çocuğun poliçesinin basılması gerektiğinden emin olun (neyse ki, tesadüfen ortaya çıktı), ancak kamu hizmetlerinde veya cesediyle bir kopyasını gösteriyorsunuz, onlar için uygun değil. Hala kağıt kartlar açıyorlar, oraya basıyorlar ve testler yapıştırıyorlar ve sen onunla kollarına gidiyorsun, son doktorda kalıyor.
Kızlarıyla konsültasyona gittik. Her şeyi beğendik. Merkez çok temiz ve personel kibar. Doktor Gorshkov'un randevusuna gittik. Ultrason yaptılar. Doktor bize her şeyi ultrasonla açıkladı ve tüm şüphelerimizi dışladı. Teşekkürler.
İçeri girdim, yenidoğanla soyundum, soyunma odasının yanındaki alt değiştirme masasını değiştirdim, eşyalarımı teslim ettim, her şey yolundaydı.... Korku! Bir elinizle yenidoğanın bebeğini tutuyorsunuz, diğer elinizle belgeleri çıkarıyorsunuz ve en önemlisi sizi doldurmaya zorluyorsunuz ve çok az rıza göstermiyorsunuz ve o anda yanlarınızda aynı dolduruculardan oluşan bir kalabalık var. Yenidoğanı bir elinizle, çantayı ayağınıza, diğer elinizle kalabalığın arasına bu kadar çok yazmak için ayakta tutmanın uygun olduğunu düşünüyor musunuz? Yönetim nereye bakıyor!? Sonra beni gerçekten çocuğuyla birlikte kabul etmeyen bir kardiyoloğa gittim ve sonra bilgisayarı kırıldı ve bana bir taburcu verilmedi. Lütfen bu resepsiyonun çok hoş karşılandığını ve ayrıca bölgemden çocuğumla metroya, sonra Moskova'nın diğer ucuna bir bebek arabasıyla metroya gittim, sonra metrodan uzun süre gidip resepsiyon diyemeyeceğiniz böyle bir resepsiyon aldım, doktor acelesi vardı ve öğle yemeği, soru soramadım. Uygun resepsiyonu almadım, sadece bir dakika yüzeysel, sadece bir doktor bilgisayara doldurdu, gördüğüm şey buydu, sonra kırıldı. Aynı zamanda, kardiyolog, bu klinikte çocuğumda yapması gereken kalbin ultrasonuna kendisi kayıt yaptırabilirdi, ancak bize çocuk doktoru aracılığıyla kendimiz kayıt yaptırmamızı söyledi. Resepsiyondan ne aldıkları belli değil - hiçbir şey.
Merkezin uzmanlarına içten teşekkür sözlerini paylaşmak istiyorum. Özellikle Duygusuz N.V. Profesyonelliğine ek olarak, çok sempatik bir insandır. Bürokratik engellerin üstesinden gelmeye ve çocuğuma gerekli yardımı sağlamaya yardım ettim.
Hoş, temiz, sakin, her şey yapısal olarak organize edilmiş, bir şeyler atıştırmak ve kahve içmek için bir fırsat olduğu için, ebeveynlerin telaşında çok fena değil.
Tıbbi muayenelerden geçmek için harika bir yer. Çok duyarlı, sabırlı, strese dayanıklı, anlayışlı doktorlar. Gerekli doktorların yanından geçtikten sonra, meslektaşlarına aynı yerde bitişik olmaları tavsiye edilir, bu genel olarak teşhisi çok kolaylaştırır.
Ama yine de kendinize ve çocuklarınıza iyi bakın, sağlığınıza)
Temiz ve rahat bir klinik. Kayıt bürosunun, gardırobun, doktorların güler yüzlü çalışanları. Sıra yok. Çocuğa uzmandan randevu almak için yeterli zaman ayırdılar, her şeyi anlattılar, resepsiyon sırasında yorum yaptılar. Bir catering noktası var, atıştırmalık veya içecek satın alabilirsiniz. Genel izlenim çok olumlu.
