Sadece ruhun çığlığ ı!!! Güzel, ferah salon, aydınlık, temiz ve rahat, ama!! Büyük bir eksi var - bankada kasiyer yok! Nasıl böyle? Burası banka!
Personele teşekkür ederim - kasalı en yakın bankanın nerede olduğunu söylediler. Koşuyoruz ama kapanmadan 15 dakika önce başardık. Bankadan böyle bir tuzak beklemiyordum.
2006'dan beri Promsvyazbank'ta hizmet veriyorum. Benim için en iyilerinden biri bunca 18 yıl oldu. Yıllar geçtikçe tartıştığım iki harika ofisim kapandı.
Tverskaya Yamskaya'ya geldim - bilet gişesi yok!!!
Bu, nakit dolaşımının olmadığı böyle bir banka nedir? Diğer sorular için hizmet, derhal 40 dakikadan itibaren uyarıldılar!!!
Ofisteki koşullar için tüm olumlu değerlendirmeler, iyi bir otelin lobisinde olduğu gibi şıktırlar.
Çok geniş, aydınlık, beklemek için masalar, içeceklerin bulunduğu aparat.
Resepsiyondaki kibar personel, su soğutucusu, müşteriler için tuvalet odası genellikle bankacılık hizmetlerinde yeni bir olgudur.ofiste.
Param için bir sonraki nereye gideceğimi söylediler.
İşte bir sonrakinde 40 dakika oturuyorum. Daha önce vaktim olmayan üçüncü bir inceleme yazıyorum.
Maaş kartım vardı. Harita bitiyor. Daha iyi şartlarla "geri ödemeniz" ile yeni bir tane yapmaya karar verdim. Eskisini kapatmam gerekip gerekmediğini açıkladı. Bunun uygulamada yapılabileceğini söylediler.
Sadece kartı kapattığınızda, henüz kapatılmamış hesaba gelen paranın hangi hesaba aktarılacağını ve iki hafta boyunca kapanacağını belirtmenin mümkün olduğunu söylemediler.
Ve uygulamada bu fırsatın eksik olduğunu.
Eski kartı kapattım. Bundan sonra parayı ona aktardılar.
Ve bütün hafta onları oradan çıkarmaya çalışıyorum. O mümkün değil. Bankaya pasaportla, sonra kasanın bulunduğu başka bir şubeye hiçbir şey yapılamaz. Para kapanana kadar kapanış hesabında yatmalıdır. Bu 15 gün sürer.
Bana öyle geliyor ki, bankaya parası için şahsen gelen bir kişiye bir şekilde yardım etmek mümkün, sadece "Pazartesi günü gelin" demekle kalmıyor.
Değerlendirdiğim bölümde, yetersiz bilgiye ek olarak, kasanın bulunduğu başka bir bölümde para çekmeme yardımcı olabilecekleri konusunda bana hatalı bilgiler de verildi. Yapabilirler, evet, ancak ancak 15 gün sonra
Хочу оставить отзыв о своем посещении ПСБ , отделения на 1-йТверской-Ямской, 24.
Нас с мамой (также клиенткой ПСБ ) обслуживала менеджер Елизавета Васина. Такого внимательного и чуткого отношения к себе , и к маме давно не видела в подобных инстанциях. Елизавета - профессионал в своей области! Все четко объясняла, предоставляла различные варианты , отвечала подробно на все возникающие вопросы. С ее помощью мы смогли выбрать наиболее выгодные для нас опции. После посещения остались только положительные эмоции! Елизавете- респект!
Üçüncü hafta kendime bir isim kartı vermeye çalışıyorum. Yapamam, çünkü sistemde üzerimde bir anlık kart var ve başka bir kart açmak için imha edilmem gerekiyor. Yardım hattındaki çalışanlar her seferinde bir itiraz hazırladıklarını söylüyorlar ama hiçbir şey değişmiyor. Bugün üçüncü kez arıyorum ve hepsi aynı - bir itiraz hazırlamayı teklif ediyorlar. Son teslim tarihlerinin 3 gün olduğu iddia ediliyor, ancak ilk başvurudan bu yana 2 hafta geçti ve hiçbir şey olmadı. Hiç kimse hiçbir şeyden sorumlu değildir. Kalite departmanına ulaşılamıyor, sitede inceleme bırakılamıyor - düğme aktif değil. Bankayı TAVSİYE etmiyorum. 20.02 tarihli incelemeyi tamamlıyorum -şimdiye kadar sorun çözülmedi - dört temyiz başvurusunda bulunuldu, kimse hiçbir şey yapmadı.
