Bu ofisi ziyaret etmekten mümkün olduğunca memnun kaldım. Ferah ve aydınlık, gerçekten çok yer var ve kanepeler rahat. Çok sayıda çalışan var, asıl mesele, hepsinin iş yerinde olmaları ve onlarla çalışma konusunda kesinlikle hiçbir şikayetim olmaması
Burada havalı ve yetkin personel var. Çocuklar her zaman yardım etmeye ve sorunu çözmeye çalışırlar. Şartlara göre, her şey aynı derecede havalı, yakın zamanda kendime bir kredi kartı verdim ve süper, komisyonsuz ayda 50 bine kadar para iadesi biriktirip çekebilirsiniz
2008'den beri bankanın müşterisi. Bunca yıldır ilk kez kendimi bir müşteri gibi hissetmedim, bankanın kurtulmak istediği bir sorun gibi hissettim.
Yurtdışına seyahat ederken, bir arkadaşıma para aktardığım için TÜM kartlar ve hatta uygulamaya girişim engellendi.
Vurguluyorum: Bir dolandırıcıya değil, şüpheli bir hesaba değil, bir arkadaşa.
Ve destek ekibinden hiç kimse — ne birinci, ne ikinci ne de üçüncü operatör - sorunu çözemedi (veya istemedi). Her seferinde benden bir kod sözcüğü ve diğer bilgiler istendi, ancak sonunda tam bir gün bekledikten sonra şubeye şahsen gelmem gerektiğine dair bir sms aldım. Sonuç olarak, telefonda gereksiz yere konuşmak için çok para ve zaman harcadıktan sonra kendi paramıza erişemedim.
Moskova'ya geldiğimde, Mayıs ayında hangi şubelerin çalıştığını bulmaya çalıştım - üç çalışandan üç farklı cevap.
Sitede elbette hiçbir şey belirtilmiyor. Mayıs tatillerinde 2024'ten itibaren çalışma konusuyla ilgili en son haber.
Bu artık dikkatsizlik değil - bu düpedüz ihmaldir. Bu sistemik bir sorundur.
Bankanın bir zamanlar itibarını üzerine inşa ettiği müşteri odaklılığı unutulabilir.
Bankanın 16 yıllık sadakatine ihtiyacı olmadığı ortaya çıktı.
Görünüşe göre, »optimizasyon" sadece şube sayısındaki azalmayı değil, aynı zamanda personel eğitiminin kalitesini de etkiledi.
Bu şekilde işi mahvedeceksiniz çocuklar. Parayı seviyorsun, müşteriyi seviyorsun. Aksi takdirde müşteri başkalarına gider.
Надавно посетила отделение банка и была приятео удивлена оперативностью и вежливостью сотрудников. Все вопросы были решены бустпо и четко, а сама атмосфера в отделении была дружелюбной и комфортной.
Kredi almak için başvurdum. Başvuru çok hızlı bir şekilde incelendi ve resmileştirildi.Genel olarak bankanın çalışmaları çok iyi bir izlenim bırakmış, çalışanlar özenli, yardımsever ve en önemlisi sorunları hızlı ve profesyonel bir şekilde çözmektedir.
Güzel ferah ve aydınlık bir oda. Çok sayıda ziyaretçiyle bile, ezilme yoktur ve her şey salona eşit olarak dağılmıştır. Personel harika. Müşteri hizmetleriyle hızlı bir şekilde başa çıkıyorlar
Merkezdeki ofis, burada her zaman çok insan var. Çok net hizmet. Sonuç olarak mükemmel bir sonuç aldım. Yeniden finansman düzenlemeye ihtiyaç vardı ve burada bu sorunu kolayca çözebildim. Böyle bir operasyonun faydaları açıktır)
Yaklaşık 2010'dan beri Alfa'nın müşterisiyim, ürünlerinin çoğunu kullandım, ancak şimdi size özellikle birkaçının akutal deneyiminden bahsedeceğim.
Asıl sorun kredi kartımla ilgili. Çok uzun zamandır bende var, kredi limiti oldukça büyük (480 tl), her zaman her şeyi zamanında kapatmaya ve sadece zarafeti kullanmaya çalıştım (100 gün).