Aydınlık, temiz, hoş. Kayıt memurlarının çalışanları çok hızlıdır, bu da sizi memnun etmekten kendini alamaz. Sadece gastroenterolog vardı. Doktor belgeleri titizlikle inceledi, çocuğa dikkatlice sordu. Çok beğendim
5 aylık bir bebekle başka bir şehirden geldik. Birincisi, giriş avludan, temizlenmemiş karla kaplı avludan geliyordu. her şey arabalarla dolu. bebek arabasına binmek mümkün değil. bebek arabaları için yer yok. Evin bodrumunun yanına bıraktılar. Klinikte sadece üç alt değiştirme masası var. Kayıt ofisine giden sıra inanılmaz derecede büyük. Doktorun ofisinde geri dönemedim. Anne ve çocuğun odasında pencereler açılamaz ve orada çok havasız. sadece doktor yüzünden birim değil. çok iyi bir uzman
Mükemmel klinik, neredeyse gerekli tüm doktorlar var. Otoparkta kötü. Sadece ücretli ve bu her zaman yer yoktur. Personel kibar. Bebekle ilk kez geldim. Resepsiyonda anketi doldurmaya yardımcı oldular ve sadece imzalamalarına izin verdiler.
Harika bir yer. Birçok farklı uzman var. Kayıt saatine saygı duyulur, hatta çalışanlar erken randevu ayarlamaya çalışır. Tıbbi raporlara göre herhangi bir şikayet yoktur. Temiz, temiz. Beklemek için çok az oturma yeri var.
Поликлиника небольшая, на первом этаже жилого дома, но очень вместительная, принимают специалисты узкого профиля, были на приёме у врача гастроэнтеролога, Пальм Натальи Николаевны, потрясающая врач, очень вежливая, тактичная, изучила наши анализы и обследования, дала нужные рекомендации по лечению. Приняла ровно по записи, минута в минуту, очень понравился центр, чисто и светло, чистые и приятно-пахнущие туалеты, всё обрабатывают спецсредствами, а это не мало важно для поликлиники.
Normal bir tedavi tesisi. Resepsiyonda çabucak kayıt yaptırdılar, ofise gönderdiler. Klinik temiz, çocukların zaman geçirmesi için oyun alanları var. Koridorda su dolu bir soğutucu var. Ve çok insan var.
Bu yeri üç kez ziyaret ettim, her şey yolunda, personel çok özenli ve hoş, ancak her seferinde bir kayıt içeren bir kayıt ortaya çıktı, sorunun Balashikha'ya geri dönmeden hemen yerinde çözülmesine sevindim.
Moskova bölgesindeki multidisipliner çocuk kliniğine birden fazla kez başvuruldu. Artıları: Toplu taşıma araçlarıyla, özgürce, temiz, özenli personel ile ulaşabilirsiniz
Tavsiyeye göre geldik, bir kardiyoloğa, bir dermatoloğa ihtiyacımız vardı. Her iki doktor da bizi profesyonel olarak inceledi ve önerilerde bulundu. Çok memnunuz.
Çabuk ulaştık. Kolay buldular, kliniğin kendisi temiz. Bulunmakta rahattım.
Harika uzmanlar!!! Kızının tam muayenesi!!! Teşekkür ederiz!!! Nörolog, ultrason uzmanı, dermatolog, endokrinolog, gastroenterolog!!! Hepsi harika!!! Ve küçük bir oda da olsa durum güzel!!!
Artılar.Ramensky bölgesinde tüm uzmanlar yok.Her şey birkaç kez çok iyi tedavi edildi.Eksi.Bir kağıt parçası olmadan, sen oradasın....ka.Yol 2 saat tek yönlüdür.Bölgelerde bir uzmanı gözaltına almak gerçekten zor, birçoğu kliniklere gidiyor.Doktora bir ay önceden ve bir gün önceden şehre bir kayıt yapılacaktır.Doktorun hastalığı nedeniyle iptal edilirler.Bu benim anlayışımın ötesinde.Neden Medetsina'da böyle bir sorun oluyor.
İyi günler! Geçen gün Yaltikov Vladimir Yurievich'in ultrason teşhisi doktorunun randevusundaydık. Doktorun çok misafirperver olmadığı ve bir şekilde uyuşuk olduğu ortaya çıktı. Prosedür 5 dakika sürdü, her şey sessiz, soru sormaya çalışıyorum, cevap olarak sessizlik var. Tanrıya şükür, teşhis iyi sonuçlar gösterdi ve doktorla konuşacak pek bir şey yoktu, ancak 110 km seyahat ettikleri göz önüne alındığında yine de bir tür geri bildirim almak istedim. merkeze. Sicil dairesine mühürler koymanın gerekli olduğunu söylemeden sonucu verdim. Bu doktoru hiç anlamadım, kendi kendime konuştum. Genel olarak, klinik bal olması gerektiği gibi parlak, temizdir.günümüzde kurumlar.
