Выполняется специальными дисками с абразивными одноразовыми файлами, которые подбираются индивидуально по состоянию стоп. Полировка с использованием молекулярной косметики Смарт на основе масел. Технология обработки стоп с использованием специальн...
3000 ₽
Комплекс педикюр с покрытием LUXIO
Комбинированный педикюр, покрытие гель-лаком LUXIO. В конце процедуры масло для кутикулы, легкий массаж с кремом. Снятие гель-лака БЕСПЛАТНО
2700 ₽
Комплекс педикюр
Классический или комбинированный педикюр с покрытием гель-лаком. В конце процедуры масло для кутикулы, легкий массаж с кремом
2500 ₽
Комплекс педикюр с покрытием гель-лаком 3 в 1
Классический или комбинированный педикюр, покрытие гель-лаком 3 в 1, в конце процедуры масло для кутикулы, легкий массаж с кремом
2000 ₽
Педикюр комбинированный
Комбинированный педикюр без покрытия. В конце процедуры масло для кутикулы, легкий массаж с кремом
Harika salon! Kibar personel, her şey temiz, düzenli. Kalite ve fiyatın çok iyi bir oranı, iyi malzemeler.
Not: Kahve ve çay da lezzetlidir.
İncelemeyi tamamlıyorum ve puanımı düşürüyorum.
Salon kötüleşti. Liderlik değişikliğinden sonra burası ekonomi sınıfının en sıradan manikür ofisi oldu.
Malzemeler ucuz ve kalitesizdir. Kaplama 2-3 gün boyunca kırılır. Kapsama garantisi yoktur, onarımlar sizin masrafınıza bağlıdır.
Pratikte iyi ustalar kalmadı. Salonun son "özelliği", ustanın uyarılmadan değiştirilmesidir. Kime kaydolduğunuz önemli değil, aslında herhangi bir özgür usta sizinle buluşacak.
Bunun önceden uyarılması gerektiğine inanıyorum. Yöneticiden değiştirmenin nedenlerini sordum, anlaşılır bir cevap almadım. Bugün Olya ya da Katya'nın «Anya» adı altında çalıştığı yüz kişi dediler ... Çok garip.
Yöneticiler pek arkadaş canlısı değiller. Kahve-çay sunacaklar ama getirmeyi unutacaklar.
Salon yönetimi, lütfen personelinizin çalışmalarına dikkat edin.
İşlerini bilen iyi ustalara sahip bir zamanlar güzel bir salona sık sık ziyaretçiydim, Alena'ya gittim. Kibar, niteliksel olarak işlerini yapıyorlar. Ama bütün bunlar eski ekiple birlikte gitti. Yeni personel konuklarla ne yapacaklarını hiç bilmiyor. Nastya'nın beceriksiz sorular soran kaba yöneticisinden başlayarak, kabalık, horlama, hafta sonu sabahın erken saatlerinde aramalar, zamanın bir buçuk saat ertelenmesi ve geldikleri sırada seçilen ustayı, yöneticinin şaşırmış gözlerini yaptığı kişiyle değiştiriyorlar.
"Yanlış kaydoldunuz" - ilk kez böyle bir ifadeyle tanışıyorum, çünkü kayıt siteden tam bir zaman ve benim için uygun bir tarih ve bir usta ile geçiyordu. Ve yöneticiden bana gönderilen bir sonraki soru "Hiç böyle bir ustamız var mı?"
Gözlerinin yuvarlanmasını, yöneticinin yüzünün hoşnutsuz mayınını görmezden geldikten ve ustayı bekledikten sonra, "geniş deneyime sahip bir profesyoneli" kendi üzerinde dehşetle deneyimledim - kütiküllerini kestiler, tedavi etmek yerine kanı tırnaklarından tozlu bir fırça ile fırçaladılar - bunun sonucunda şişmiş parmaklar (birkaç günlüğüne) ve "sola meshetmek" tavsiyesi aldı. Sabır tamamen patladığı için kapsamı reddetti. Ama en beceriksiz şey, gelen misafirler hakkında dedikodu yapma girişimidir - saygısızlığın ötesinde!
Kabinin kendisinde tozlu masalar ve pencere pervazları, kirli zeminler ve mobilyalar, havada sağlıksız bir atmosfer uçuyordu. Olan her şey için beklemek veya özür dilemek için indirim almadım. Salonun konukları arasında uzun bekleme, kargaşa ve kafa karışıklığı.
Ne yazık ki, takım değişikliğinden sonra salon, tatmin edici bile denilemeyecek bir yere dönüştü. Böyle bir salonu ziyaret etmek artık mümkün değil.
Невероятно уютное, атмосферное место🥰🥰 Прекрасный вежливый персонал, обслуживание на высшем уровне. Хочется выразить огромную благодарность мастерам. Вы просто волшебницы!! От всей души рекомендую и буду ходить только сюда))