Posta hizmetleri:göçmenlik başvuruları kabulü, uluslararası gönderi, uluslararası paket, yurt içi paket, yurt içi posta kartı, uluslararası posta kartı, yurt içi EMS gönderi, ulusalararası EMS gönderi, yurt içi mektup, uluslararası mektup, 1. sınıf mektup, yurt içi gönderi, ekspres gönderiler, kuryeyle gönderim, standart gönderimler, uluslararası sekogramlar, yurt içi sekogramlar, uluslararası gönderi kabulü/teslimi
Finansal hizmetler:“Forsaj” hızlı para havalesi, posta havaleleri, sigorta hizmetleri, Western Union para transferleri, kamu hizmeti ve belediye ödemeleri kabulü, emekli maaşı, ödenek, sübvansiyon ve tazminat ödemeleri, internet ücreti ödemeleri kabulü, banka kartı hizmeti, banka mevduat sözleşmesi düzenleme ve hizmeti işlemleri, elektrik hizmeti ödemeleri kabulü
Iletişim hizmetleri:telgraf kabulü, işlenmesi, iletilmesi ve teslimi
Görünürdeki en kötü posta ofisi.
Hizmet uzundur, işleriyle meşgul olan personelin dolu bir salonuyla aynı pencereden çalıştılar, insanları topladılar, bazıları dayanamadılar dönüp gittiler. Daha sonra 30 dakika sonra ikinci pencerede bir iyilik yapmaya başladılar. Koli kutuları stokta yok, "kırılgan" işaretleri de mevcut.
Avito'nun beni neden buraya gönderdiğini bilmiyorum, her zaman önde gelen plc'de 142701 şubesiyle işbirliği yaptım ve orada çok iyi personel var, her zaman kutular var, "kırılgan" işaretleri şaşkınlıkla yapıştırılıyor.
Ziyarete tavsiye etmiyorum.
Yanılmıyorsam, bölüm başkanı olarak kıza çok teşekkür ederim. Departman saat 19: 00'a kadar çalışıyor olmasına ve herkesin kabul edecek zamanı olmamasına rağmen, pozisyonuma girdim ve paketimi 19: 15'te gönderilmek üzere kabul ettim. Ona çok minnettarım. Böyle çalışanlar olduğu için teşekkür ederim. Orada yalnız çalışacak kimsesi olmadığını anlıyorum, bu yüzden akşamları büyük kuyruklar var. Reddetmediğin için teşekkür ederim.
Siparişi önceden göndermek için saat 14: 20'de postaneye gittim (tamamen paketlenmiş, ayrıca bir dokunuş yapıştırılmış). Sırada 30 dakika bekledim. Yetişkin nesil makbuzlarını ödediğinde. iki pencere çalışıyor. Birinde 15 dakika boyunca makbuzları ödeyen bir kız vardı. İkincisinde, kesinlikle hiçbir şeyi bilmeyen bir kadın çalışıyor (her zaman kaçıyor, düğmeleri nasıl ve nereye sokacağını soruyor) eğitimsiz insanları neden 30 kişiyle sıraya koyacaklarını soruyor. Ama hepsi tamam, o posta ve Afrika'da posta. Postanenin bir çalışanı değil, siparişler için faturalar düzenlemenize şaşırdım. (Bu arada yeni bir kız hizmet ediyordu) neler olup bittiğinden habersiz olabilir 🤷🏽♀️. Pekala, bu siparişlerin olduğu gün 40 adetlik gönderiyorum (çevrimiçi mağaza) onları ezbere nasıl yapıştıracağımı ve diğer her şeyi biliyorum
Ama daha yaşlı insanlar size yapışacak, böylece daha sonra sahibini aramaktan yorulacaksınız. Bunu ne yapıyorsunuz? Koli bandındaki kalemlerin kirlenmesinden korkuyorsunuz. Kesinlikle belli değil. Lütfen anlayın