Bu bir tür kabus!Muayene için kayıtlara göre 8 doktora gittik, saat 13: 30'da oradan çıkıp eve gitmek zorunda kaldık, sonunda saat 17: 00'de dışarı çıktılar (ikisi kayıtlara göre kabul edildi, geri kalanı için bir buçuk saat bekledi).
Biz iki doktora daha gitmedik, orada da insanlar vardı ve ne kadar sırada oturup sonra ofiste kalacağımız bilinmiyor.Dmitriev'in göz doktoru ve asistanı, genellikle sırada olduklarını çocukları unuttular (hala bizim için ve arkamızda bir kız vardı, damlaları gömdüler, 20 dakika sonra gelmelerini söylediler, sonunda bir buçuk saat sonra geldik), asistan ilk kez masada uyuyakalmıyor, (yaşa saygım var, ancak doktorun hastalarına da saygı duyması gerekiyor ve hastalar çocuk, hem küçük hem de engelli)!Doktor ve asistan zar zor konuşuyor, işaretçiyi elinde tutması bile zor, bu sadece çocuklarla alay konusu!Kızım 4 satır okudu, ancak göz doktorunun asistanı 3 dedi çünkü masaya gelene kadar unuttum оф️Göz doktoruna sordum, belki başka gözlükler almanız gerekiyor, güvenle cevap verdi -hayır, bu şimdilik bize çok yardımcı oluyor, sonuç olarak ofise ikinci kez girdikten sonra (iki saat sonra) gözlük reçetesi yazdı (ona danıştığımı ve gözlükleri sorduğumu bile hatırlamıyor)!Reçetesine gidip gözlüklerini kontrol edeceğim (çocuğuma nasıl olacak, içlerini daha iyi görüp görmeyeceği) ama muayenenin bizim için de yazdığı gözlüklerin de iyi gittiğinden şüpheliyim!O zaman şikayet etmeye devam edeceğim!
Polikliniğin idaresine resepsiyon personeline dikkat etmek istiyorum. 1) telefonda kaba iletişim - konularda yardım sağlanmıyor 2) kişisel ziyaret hiç olumsuz bir çökelti bıraktı - resepsiyon kayıt yaptırmalı ve yönlendirmeli, kimliğim hakkında sonuçlar çıkarmamalı! Ve şimdi sırayla: 23/04/25 tarihinde saat 15: 30'da ultrason kaydı, tarih ve saati gösteren yönün ellerinde. Geliyoruz - kayıt ofisi - cevap: Kaydınız yok mu? Kızgınlığım, bunun nasıl kayıt olmadığı, işte tarih ve saati gösteren yön ve üretilen kayıtla ilgili lc'nin ekranı. Sonra yönetici / başhekime soruyorum - ama yerde kimse yok! Ve sonra personelden biri benimle tartışmaya girmeye karar verdi - doktorumun nasıl not alınacağını bilmediğini söylüyorlar ve genel olarak herkes yalan söylüyor ama ben böyle geldim ve talep ediyorum! Benim soruma, benimle kim böyle bir diyalog kuruyor ve hangi temelde - kendilerini bana tanıtmadılar, rozet yok!!! Kişiliğimi netleştirmek için bir fotoğraf ekleyeceğim! Neyse ki, tezgahın arkasında yeterli ve ihtiyatlı bir kadın bulunmuştu - bunun için çok teşekkür ederim - benimle tartışmak yerine bir yere gitti ve bir kararla geldi: burada ve şimdi doktora kaydoldum ve bebeğin kalbinin ultrasonunu geçirdik! Yönetim, lütfen resepsiyon personeli ile bir konuşma yapın - onlar kuruluşumuzun yüzü olarak hareket ediyorlar ve stres için değil, iyilik için çalışmalılar! Doktorların pahasına: Geldiğimiz herkes - doktorlar özenli ve profesyoneldir!
Bir nörolog vardı...Çocuğun sürekli başı ağrıyor, bazen sıcaklık 38'e yükseliyor. 3 saat uyumak için uyanır ve her şey eliyle çıkarılır. Ve geceleri burnunuzdan sık sık kan akıyor. Uzaklardan geldik, doktor sol ve sağ eliyle gözleri kapalı olarak çocuğun burnuna dokunmasını istedi. Sonra ortak girişimine baktım, omuzlarına baktım ve şöyle dedi: Fiziksel olarak adam sağlıklı, belki endokrinoloğa ya da Laura'ya gidin. Burada söylenecek bir şey var.