23 Kasım'da kredi kartı kullanmaya başladım, ancak öyle oldu ki, 26 Aralık'a kadar minimum 4,7tl ödeme yapmanız gerektiğini unuttum ve sms'i görmedim. Bu dönemde yoğun günlerim oldu (onarım, taşınma, araba satın alma, çocuğun hastalığı vb., Aralık sonunda iş için çok güçlü bir yük eklendim), genel olarak takılıp kaçırdım.
Banka bana 3 sms gönderdi (sadece dördüncüsünü gördüm) ve tek bir arama yapmadım.
Aslında asgari ödemeyi kaçırdığımı ancak 03 Ocak'ta öğrendim, mobil uygulamada hem para cezasını hem de tahakkuk eden faizi keşfettim. Genel olarak, banka benden zaten 40tr talep etmişti (bunlardan 4tr gecikmiş borç, 3tr ceza, 9tr faiz ve 23,7 tr anapara geri ödeme tutarı). Gerçekten bir toplantıya gitmem ve bir uzlaşma bulmamı istediğim sohbette konuştuktan sonra (min ödemesini + para cezasını ödemeyi teklif ettim, ancak Grace'i Mart 2025'e kadar tutup faizi iptal etmek için 1.5 aylık tatiller de istedim), ancak bankanın sohbetinde zaten kötü niyetli bir temerrüde düşmüştüm, BCI'DAKİ kötü tarihle tehdit edildim ve akrabalarımdan para talep etmeyi teklif ettiler (!!!).
Bki'mi açmayı ve hala hangi kredilere hizmet ettiğimi görmeyi teklif ettim (Tasarruf Bankası'na ipotek, T-Banka'ya araba kredisi, sadece Alfa'ya kredi kartı), mevcut durumun benim için tipik olmadığını, ancak Alfa zaten üzerime "Borçlu" etiketini astı ve tek bir şey istedi - böylece tüm cezaları ve faizi kabul ettim ve bugün ödemeye başladım.
Müşteri ile banka arasında böyle bir ilişkiyi beklemiyordum ve kabul edilebilir göremiyorum. Kredi kartını sadece 1,5 aydır kullanıyorum ve 4 tl'lik bir ödemeyi kaçırmak şeklindeki suçum, Grace'in kredi kartındaki şartlarını ve kredinin tam maliyetini + cezaları iptal etmeme mal olamaz. Burada Bankanın kasıtlı eylemlerini görüyorum, böylece müşteriler ödeme madenlerinde gecikmeye düşecek ve bankaya tüm "isteklerini" ödeyecek.
Tavsiyem - Alfa kredi kartını kullanmayın, burada her şey kesinlikle kötü.
İkinci sorun banka kartıyla ilgili ve bir yatırım hesabı açmaktır. Bu 2024 yazıydı ve kredi kartı hikayesi olmasa bunu unuturdum. Olasılıkları değerlendirmek için deneme için bir banka kartı açtım ve cashback + ayrıca bir aracılık hesabı açmayı kabul ettim, Bankanın bana daha sonra hisse senedi vereceği zarafetiyle belirli bir miktarda (en az 1000 ruble, 1500 ruble doldurdum) doldurdum. Banka bunu yapmadı. Aldatıldıkları ortaya çıktı. Rosneft'in 2 hissesine harcadığım 1500 rublem çoktan büyüdü, henüz onları geri çekmedim. Tinkof ile yatırım yapma, yabancı borsalarla çalışma deneyimim var - dedikleri gibi tiyatro bir rafla başlıyor ve bu tür "ortaklarla" çalışmak küçük ayrıntılarla başlıyor. Borsa, ticaretin dondurulması, marj çağrısı ve komisyoncu ile bazı tartışmalı durumlarla ilgili bir sorun olduğunda, Alfa'nın Müşterinin yanında yer almayacağını tahmin etme olasılığım yüksek.
Bu arada, banka kartının benim için daha az karlı olduğu ortaya çıktı ve yine banka kartıyla T'ye döndüm.
Hepsi bu kadar.
Sber'e veya T-Bank'a gidin, onların ürünlerine ve onlarla iletişim deneyimlerine sahibim - orada böyle bir ilişki görmedim.
