Dün mutfağı satın alıyorduk. Mağaza personelini çok beğendim. Danışman Dmitry, siparişin toplanmasına ve düzenlenmesine yardımcı oldu. Kibar, incelikliydi. Tüm nüansları ayrıntılı olarak açıkladım ve anlattım, zamanın sadece 30 dakika sürdüğünü söyledi. Kasiyer çok cana yakın bir kızdır. Ve toplayıcılar bize 20 dakika içinde paketlenmiş siparişi verdiler. Çok memnun kaldık. Tüm çalışanlara ikramiyeler yazınız - onlar aferin!
Mutfağı sipariş ettiler. Ölçümcü geldi, ölçtü. Burada her şey yolunda, soru yok. Sonra projeyi yapmaya başladılar. Projeyi doğru yapmadılar. Buzdolabını hesaba katmadılar. Doğru olduğunu garanti ettiler. Mutfağı getirdiler. Toplayıcı geldi, tüm detayları hemen yaydıktan sonra buzdolabının sığmadığını ve gittiğini söyledi. Ardından, buzdolabını barındırmak için cephelerin ve mutfak çekmecelerinin daha küçük bir boyuta değiştirilmesine başlandı. Teslimat hizmeti geldi, mutfağın bir kısmını aldılar. Yeni koleksiyoncu geldiğinde, alınması gerekmeyen şeyleri aldıklarını söyledi. Aksi halde ihtiyaç duyulan bir şeyi bıraktılar. Sinir sistemi arızalanmaya başladı. Mutfağı monte ederken cephelerden birinin boo'yu getirdiğini keşfettiler. üzerinde sabitleme izleri var. Ve yine Lehman'a yapılan aramalar. Cepheyi değiştirdiler. Toplayıcıya karşı şikayet yok. Yaptım, her şeyi harika bir şekilde topladım. Ancak satış ve tasarım departmanı bir şeydir. Dürüst olmak gerekirse mutfak sipariş etmenizi önermiyorum. Ama sinir sisteminizi bozmak istiyorsanız, dedikleri gibi harika
25. 08. 24г., я совершил покупку отделочных и строительных материалов на сумму 123986 руб... Важную роль в выборе продавца сыграла рекламная информация компании Лемана о возврате части затраченных средств в виде начисления баллов от 1до 0.5 % в зависимости от покупок, которая, якобы начала работать в сети магазинов с 1 августа 24 года, о чем меня уведомили сотрудники сервисной службы, но это оказалось ложью.
При оплате , я предъявил профессиональную карту Ле Руа Мерлен / предыдущий владелец/ и кассирша заверила меня , что баллы будут начислены в течении 3 - х дней . В сентябре обратился в сервисный центр магазина , где меня обманули заявив , что поскольку доставка оформлена на мою жену , то и баллы будут начислены ей . На мои неоднократные обращения по линии клиентской поддержки , нагло заявила , что баллы не начислялись в августе.
Жаль , что настоящие владельцы / 99,9 % принадлежит Scenari LP , зарег. в ОАЭ / не в курсе , как ведут дела их доверенные лица в России , обманывая пенсионеров.
Делали ремонт в квартире - практически все необходимые материалы покупали здесь.
Очень удобно, всегда есть выбор, грамотные продавцы-консультанты. Хорошее соотношение цеы и качества. Рекомендую.
Uygun konum, iyi seçim. Otoparkta her zaman çok sayıda araba vardır (engelliler için çok sayıda park yeri vardır), sıradan insanların park yerinde çok az yeri vardır,
Bu sadece bir kabus, Elektrostaly'de bulunan bir mağazadan sipariş verirken, doğru miktarda böyle bir mal olmadığını söylediler, birkaç gün sonra aradılar, ödeme için başka bir mağazadan ek teslimat konusunda ısrar ettiler, ancak öfkemden sonra ücretsiz olarak teslim etmeyi kabul ettiler ve şimdi teslim günü geldi, Elektrostaly'den her şeyi zamanında teslim edenler aradılar, sonra Khimok'tan arıyorlar ve kapıda durduklarını hangi dilde söyledikleri belli değil, ancak siparişte belirtildiği gibi Noginsky bölgesinde değil, Solnechnogorskiy'de, sonra kız arıyor ve bugün ne olduğunu söylüyor Teslimat olmayacak ve neredeyse 200 km uzakta gelmem ve basit işçilere ödeme yapacağımla hiç ilgilenmiyorlar ve bir başvuru hazırladılar ve 10 iş günü içinde bunu gözden geçirecekler ve bunu, ilk arabanın belirttiğim adrese açıkça gelmesine rağmen, siparişin doğru adres olmadığını yalan söyleyen operatörlerle sonsuz görüşmemin sadece bir kısmını anlattım. Ve benim üstlerimle bağlantı kurma isteğime göre, teknik olarak böyle bir fırsata sahip olmadıklarını söylüyorlar, bu yüzden siz yetim misiniz diye sormak istiyorum.????
Bir internet siparişi verdik, ertesi gün sipariş şartlarına göre mağazadan teslim alındık, bu gün boyunca herhangi bir bilgi (sms) mesajı alınmadı, iş gününün sonunda arama yapıldığında, iş yükü nedeniyle siparişin toplanmasının geciktiği, ancak uyarmayı unuttukları ortaya çıktı! Daha önce böyle bir şey olmamıştı. Yarın bekleyeceğiz!
Переименование бренда не повлияло на качество обслуживания. И это радует. В отделе водоснабжения проконсультировали на отлично. В "саду" обслуживание быстрое.
Вроде хороший магазин работники отзывчивые, правда кое где грязно и что-то подтекает.)) 4 ★ потому что на некоторых товарах штрих кода либо не было либо пыл порван, и это сильно усложняло процесс оплаты.
Все как всегда отлично, практически все есть, самый любимый магазин
Kurumun yanıtını göster
Зоосалон Тиффани
6. seviye şehir uzmanı
11 Ağustos 2024
Заказали доставку,перепутали номер телефона в магазине,заказ не доставили.Потеряли время,нормальных извинений не услышали,на встречу не пошли,чтобы привезти в другой день пораньше ,так как у нас наняты работники и сроки горят,вы готовы оплатить наших работников и их часы простоя если сервис на нуле???,так сказали в этот временной интервал не возим и все.Тоесть не чего не предприняли чтобы пойти людям на уступки за свои же косяки и как то сгладить ситуацию привезя пораньше на следующий день.в итоге едем забирать заказ сами потому что надеяться на этот бардак уже не можем.
Веселая история продолжилась сегодня когда вчера обещали вернуть деньги за доставку,а сегодня уже нет.и приехали за панелями а они с браком ,все размокшие,мы бы их в любом случае не приняли!и магазин был обязан привезти нормальные панели еще раз!просто в шоке,перебрендирование как обычно ухудшает качество,будем обходить этот магазин теперь стороной ,в пользу других.