ТО — это комплекс работ:
- Диагностика автомобиля в целом или отдельных его агрегатов.
- Регулировка систем/узлов.
- Выполнение работ по регламентной замене деталей и/или технических жидкостей
7000 ₽
Замена масла в двигателе
Масло выполняет много необходимых функций. Оно смазывает подшипники, отводит тепло от нагревающихся авто деталей, оптимизирует работу гидравлической и других систем управления машиной.
Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, plastik tampon tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, oto boya , park sensörü, film kaplama, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, araç koruma filmi, karbüratör tamiri, radyatör tamiri
Otomobil markası:kore arabaları, japon arabalar, Chevrolet, Ford, Lexus, avrupa arabalar, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Audi, Citroen, Daewoo, Honda, Kia, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, ticari
Müşteriye karşı mükemmel tutum, tüm yorumları ve hataları, iyi bir yedek parça ve alet tabanını ve onarım personelinin yüksek niteliklerini dinleyecekler, benimle birlikte müşterimde L200'de bir arıza var, razdatka geri döndüğüne işaret ederek, tüm arabayı servise götürdüler ve bir arıza buldular ve bunun yerine razdatka'yı değiştirdiler ya yastığı ya da salentblock'u değiştirdiler, hatırlamıyorum ama neyin çok daha ucuz olduğunu üç saat boyunca araba ile uğraştık ama bir arıza buldular, tüm müşteri yöneticilerini ziyaret etmenizi tavsiye ederim tamir personeli gibi yönlendirme aldatma ve boşanma yoktur
Lastikleri bayide saklıyorum. Aynı yerde her ilkbahar ve sonbaharda ayakkabılarımı değiştiriyorum.
Bu baharda lastik takıldıktan hemen sonra (piste çıktığımda) yeni bir dengeleme gerekliydi. Dengesizlikteki fark 20 ila 40 gram arasındaydı. tekerleğin yanına. Ayrıca lastik montajında (Ivanor, Moskova) bana lastiklerin yüksekliğinde bir "vuruş" olduğu söylendi. Muhtemelen depolama özellikleri nedeniyle. Dengelendikten sonra tekerleklerle ilgili soru yok (1000 km'den fazla yol kat ettim).
Satıcıdaki dengeleme ekipmanında bir sorun olabilir mi? İş yerinde oradaydım ve her şeyin harika göründüğünü gördüm.
Genel olarak, iyi uzmanlar ve yedek parçalar mevcuttur.
Emekli büyükbaba, motorun ilk teşhisi için aracı bu servise getirdi, silindir kapağı ayrım gözetmeksizin çıkarıldı, çıkarmanın ardından motorun onarılamayacağı anlaşıldı, valf koptu, pistonu delip deldi. Silindir kapağı, 2021'de aynı hizmetteki bu araca kutudan yeni bir silindir kapağı takılmış olmasına rağmen, yönetici «Motor Arızasının" - 25 normal saat- işin maliyetinin 50.000₽ yazıldığı bir sipariş-kıyafet veriyor, yöneticiye silindir kapağını kaldırmak için bu miktarın nereden geldiği sorusuna net bir cevap gelmedi, yönetici açıklamaya çalıştı Servis çalışanlarının onarım miktarını bağımsız olarak «sözlü olarak» belirlediklerini. Uzun müzakerelerden sonra, işin maliyeti 30.000 rubleye düşürüldü, ki bu benim görüşüme göre bu tür işler için asılı bir fiyat. Motorun ilk teşhisi için bir video endoskopu kullanmak mümkündü, silindir kapağının çıkarılması gerekmeyecekti. Bütün bunlar emeklilerden para kazanmanın bir yolu gibi görünüyor. 1,6 litrelik motorlu Reno binek otomobili, esasla ilgili sorulan sorularımın yarısına cevap veremeyen okuma yazma bilmeyen yönetici Alexei ile iletişim kurduktan sonra son derece olumsuz duygular. Bu servis istasyonunun hizmetlerini kullanmanızı önermiyorum. VERİ HİZMETİNDEKİ GARANTİ YÜKÜMLÜLÜKLERİNİ VE MÜŞTERİ ODAKLILIĞINI DUYMADIK.
İlginiz için teşekkür ederim, yukarıdakilerin tümü kesinlikle benim görüşüm ve bakış açıma göre, birine hakaret etmenin amacı yok.
EK: arıyorlar ve incelemeyi silmelerini istiyorlar, silmek için nesnel nedenler vermiyorlar, sorunu çözmek için herhangi bir seçenek sunmuyorlar.