Mağazaya yeni bir çalışan ekibinin gelmesiyle birlikte çok fazla gelişme var. Hamur işleri, self servis kasalar içeren bir departman açtılar, fiyat etiketlerini düzene soktular. Mağazaya girmek güzelleşti. Çalışanların hepsi cana yakın ve cana yakın, kasaya giden kuyruklar kayboldu. Mağaza temizlendi. Kızlar her konuda her zaman yardımcı olacak ve onları harekete geçireceklerdir. Onlara zor işlerinde sabır ve iyi şanslar dilemek istiyorum.
Tekerleklerde sepet yok, sadece el sepetleri var, bu çok rahatsız edici.
İncelemeyi tamamlıyorum: artık mağazada sepet arabaları var, ancak bu mağazaya gitme arzusu yok - fiyat etiketindeki ve kasadaki malların maliyeti çoğu zaman uyuşmuyor, doğal olarak kasada fiyat daha yüksek, tam tersi değil, geri ödeme yapıldıklarında beklemek için her zaman zaman ve enerji yoktur, pek çok ürün için fiyat etiketi bulmak imkansızdır ve eğer bu ürünü alırsanız, o zaman fiyat öyle çıkıyor ki, görürseniz asla almadınız. Kasiyerler, çalışan eksikliğinin vaktinin olmadığını haklı çıkarıyorlar.... ama bence mesele sadece bu değil. Genel olarak, bu ticaret ağı kesinlikle güvenini kaybediyor.
Mallar için fiyat etiketi yok! Fiyatı kasada bulabilirsiniz. Bir fiyat etiketi varsa, gerçek fiyata karşılık geldiği bir gerçek değildir (167 ruble fiyatına «SPLAT» diş macunu aldım, neredeyse 300'e aldım). Bu durum tek durum değil (ağır şekerler aldım ...). Salon her zaman kirlidir! Eylül ayından beri mağazayı ziyaret etmedim. Aralık ortasında geldim ve hoş bir şekilde şaşırdım. Ticaret odası değişti! Tadilata rağmen salonda düzen var! Pek çok ürün (aralarından seçim yapabileceğiniz çok şey var) karışıklık ve hoş olmayan kokular yok! Mağaza çalışanlarına çalışmaları ve profesyonel hizmetleri için çok teşekkür ederim!