Ancak hastanede temiz, kayıt hastanesinde her şeyi açıklıyorlar. Bu nedenle 3
Спасибо большое НОР ЕЛЕНЕ АЛЕКСАНДРОВНЕ! Все быстро прошли, не пришлось сидеть по 2 часа у кабинетов! ЕДИНСТВЕННЫЙ МИНУС ЭТО НУЖНО ПРИЕЗЖАТЬ НЕ РАНЬШЕ 7.45, ВАС ТУДА НЕ ПРОПУСТЯТ, БУДЕТЕ СТОЯТЬ НА УЛИЦЕ В ВЕТЕР, УРАГАН, МОРОЗ 30°. МЫ ПРОСТОЯЛИ ЧАС С РЕБЕНКОМ В ХОЛОД И СИЛЬНЫЙ ВЕТЕР. НЕ ПУСТИЛИ ДАЖЕ С ОЧЕНЬ МАЛЕНЬКИМИ, МАМА СНЯЛА КУРТКУ И СВЕРКУ УКРЫЛА РЕБЁНКА ЧТОБ БЫЛО ТЕПЛЕЕ, А САМА СТОЯЛА РАЗДЕТАЯ В ТОНКОЙ КОФТЕ В МИНУСОВУЮ ТЕМПЕРАТУРУ, ЖЕНЩИНА ОХРАНИК ОТКРЫВАЛА ДВЕРЬ СОТРУДНИКАМ А ИХ НЕ ПРОПУСТИЛА ВОТ ЭТО ПОЗОР ЕЙ И ВАМ ТК РЯДОМ НЕТ ДАЖЕ ГДЕ УКРЫТЬСЯ ОТ ВЕТРА И ПРОПУСТИТЬ ХОТЯБЫ С МАЛЕНЬКИМ РЕБЕНКОМ МОЖНО. ВРЕМЯ БЫЛО УЖЕ 7.35 И НЕ ПРОПУСТИЛИ, ЛЮДИ К ВАМ ЕДУТ ИЗ ДАЛЕКА И ХОТЬ КАКОЕ-ТО ЧУВСТВО СОСТРАДАНИЕ ДОЛЖНО БЫТЬ.
Serpukhovskaya resepsiyonundaydım. Kesinlikle rahatsız edici kayıt ofisi. Sanki insanlar küçük çocuklarla yalnız başlarına gelmiyormuş gibi onlara gelmiyorlar. Doktor Zhuravlev Ivan Ivanovich yetersizdir. Yaşam öyküsünde yanlış bilgilere işaret etti. Özel klinikten taburcu olmayı görmezden geldim, bir meslektaşımla randevumda bana gülümseyerek beni «yanlış algılamakla» suçladı, bölgedeki doktorlar hakkında utanmadan konuştu.
Doktorun ya işi yapmak istemediğine ya da bir yere çok acele ettiğine inanıyorum. Konsültasyon yerine anlaşılmaz bir tavır, şımarık bir ruh hali, sinirler ve genel olarak ziyaret ettiğim en korkunç kliniği aldım.
Artı tarafta, bebeğe dikkatliydim.
Şikayet yazacağım.
Kayıttan başlayarak oğullarıyla birlikte muayenehaneye geldik, çalışanların kabulü ve iyi niyetinden çok memnun kaldım ve doktorlar o kadar nitelikli, kibar ve en önemlisi HEPSİ BU! Uzmanlar büyük harfle! Sıcak karşılama ve duyarlılığınız için teşekkür ederiz! Resepsiyonlardan çok memnun kaldım!
Хороший доктор, внимательная, располагает к себе, даёт ценные советы, в клинике чисто, имеется туалет, буфет, кто приезжает из далека можно покушать. Персонал приветливый, прежде чем пойти на приём, сделали обследование ребёнка.