Посетил отделение банка на прошлой неделе, и хочу поделиться своим опытом. Приятно удивлён высоким уровнем сервиса. Сотрудники оказались внимательными и доброжелательными, сразу помогли разобраться с моими вопросами. Очередей практически не было, что особенно радует в наше время. Интерьер отделения современный и уютный, что создаёт комфортную атмосферу. Отдельно хочется отметить профессионализм консультантов, которые оперативно и грамотно оказали помощь. После посещения осталось только положительное впечатление, и я с уверенностью рекомендую это отделение банка всем знакомым.
Geçenlerde bankanın 1. Tver-Yamskaya'daki ofisindeydim.Banka çalışanlarına profesyonellikleri ve duyarlılıkları için büyük teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Her zaman yardım etmeye, zor sorunları çözmeye ve en uygun çözümü bulmaya isteklidirler.
Tverskaya'da korkunç bir ayrılık. Görünüşe göre büyük, modern, içeride çok sayıda çalışan var. İçeri girdim, gözaltında beş kişi ve 6-7 çalışan vardı. Pasaport verilerinin güncellenmesi için yapılan işlemin bir saat beklemesi söylendi, çünkü bol miktarda insan akışı var (???) ve az sayıda çalışan var (???). İnsanlarla sadece iki kişi erir. Ve diğer 5'i ne yapıyor? Bilgisayar tezgahındaki kız neden pasaportunu kontrol edemiyor ve yeni veriler giremiyor?
Bunun için özel bir bilgiye mi ihtiyacınız var?? Ayrıca, verileri ofise güncellemek için 2024 yılında müşteriden gitmesini istemek bir oyundur.
Genel olarak, çok kötü....
Önümde bir kişiye az bir saat hizmet verildi. Bir kart verirken, uygulamayı yüklemeye, pın'i yüklemeye yardımcı olmadılar, genel olarak sadece size orada salonda size yardım edeceklerini söylediler (ancak kredi kartı sunmayı unutmadılar, bu yüzden teşekkür ederim ...). Odada kimse yoktu. Başka bir müşteriye hizmet veren kız, atm'yi nasıl kullanacağımı bilmediğimi (ya da sadece eğlenmeye karar verdiğimi) önerdi. İğrenç bir yer, şiddetle tavsiye etmiyorum. Müşteri odaklılık 0/10.
İyi günler. D.O. Yuzhny, Moskova, operatör Ekaterina, soyadı maalesef rozette belirtilmemiştir.
10'unda ilk müşterilerdi, Ip'mizin kapalı hesabından bir ekstreye ihtiyacımız vardı. Operasyon nadirdir, zaman aşımını aldılar, her şey açık, kabul ettiler. Öğleden sonra telefonla geldiler ve nakit emrinin kaydı 1,5 saat daha sürdü.
Çok düşük ve süper operasyonel hizmet, tamamen odak eksikliği, iki şirketimizin PSB'DEKİ hesaplarını kapatmayı düşündük.
Belki de sadece genç ve neşeli olanları değil, ofiste deneyimli çalışanları da bırakmalısınız?
Saygılarımla, Chernets Anna.
Отделение ПСБ, которое работает каждый день, то есть и в субботу, и в воскресенье. Это удобно. ПСБ - банк, который первый стал обслуживать население возвращённых, освобождённых территорий Новороссии, чем заслужил уважение и военных, и мирного населения. В этом отделении банка можно оформить карточку СВО для ветеранов боевых действий, которая является уникальным продуктом, объединяющим функции удостоверения, банковской карты. Также оказывается весь спектр банковских услуг. Удобный зал. Общение с менеджером за столом, сидели на диванах. Общалась с менеджером Евгением. Очень вежливый, оперативно решил все вопросы, продемонстрировал высокий уровень профессионализма. Помог и с документами, и с настройкой всех приложений в телефоне. Без его помощи я бы долго разбиралась. Все консультации с доброй улыбкой, позитивными жизненными историями. Вообщем, заряд хорошего настроения на весь день.