Banka şubesini ziyaret ettim, dürüst olmak gerekirse memnun kaldım. Olga bana çok hoş bir kız olan Batrakova'ya hizmet etti, asıl şey işini biliyor. İyi niyetle çalışan böyle insanların olması çok güzel. Bu tür personel için teşekkürler. Tavsiye edeceğim.
Her zaman iletişim halinde olan ve tüm sorularımı derhal yanıtlayan ve çözen kişisel menajerim Kim Elena'ya minnettarlığımı ifade etmek isterim.Profesyonelliği için teşekkür ederim, Alpha Bank ve profesyonelleriyle işbirliği yapmak güzel.
Benim için ofisin yeri çok uygun, departman çalışanları her zaman misafirperver, kibar ve profesyonel. Soruma çabucak karar verildi, çok teşekkür ederim
İş yerindeki meslektaşlarıma kesinlikle tavsiye edeceğim - bu bir banka şubesidir, çünkü çok elverişli bir konumdadır ve çalışanlar buradaki tüm yetkin uzmanlar kabulü başlatacaktır.
Bu şubeye nadiren geliyorum ama her seferinde atmosferini ve hizmetini 5'e kadar değerlendiriyorum! Burası her zaman temiz ve rahattır ve çalışanlar müşterilere hızlı bir şekilde yardımcı olur.
Bankadaki kızlar çok cana yakın ve arkadaş canlısı çalışıyorlar. Bazı yönlerden yönetime danışıyorlar, ancak ana konular kendileri tarafından ve oldukça hızlı bir şekilde kapatılıyor. Hizmeti beğendim.
Birçok kez oldu, servis açık, personel kibar, düzenli, resepsiyon programa göre gidiyor. Her şey mümkün olduğunca hızlı, net ve zamanında gider. İşbirliği yapmak güzeldi.
Alpha Bank'tan taksitle yeni dairemdeki elektronik mağazasından ev aletleri satın alma fırsatı buldum. Yeni satın alımlar almanızı sağlayan harika bir fırsat.
Bu ofisteki her şeyi beğendim, dinlediler, hizmet ettiler, soruyu çözdüler. Teşekkürler, güzel şube. Şahsen beğendim, personel kibar, anlayışlı ve yardımsever. Teşekkürler.
Буквально на днях побывал в этом филиале, оформлял тут карту. Обслуживание понравилось. Все объяснили, показали как удобно и с пользой пользоваться мобильным приложением банка. Остался всем доволен, спасибо.
Departman iyi çalışıyor, her şey akıllıca düzenlenmiş. Buna ek olarak, güzel görünüyorsun, buradaki düzen ilginç bitti. Genç adam bana yetkin bir şekilde tavsiyede bulundu, daha fazla soru kalmadı)
Güvenilir ve gelişmiş bir banka. Bankacılık ürünlerinde birçok avantaj var. VK'DA sohbette çok hızlı bir şekilde gerekli tavsiyeyi alabilirsiniz ki bu çok uygundur
Был приятно удивлён качеством и быстротой обслуживания. Персонал работает слаженно, индивидуальное отношение к клиенту, ориентируются на запросы. По моему вопросу разобрались.
Kişisel müdür Elena Kim'e çok teşekkür ederim, birçok sorunu derhal ve uzaktan çözüyor. Uzun süre Alfa Bank'ın müşterisi olarak kalıyorum, müşterilere bireysel yaklaşımdan ve müşteri odağından memnun kalıyorum.
Бывают очереди, но видно, что сотрудники очень стараются уделить время каждому по максимуму. В помещении находится очень приятно. Стараюсь приходить перед открытием, так как клиентов почти не бывает и персонал обслуживает достаточно быстро. Нужно было подписать несколько бумаг по кредиту, сделали все за пару минут.
Çok temiz bir ofis, hoş çalışanlar, bu şubeye doğrudan tavsiye etmek istiyorum. Her şeyi anlaşılır bir dilde açıkladığınız için teşekkür ederiz. Hepsi çok nazik ve yardımseverdir
Merhaba, Alfa Bank çalışanlarına mükemmel çalışmaları için teşekkür etmek istiyorum.Tüm taleplerim çok kısa sürede tamamlandı.Tüm çalışanlar kibar ve anlayışlıdır.Bu banka finansal hizmetler sektöründe benim için en iyilerden biri. Tavsiye ederim!!!
