Lütfen satıcı-kasiyerin alıcılarına karşı davranışlarına ve tutumlarına dikkat edin GULYABANİЖенщина️ возрасте️️️ Yaşlı bir kadın, ancak alıcılara kaba davranmasına izin veriyor, düz bir yerde aldatmaya çalıştı ve hatasından dolayı özür dilemek yerine (aynı ürünü iki kez kırdıktan sonra) oturuyor ve yetiştirilmemiş gibi bağırıyor. Lütfen satıcıyla görüşmenizi rica ediyorum, aksi takdirde başka makamlarla iletişime geçmeniz gerekecek️️️️️️
Mağaza elverişli bir konuma sahiptir, geniş bir ürün yelpazesine sahiptir, ancak her yerde bir karmaşa vardır.
Buzdolapları büyük bir buz, bayat et kokusu ile kirlidir, bu kokuyu öldürmek için içine limon parçaları konur, ancak sadece buzdolaplarını yıkayıp onarmanız gerekir.
Sebze bölümündeki tezgahlar kirli ve paslıdır.
Bu ışıktan uzun süredir ayrılan yeşillikler birkaç güne mal oluyor.
Hamur işleri sadece açık yatıyor, herkes dış giysilerle yürüyor, her şey bu hamur işlerine uçuyor, en azından yiyecek filmine sarıldılar.
Genel olarak hangi prensibe göre doldurulduğu belli olmayan raflar var, hepsi üzerlerinde tuvalet kağıdı ve makarna var...
Mallar, kendileri için uygun olan yerlerde veya daha doğrusu alıcılar için merkezi girişten boşaltılır. Bir kadın bebek arabasıyla gelirse, o zaman bu onun için tamamen rahatsız edicidir.
Ve ayrı bir şarkı kasiyerdir, kasiyerler sürekli birbirlerine bağırırlar, çarşıda olduğu gibi bir şeyleri tartışırlar, yanarlar ve karıştırırlar.
Fotoğraftaki isim her şeyi söylüyor.
10 kasadan en fazla 2'si çalışıyor. Bugün self servis gişede bile sıra vardı ve bu insanlar henüz işten ayrılmadı.
Fiyatlar hakkında. Fiyat etiketleri kasadaki fiyatla eşleşmiyor! Salondaki tarayıcıyı kontrol ettiğinizden emin olun. Örneğin, az önce Toskana salata karışımını aldım. Fiyat etiketi 147, kasada 168 ruble. 20 ruble gibi para değil, ama bu bir saniyeliğine% 15 böyle. Sizi aldatıyorlar!!!!
Tv'deki herkesi "Beşli aldatıyor!" olarak değiştirdiğim yüksek profilli bir slogan öneriyorum." Bu adil olacak.