Yandaki evde yaşıyorum ve hesabı açtım
Bu şubeyi iki kez ziyaret ederken kesinlikle iki kadın çalışanı beğenmediler (( 1.Sorunu kendi aramızda çözemediler ve bana hatalarını empoze ettiler ve bunu kendim yaptığımı söylediler
2.Zaten yaşta kibirli ve heybetli davranan bir uzman, bu bir kurum değil, bir banka ve bizim yararımıza hizmet etmesi gerekiyor
Parayı daha hızlı başka bir bankaya aktarmak istiyorum ve bu 1'inde ve okuma yazma bilmeyen hanımların bu evini bir daha ziyaret etmiyorum
Не указано что это приват-отделение. Уже второй раз попадаю в подобную ситуацию, судя по отзывам других людей - не я один такой. В соседнем отделении можно снять только доллары старого образца и только сотками. И то, вы их получите только после навязчивого предложения оформить их дебетовую карту (хотя я уже сказал что она у меня есть). От долларового счета в личном кабинете нет никакого смысла: если у вас счет открыт позже 22 года - доллары снять не получится
Yönetimin yeni çalışanların işe alınmasında% 100 tasarruf sağladığı durum söz konusudur. Önümde sadece 2 kişinin kuyrukta olduğu 30 dakika beklemek ... rahatsızlığını yorgunluktan gizleyemeyen en yorgun kıza hizmet ediyor ... her şeyi anlıyorum ama sorumu çözmeye geldim. 30 dakika bekledikten sonra kaba tonu dinlemek yerine. Yönetim, personeli genişletmeyi düşünmelidir. Bu ofiste ikinci kez - durum değişmiyor. Umarım diğer ofislerde işler daha iyi olur
Bankada uzun süre beklemenin zaten geçmişin bir kalıntısı olduğunu sanıyordum.Buraya geldim, bir bilet aldım, sadece bir banka kartı vermek istedim, biletin üzerine şöyle yazıyor: Önümde 3 kişi var, sanırım 10 dakika ve her şey hazır. 40 dakika bekledim, sonunda hiç çağrılmadım ve ayrıldım.Bir sürü çalışan - oraya buraya giderler, faydalı faaliyetler 0. Bankanın görünümü güzel ve hoş, ancak bu kadar uzun süre hizmet vermek korkunç
Ofis güzel, ancak hizmet dostça değil, varlığınızla çalışanları rahatsız ettiğinizi hissediyorsunuz. Ek olarak, operatöre yapılan çağrı numarası yanıyor, ancak müşteri oturmasına rağmen, sonunda beklemeleri isteniyor ve manuel modda başka bir operatöre aktarılıyor, ancak aynı zamanda başka bir numarası da yanıyor!
Ancak bunlar önemsiz şeyler, ancak kötü olan şey, bankanın web sitesindeki ve ofisteki ürünleri hakkındaki bilgilerin farklı olmasıdır.
Bölümde hafta içi akşam çok telaşsız, tamamen rahatlamış, sanki tatildeymiş gibi iş yerinde olmayan 2 çalışan çalışıyor. Çok sayıda insan oturuyor, yarısı çoktan gitti, yarım saat içinde ilk kişi çağrıldı. Çalışanlar için çok rahat, banka müşterileri için çok rahatsız edici.
На днях была в этом офисе,уже являюсь бывшим клиентом спм.
Банк выглядит красиво, светлый и довольно просторный.
Очень понравилась девушка, помоему ее звали Саша,оказала мне помощь в приложение, научила делать переводы и показала как досрочно погашать ипотеку, сотрудники, которые мне повстречались приветливые, менеджер София быстро сориентировала по вкладам
Из минусов могу сказать,что
Ставки по сравнению с другими банками низкие, жаль нет касс, посоветую решить данный вопрос или упомянуть об этом на сайтах
В конце октября 2023 г. в выходной срочно понадобилась услуга по карточному продукту. Этот офис работал в выходной. Рядом с метро, маршрут удобный; помещение просторное, нет очереди, идеальная чистота в офисе, интересное оформление. От момента прихода до начала общения со специалистом прошло не более 5-и минут. Мой вопрос решили оперативно. Вежливое доброжелательное отношение, как специалиста, так и администратора. После оформления документов подождала ещё не более 10 минут, пока не принесут карту - и всё! В Сокольниках в начале года была - там тоже работа на высоком профессиональном уровне была, значит, политика банка такая. Спасибо.
Çok iyi bir banka, yöneticiler işlerini biliyorlar ve gerektiği gibi yapıyorlar, hepsi çok cana yakın, 10/10 hizmet veriyor, herkese tavsiye ediyorum
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Svetlana
17. seviye şehir uzmanı
28 Ocak
Havalı, temiz, ferah bir ofis. Servis de inanılmaz hızlıydı, her şeyi 20 dakikada kaydettiler, sırada beklemiyordum, çalışan hemen kayıt için davet etti. Uygulama sorunsuz çalıştı. Her şeye bu kadar az zaman harcadığım için çok mutluyum.