Her yerde böyle kaba bir iletişim bekleyebilirdim ama bankada benzer bir tonda konuşabileceklerini düşünmemiştim. Sesini yükseltmek daha kesin. Oradaki sıra hakkında sessiz kalıyorum (30 dakika bekledim), sonra kasaya giriyorum, bana daha fazla beklediklerini söylüyorlar, tahsilatım var. Kasiyer Anastasia (benimle yüksek tonlarda iletişim kurmaya başlayan ilk kişi o). Ve pastanın üzerindeki kiraz, yönetici Maria . Polis memurlarını çağırdığımda palyaço gibi eğleniyordu ve bana kaba olduğumu söylediğimde elini ağzını kapattı ve polise sessizce »Bahse girerim böyle bir şey olmadı" demişti. aklım yokmuşum gibi davranarak, benimle ne konuşacağımı. Söylesene, bu insanın yeterli emri mi? Evet, hiç insanlarla çalışamaz. Müşteriye kimsenin olmadığı gibi yardım etmesi gerekiyor, durumu daha da kızıştırıyor. Bu tür çalışanlar yüzünden bu bankanın müşterisi olmak istemiyorum. Bu durum benim için çok tatsız, temelde bu bankayı değiştireceğim. ATM'leri banknotumu yırttı, değiştirmeyi reddettiler! Polise ve merkez bankasına bir açıklama yazdım. Umarım önlemler alınacaktır
Duyarlı ve çok yetkin uzmanlar! Müşteriye yetkin iletişim ve profesyonel yaklaşım, yalnızca Alfa Bank hakkındaki olumlu incelemeyi kesinlikle etkiler))
Ofise geldim, yeni bir kart çıkarmam gerekiyordu. Uzun süreceğini düşündüm ama her şey şaşırtıcı derecede hızlı, kelimenin tam anlamıyla 10 dakikada geçti. Çalışan sadece kartı vermekle kalmadı, aynı zamanda uygulamanın ayarlarına da yardımcı oldu, geri ödemenin nasıl bağlanacağını açıkladı. Kesinlikle harika hizmet.
Mükemmel çalışanlar, işlerini biliyorlar ve banka müşterilerine memnuniyetle yardımcı oluyorlar, bunu bir kereden fazla kendi deneyimlerimden doğruladılar. Doğru, buradaki konum nedeniyle her zaman birçok insan var, bu yüzden beklememek için genellikle uygulamaya kayıt oluyorum.
Я впечатлен качеством обслуживания и отношением персонала к клиентам. Менеджер грамотно и понятно объяснил условия по интересующему меня продукту банка, оформил все сразу. Спасибо!
Alfa hakkında birçok olumlu yorum duydum. Trendde olmak istiyorum, bu yüzden kendime bir harita aldım, buradaki hizmet mükemmel, koşullar da öyle. Çabukluğunuz ve dikkatiniz için çok teşekkür ederim
Персонал подобран грамотно, работу свою знают и работают на самый настоящий максимум. Даже с негативными клиентами всегда сдержанные и вежливы, это для меня всегда является такой основой в профессионализме. Много продуктов открывал именно здесь, как раз из-за профессионализма персонала. Ну и надо отдать должное отсутствию очередей.
Çok garip bir izlenim. Bir yandan, iletişimde çok kibar ve hoş personel var. DMS ile hızlı bir şekilde mevduat ve sigorta sözleşmesi düzenledik. Öte yandan, kısa süre sonra ortaya çıktığı gibi, sigorta sözleşmesi hiçbir yerde sabitlenmedi, kullanamazsınız, klinikler kabul etmiyor. Parayı alan banka çalışanları hiçbir şekilde soruna dahil edilmiyor. Görünüşe göre, en azından parayı geri alabilmek için bir avukat tutmamız gerekecek.
Banka kartı almak için bu şubeye başvurdum. Bu hizmet, kuyruklar olmadan hızlı ve verimli bir şekilde sağlandı. Çalışan kibardı, bonus programları ve faydaları hakkında konuştu.
