20 Aralık saat 21: 30'da fırınınızı ziyaret ettim. Satıcı-kasiyer korkunç bir kabalıktır. Önce kelimenin tam anlamıyla tezgahın karşısına bir topuz fırlattım. Ve nakit olarak ödedikten sonra, kelimenin tam anlamıyla diğer ziyaretçilerimle ve meslektaşımla bana 35 ruble önemsiz şeyler attım. Bu davranışı benden 15 ruble isteyerek savundu, ben de ona vermedim. Daha nazik davranma isteğime cevap verdi: "Kibar davrandığımı görmüyorsanız bu sizin sorununuz»"
Servis sadece korkunç. Bu, şehir ortalamasının iki katı fiyatlarda.
Lütfen kameraları belirtilen gün ve saatte gözden geçirin, harekete geçin ve geri bildirimde bulunun. Aksi takdirde, ROSPOTREBNADZOR'A başvurmam gerekecek!
Lezzetli bir Napolyon yemek istiyorsanız, yanından geçin) aynı paraya normal bir tatlı alacağınız birçok kahve dükkanı.
Kurutulmuş kekler, bir çeşit margarin kreması, solda bir margarin ve sağda aptalca kuru bir kek yiyeceğiniz şekilde dağıtılır.
Kısacası, uzun zamandır buraya gelmedim ve görünüşe göre iyi bir nedenden dolayı. Eskiden bir şekilde ruhum vardı, ama şimdi ...
Мало того, что качество испортилось, так ещё и продавец хамка. Нахамила и ещё оскорбила за то, что крендель назвали круассаном. Человек извинился, что ошибся в названии выпечки. Зачем оскорблять покупателя? Какое право имеет продавец оскорблять покупателя?!