Sanki çalışanlar paralel ultra frenleyici bir evrende uyuyor ya da yaşıyormuş gibi geliyor... 40 dakika önce temel bir ameliyat için bilet aldım... Biraz işe yarıyor. Sonuç olarak, boşluğa bir saat zaman kaybedeceğim. İç açıcı antiklinnto yönelimi. Tavsiye etmiyorum . Miktar tahmini
Psb'de her zamanki gibi uzun bir bekleme var!! Sonunda kuponumu aradıklarında bir karışıklık olduğunu ve daha beklemem gerektiğini söylediler. Etkileşimde bulunmanız gereken en korkunç banka. Kimseye tavsiye etmiyorum.
Moskova'nın merkezinde bir ofis var. 3 serbest yönetici. Boş bölme (ki bu garip değil). «Kuyruğu» 10 dakika bekledim. Kasanın olmadığı ortaya çıktı. Sadece süper bir bölüm. Maaş bankasını değiştirmeyi planlıyorum.
1
. для начала вяснилось, что закрыть депозит свыше некой суммы можно только прийдя лично в банк. Типа для безопасности. Почему внтури своего лк я не могу свободно распоряжаться своими деньгами не ясно.
2. потом не смогла перевести через СБП деньги себе же по своему же номеру телефона. Ошибка "необходимо завершит ранее созданную операцию". В истории при этом никаких операий нет.
3. чат бот не понимает, что он него хотят, все вопросы заколцованы. Нужной опции в шаблоне общени нет.
4. дозвониться до банка нереально, уже 20 минут слушаю музыку и рекламу.
5. после очередно попытки он-лайн банк выкинул из лк и закрыл вход. надеюсь, что временно.
6. дойду до банка, заплачу комиссию за перевод в другой банк и забуду про ПСБ как про страшный
Сейчас в очереди я 6я....За 25 минут очеред никакая не продвинулась. Работают 2 человека!!..... Зато отгрохали офис- дорого- богато. Не советую никому здесь обслуживаться!
В целом сотрудничеством с банком доволен . Хотел бы отметить работу персонального менеджера Виктории Булдвковой в офисе на Днепропетровской ул. , г. Москва .Всегда внимательна, отзывчива , оперативно решает все вопросы ,даёт консультации по продуктам банка , предлагает новые интересные продукты , всегда на связи . Большое ей спасибо .
Geniş bir yer, ancak beklemeniz gerektiğinden daha fazla çalışan olabilir, ancak kahve ve çay sunmuyorlar, orada bir makine var ve satın almanız gerekiyor.
Все гневные комментарии о долгом обслуживании правда! Посетили данное отделение банка в понедельник 18 марта 2024 года. Талон был получен в 19:01:23. На момент написания этого отзыва, мы находимся в отделении уже больше часа. Через 45 минут после получения талона, я уже связалась с отделом качества ПСБ и сообщила об этой непонятной для меня ситуации. Спустя 5 минут ожидания, работница банка спросила всех ждущих о том, кто за готовой картой. И начались какие-то движения, не знаю, связано ли это с моим звонком) Паспорт забрали, через 10 минут паспорт отдали, и вот в 20:05 забрали снова. Забегали перед концом рабочего дня)). В итоге в 20:08 нам отдали карту. То есть решение нашего вопроса не заняло и 10 минут) Не знаю, такая история только в этом отделении или во всех отделениях ПСБ, но нахожусь в очень неприятном состоянии.
Из хорошего - книжка рекордов Гиннеса)
С учётом современного и техно логического оснащения офиса качество обслуживания на уровне деревенского филиала. Три раза по долгу службы обращался и во всех случаях просиживал в ожидании решения своего вопроса. При наличии огромного количества менеджеров эффективность на низком уровне. Наверное они все ориентированы на Orange club. Их броуновское перемещение по офису и ноль внимания на клиентов позволяет сделать вывод , что есть более важные дела, такие как прием заказов от фаст фуда, озона. Электронная очередь не работает,
Здравствуйте! Были сегодня в ПСБ. Взяли талон и просидели в очереди полчаса. Работала одна сотрудница, в фойе собралась очередь. Мой муж после операции с повязкой на голове. Но на это не обратили внимания, хотя сотрудники ходят в форме с логотипом СВО. А должны обращать внимание на клиентов с медицинскими повязками.
На удивление по сравнению с другими банками здесь прежде всего забота о клиентах, просторный зал где предусмотрены места для ожидания не только кресло но и столы с зарядным устройством и интернет. Вежливый персонал которой вас встречает как родные после длительного похода.