Отличная больница..чисто, уютно, всё понятно куда идти, нет очередей, всё по записи и нет толкучки..специалистов посетили немного,но и с теми по общению создалось впечатление грамотности персонала..оборудование новейшее, регистратура не тормозит, регистрация происходит спокойно, вежливо и быстро
Geri çağırma doktorların çalışmalarını ilgilendirmez. F 057'ye kadar resepsiyondaydık, ikamet ettikleri yerde tedaviye gönderildiler. Hemen tüm bilgileri belirtmedim, tekrar arayacağımı ve her şeyi öğreneceğimi düşündüm. 3 gün aradım, her arama yaklaşık 40-50 dakika sürdü. Ben abartmıyorum. Sıradaki yer ve operatör tarafından arama zamanı her zaman yukarı ve aşağı olarak seslendirildi. Ama sonunda, ilk sırada olduğumda, çağrı operatör tarafından basitçe sıfırlandı. Aynı zamanda, bu şehir numarasıdır ve bu tür aramalar için ücret alınır. Zamana ve paraya mal olduğu için ulaşamadım.
Были с сыном на приеме у врача гастроэнтеролога Сутормина Надежда Михайловна, очень внимательный и профессиональный врач. Всё разъяснила, назначила лечение. Спасибо большое.
Ulaşılamıyor.
Çocuğumla birlikte 17 Ocak Çarşamba günü alerji uzmanının randevusundaydık, Doktor sonuçların cumaya kadar geleceğini ve bizi geri arayacağını söyledi. Bir haftadan fazla bir süredir onun aramasını bekliyoruz. Testlerin sonuçları bilinmiyor. Portalda sağlık var.sonuç yok, sonuç yok. Bugün 25 Ocak akşamı. Telefon numarasına ulaşmak gerçekçi değil, bütün hafta arıyorum - telesekreter çalışmıyor.Çok hayal kırıklığına uğradım, çünkü kuponu bu kadar zorlukla çıkardık, bu tavrı çok uzun süre bekledik.
О ща отзыв накатаю, вопщем он впринципе недалеко от метро расположен удобно, плюс в том что у угла дома есть табличка " ники детсва" как только я пришла меня соорентировал охранник, что нужно взять талончик, гардеробшица хорошая, женщины которые давали мне талончик записали меня на прием пораньше ( я потому что на 1 час раньше приехала ) и в итоге я сэкономили время, поликлиника большая в туалете есть удобство для мам и их карапузиков, врач тоже добрая
На этом все всем покусики
Были с ребенком на консультации у нейрохирурга. Врач адекватный, грамотный. Рассказал все что увидел и дал заключение по результатам представленных документов.
Много кабинетов. Есть туалеты, кафе гардероб.
поликлиника нормальная, чистая, светлая и красивая, но есть одно но.
кабинет для узи расположен на первом этаже, а мне там делали узи сердца. окна были НЕ ЗАШТОРЕНЫ, при том, что выходят они на оживлëнную улицу, а я лежала там голая, прям напротив самого окна😃😃 закрыть стекло (одно из двух мм романтика) плакатом а4 это, конечно, круто, но не проще ли установить жалюзи????
В НИКИ детства на УЗИ сердца направил кардиолог по месту жительства. Место хорошее. Внутри куча всяких развлекашек вроде бизибордов и больших планшетов (или как ещё назвать эти аппараты?) с развивающими играми для детей, чтобы они могли немного отвлечься и не скучать в ожидании приема. У меня дочка ещё ещё минут сорок после приема бегала и играла практически с каждым девайсом. Есть небольшой буфет. На регистратуре замечательные дамы сидят. Документы приняли, заполнять согласие помогали. Вежливо. Быстро. Доктор, который нас с дочкой принимал, - Горшков Михаил Викторович - оказался очень приятным и отличным специалистом. Дочку осматривал внимательно и тщательно. Она ни разу не пикнула, не сказала, что уже устала лежать и всё в подобном духе. Так что у меня остались приятные впечатления. Доктору и остальному персоналу, с которым довелось иметь дело, большая благодарность.
Çok yetkin bir doktor olan oğluyla birlikte alerji uzmanının randevusundaydık. Analize gönderdik ve alerjenleri hemen kandan belirledik, çok havalı. Şimdi burada gözlemliyoruz.
Kliniğin kendisi temiz, çocuklar için çok sayıda etkileşimli
Kayıt süresi artmasaydı her şey yolunda giderdi ... kayıt sıralarını bir saatten fazla beklerdik!!!! Doktor randevusunu üç ay beklediler.. buraya geldik ve işte böyle! O zaman kendi zamanınıza geliyorsanız ve sonra da bekliyorsanız neden bir kayda ihtiyacınız var?!!!