12/22/24 Belirtilen tek telefon numarasından Maksavit çalışanına bir soru sordum, bir soru sordum: 23/12/24 tarihinde eczaneden alınan siparişin süresi doldu, soru şuydu - siparişi tam olarak 23/12/24 alabilecek miyim? , Murmansk şehrini ve eczanenin adresini belirttim. Telefondaki operatör beklemeyi teklif etti, soruyu anladıklarını söylüyorlar. Sonra evet, her şeyin yolunda olduğunu söyledim. Gelin, alın. 12/23/24 sipariş almak için eczaneye geliyorum ve orada "uykudan ne de ruhtan" konunun farkında değilim, kimse onları aramadı, hiçbir şey öğrenmedi, uyarmadı. Eczanenin çalışanı şimdiden siparişimi iade için hazırlamak istedi. Ama sabah erkenden geldiğim için almaya vaktim oldu. Operatörün telefondaki çalışması için 5 puan koyuyorum, iş görevlerini mükemmel bir şekilde yerine getiriyor, boşuna maaş almıyor. Böylece ona insanlara, Maksavit'in müşterilerine olduğu gibi davranılsın.
Отличная аптека, всегда подскажут и помогут, единственное, система накопления баллов, как по мне, очень плохая и медленная, не очень понятен принцип. 🤷♀️
Gülümsemeyle ödeme yapamazsınız. Eczanenin kendisinde de insanların terminalin rahatsız edici olduğunu söylüyorlar. şikayet ediyorlar. Hücreye sığmasını imkansız kılan yüksek bir tezgahın üzerinde yatıyor. Terminal geri çekilmeyi istiyor ama o (terminal) masanın üzerinde yattığı için bu mümkün değil çünkü kamera alanından çıkıyorsunuz. Eczanede tabure sunulmaktadır