2 дня жизни я провел в этом отделении ничего не делая. Общее время ожидания чтобы просто получить готовую карту порядка 3-6 часов. Посчитал примерно по движению очереди, дождаться в первый день мне было не суждено, ушел. подсчет осуществил исходя из очереди передо мной в 8 человек и отсутствие движения в течение 20 минут. 0 человек продвинулось в очереди. 0 человек за 20 минут это медленно.
Во второй день я запасся временем.
Но мне повезло, передо мной был 1 человек и я прождал всего 50 минут.
Что я успел увидеть?
Кучу сотрудников, которые зачем-то все время ходят на ресепшн и смеются.
Много пустого места, где можно посадить специалиста по выдаче карты. Визуально, если убрать кабинки для сна в банке, то комфортно разместится около 6 сотрудников, которые могут выдавать банковские карты.
Ничего не происходит. Вы просто сидите и ждете, люди вокруг не двигаются.
Помещение красивое. Но лучше проведите время в кафе.
Получилось, что ожидание по простейшей операции заняло больше часа - внести сумму на публичный нотариальный счет. Не налажена система взаимодействия между нотариальной конторой и самим банком. Большинство менеджеров предлагают открыть дополнительный счет, чтобы внести на публичный счет нотариуса, что является абсолютным бредом. Большая просьба, обучить своих менеджеров работать с нотариальными публичными счетами
Огромное новое отделение. Один нюанс. Не работает касса. Ее просто вообще пока нет и никакие операции с наличкой совершить нельзя. В отделенении некомпетентные сотрудники консультируют, которые не знают ничего.
В call-center дозвониться невозможно.
Информация на яндес-картах вообще не актуальна.
Большой просторный офис с множеством столов и удобных кресел и диванов. Но! в офисе работают только два сотрудника. Поэтому ждать своей очереди пришлось очень долго. Электронное табло включено в режиме картинки ПСБ, электронную очередь не отображает. Находясь в этом офисе с талончиком в руках вы не сможете узнать какой вы по счету в очереди, для этого надо опросить всех присутствующих.
8
Kurumun yanıtını göster
... ...
7. seviye şehir uzmanı
7 Şubat
Artılardan, daha modern bir ortama dikkat çekerdim.
Ayrılığın kendisi sürekli bir dezavantajdır! İnsanlara karşı tutum sadece umursamıyor!
Bugün kartımı beklerken ofiste 40 dakika oturdum, sonuç olarak sıra neredeyse bir saat içinde tek bir kişiye kaymadı. Aynı zamanda, mevcut operatörlerden insanlar dışarı çıktı, ancak yenilerini davet etmediler.
Aynı zamanda en son gelen kişi resepsiyondaki kıza yaklaştı, onunla tatlı bir şekilde sohbet etti ve... sırasız davet edildi!
Bundan sonra artık dayanamadım ve ayrıldım. Bankanın bu tavrıyla onun hizmetlerine ihtiyacım yok.
10 kişi sıraya girdiğinde iki yönetici bırakılır. Koşuyorlar - insanlar bekliyor. Personel iyidir, banka tasarruf sağlar, imajlarını bozarlar
Orijinalini göster · Русский
Я Я
7. seviye şehir uzmanı
5 Aralık 2024
Seviye ve bilgi sıfırdır! Adama hizmet ettim, maalesef adını hatırlamıyorum. Soruya : Bankacılık uygulamanız var mı? Cevap verdi - hayır, siteyi kullanın (olmasına rağmen).Hesabı açmadan kartı açıp açamayacağım sorusuna hayır cevabını verdim (bu mümkün olsa da). Görünüşe göre tamamen kendim için bir bonus uğruna bir hesap açmak istedim, bu da müşteriyi kendine çekti!
Sonuç olarak, ertesi gün başka bir şubede uygulama yüklendi ve hesap açmadan bir kart verildi! Mezun olmayan öğrencinin seviyesi!
Обратилась по причине смены паспортных данных. Большое отделение, где работают 2 сотрудника. Отсидела в ожидании 30 минут (передо мной никого не было). В кабинете девушка что-то усердно перепечатывала 10 минут из моего паспорта и выдала, что сегодня не получится ничего поменять в связи с тем, что смену данных должен согласовать какой-то там отдел, который работает до 18.00 по будням. Дико извиняюсь, а вы что не знали про это до того как меня принять? Я тоже работаю до 18.00 и что дальше мне предложите делать? Итог: час потраченного времени и демонстрация некомпетентности сотрудников.