Arkadaşımın tavsiyesi üzerine Alfa Bank'ta bir kart düzenledim.Şubeyi almaya geldim.Kartın kullanımı, satın alımlar için geri ödeme biriktirme ile ilgili ayrıntılar bana söylendi ve uygulamanın kurulumuna yardımcı oldular.
İş için en kötü banka. Yardım hattı çalışmıyor, sorum yalnızca yardım hattında çözülebilmesine rağmen sohbete başvurmayı öneriyorlar. Bazı kişisel hususlara dayanarak 115 fz'lik bir kısıtlama getirdiler ve iptal edilmediler. Yani, yöneticilerin kendileri bunun bankanın etkileyemedikleri bir kararı olduğunu kabul ediyorlar. Zahmet etmedik ve bankayı başka bir yeşil bankayla değiştirdik. Bir yıldan fazla bir süredir uçuş normal. Alfa'dan telefonu 50 ruble komisyonun ödenmemesi konusunda çağrılarla spam gönderdiler. Sadece bu çağrılara borç miktarından on kat daha fazla harcadıklarını ve sonucun onlar için hala sıfır olduğunu tahmin ettim. Banka parayı nasıl sayacağını bilmiyorsa, onunla çalışmanın bir anlamı yoktur.
Bugün hesaplarımın engellendiğine dair bir mesaj aldım. Operatöre ne için olduğunu soruyorum, paranın gelip gittiğine dair herhangi bir şüphe olduğunu söylüyorlar. Peki kartı kullanmak özellikle karlı değilse ne yapabilirim? Garip bir şekilde, güvenlik servisi benimle iletişime geçmedi, ancak hesabı bloke ettiler. Sorunun hangi çevirilerle ilgili olduğunu soruyorum, sessizler. Bir açıklama yazdım, beğenmediler, her çeviri için bir rapor istiyorlar. İşte bazı sanatçılar. Buna hakkınız var mı, benim büyük sorum var.
Buradaki hizmetten memnun kaldım. Kartı çabucak bana yeniden yayınladılar, ki bu harika. Başvurdum ve birkaç gün sonra hazır olanı almak için buraya koştum. Her şeyi çabucak başardığınız için teşekkür ederim!
Сложно назвать банк высокотехнологичным и передовым. Отвратительный сервис. Пришла в банк положить деньги на карту. Три банкомата на входе не работают. Отправили в кассу, ну ок. А в кассе сказали что при зачислении денег через кассу, при сумме меньше 35000, комиссия 300 рублей. Это что за фокусы, это у вас технические сложности с банкоматами, а не мое нежелание ими пользоваться. В такой ситуации клиентоориентированные банки должны без комиссии обслуживать своих клиентов через кассу. Но это не про Альфу(((
Bu çok basit.... Banka dönüşüyor ne olduğunu anlamıyorum..... Hizmetleri bildirimde bulunmaksızın bağlayarak, komisyonu borçlandırarak ve destek bankasına başvururken iade etmeden sıradan çalışanları aldatmaya çalışıyorlar. Sorunlarınızı çözmeyecek, sadece reddediyor. Müşterinin bilgisi olmadan hizmetleri buna göre empoze etmek hizmetleri bağlamak yasa dışı olmasına rağmen, herhangi bir yapıcı önermemektedir. Bir emsal vardı ve ailemden 2 emekli de aynı şekilde rızası olmadan, uyarı yapılmadan hizmetler bağlandı, borç alındı, komisyon insanlar neredeyse bankaya girmiyor açıldı. Tasarruf hesapları, ancak komisyon her zaman borçlandırıldı ve fonlar geldiğinde, komisyonu ödemek için hemen uçup gittiler. Bankanın böyle bir şeye nasıl ulaştığını anlamıyorum, kırgınlıkla uğraşıyorlar.....
Değerli bir banka, kalifiye uzmanlar, karlı bankacılık ürünleri, çalışanların kültürel iletişimi, merkezin iş teması düzeyinde. Bankaya beş yıldız veriyorum
Снимал деньги в этом офисе, порадовало состояние банкоматов, в немногих банкоматах такое хорошее состояние, видно что обслуживаются. Наличных всегда достаточно. Понравился современный дизайн в офисе, очередей нет. Персонал грамотный, стараются ответить и помочь.