Хочу выразить огромную благодарность девочкам -консультантам в ТЦ Киргизия Анне и Кристине. Девочки были очень приветливы, внимательны и профессиональны. Помогли с выбором, очень внимательно отнеслись к моим пожеланиям , грамотно проконсультировали по размеру и ассортименту и что особенно важно своим вниманием, заботой и очаровательными улыбками сделали настроение на весь день. Хотелось бы, чтобы было как можно больше именно таких
сотрудников!!! Спасибо огромное девочки !!! Процветания Вам и Удачи!!!
İlk kez 12/26/24 tarihinde bu iç çamaşırı zincirini ziyaret etmeye karar verdim ve Xenia'nın istişaresinden tamamen memnun kaldım (adını hatırlamıyorum, umarım karıştırmamıştım), ancak kıdemli satıcı veya yönetici açısından bir şey var.
Kız arkadaşım ve ben sakince iç çamaşırımı seçtik (sonunda miktar makul bir şekilde koştu, çünkü HER şeyi güncellememiz gerekiyordu) ve görünüşe göre danışman, göreviyle mükemmel bir şekilde başa çıkan yeni bir kadın olduğu ortaya çıktı, bu yüzden ona çok teşekkür ederim)
Doğru, sürekli kayboldu ve meslektaşlarına belirli boyutlarda hangi sürücülerin bulunduğunu sordu ve bu nedenle tüm salonun "yöneticisi" ona hiçbir şeyi hatırlayamadığını ve genel olarak benim ve arkadaşımın ruh halini ifadeleriyle bozduğunu söylemeye başladı. Çalışanlarınıza neden bu şekilde davranasınız ki?! Özellikle yeni yıl burunda olduğu için! Genel olarak, yöneticinin kendisi mağazanın ürün yelpazesine pek aşina değil, çünkü sorularıma cevap yoktu, ancak her şeyi arka arkaya koklamaya çalıştım.
İç çamaşırları kesinlikle iyidir. Ama küçük bir utanç oldu. Kocam bana sütyenleri verdi, bir fincanla tahmin etti, ama hacim yok. Daha az aldım. Paveletskaya'ya kızların buluşmaya gitmeleri ve daha fazlasını değiştirmeleri umuduyla geldim. Ama cevap olarak hayır, çünkü iç çamaşırları iade edilemez. Her şeyi anlıyorum ama külotumu değiştirmeye gelmedim, soyunma odasında günde 100 kez ölçülen sütyenim. Ve hiçbir şey, kimse ölmedi. Tüm etiketleri sakladım, çeki onlara getirdi. Birkaç kez yönetici aradı ve kategorik olarak hayır dedi. Şirketin düzenli müşterilere karşı bu kadar umursamaz bir tavrı olması üzücü.