Bu ofisi ziyaret etmekten mümkün olduğunca memnun kaldım. Ferah ve aydınlık, gerçekten çok yer var ve kanepeler rahat. Çok sayıda çalışan var, asıl mesele, hepsinin iş yerinde olmaları ve onlarla çalışma konusunda kesinlikle hiçbir şikayetim olmaması
Burada havalı ve yetkin personel var. Çocuklar her zaman yardım etmeye ve sorunu çözmeye çalışırlar. Şartlara göre, her şey aynı derecede havalı, yakın zamanda kendime bir kredi kartı verdim ve süper, komisyonsuz ayda 50 bine kadar para iadesi biriktirip çekebilirsiniz
Uzun yıllardır bankanın ürün ve hizmetlerini kullanıyorum. Kızım ve ben yıllardır bu bankanın premium müşterileri olduk. Bu bankanın avantajı, birçok ofisi ve atm'si olması, iyi personeli seçmesi, kendi güvenliğinin iyi hizmetleri olmasıdır. Ancak, son zamanlarda, tasarruf hesabı gibi ürünlerin koşullarındaki değişiklikler nedeniyle banka hayal kırıklığına uğramaya başladı. Ayrıca ailemizin başına korkunç bir durum geldi. Dolandırıcıların etkisi altındaki kızı, paranın yaklaşık altı ay boyunca yattığı katkıyı kapattı. Buna göre faiz kayboldu. Mevduatın geri alınması için bankaya başvurduk, bankanın durumumuza girip mevduatı geri kazanması umuduyla MFC, polise belgeler sunduk. Ancak banka çarçur etti ve reddetti. Aynı zamanda, paranın bankada kaldığı ve dolandırıcılara gitmediği için bankanın güvenlik hizmetine hala minnettarım.
Снимал деньги в этом офисе, порадовало состояние банкоматов, в немногих банкоматах такое хорошее состояние, видно что обслуживаются. Наличных всегда достаточно. Понравился современный дизайн в офисе, очередей нет. Персонал грамотный, стараются ответить и помочь.
Персонал подобран грамотно, работу свою знают и работают на самый настоящий максимум. Даже с негативными клиентами всегда сдержанные и вежливы, это для меня всегда является такой основой в профессионализме. Много продуктов открывал именно здесь, как раз из-за профессионализма персонала. Ну и надо отдать должное отсутствию очередей.
Надавно посетила отделение банка и была приятео удивлена оперативностью и вежливостью сотрудников. Все вопросы были решены бустпо и четко, а сама атмосфера в отделении была дружелюбной и комфортной.
Kredi almak için başvurdum. Başvuru çok hızlı bir şekilde incelendi ve resmileştirildi.Genel olarak bankanın çalışmaları çok iyi bir izlenim bırakmış, çalışanlar özenli, yardımsever ve en önemlisi sorunları hızlı ve profesyonel bir şekilde çözmektedir.
Güzel ferah ve aydınlık bir oda. Çok sayıda ziyaretçiyle bile, ezilme yoktur ve her şey salona eşit olarak dağılmıştır. Personel harika. Müşteri hizmetleriyle hızlı bir şekilde başa çıkıyorlar
Merkezdeki ofis, burada her zaman çok insan var. Çok net hizmet. Sonuç olarak mükemmel bir sonuç aldım. Yeniden finansman düzenlemeye ihtiyaç vardı ve burada bu sorunu kolayca çözebildim. Böyle bir operasyonun faydaları açıktır)
Комфортабельный офис, удобное расположение. Нет огромной толкучки, все продумано ,процесс обслуживания понятен и вполне логичен. Консультанты помогают. Рекомендую.
Yaklaşık 2010'dan beri Alfa'nın müşterisiyim, ürünlerinin çoğunu kullandım, ancak şimdi size özellikle birkaçının akutal deneyiminden bahsedeceğim.
Asıl sorun kredi kartımla ilgili. Çok uzun zamandır bende var, kredi limiti oldukça büyük (480 tl), her zaman her şeyi zamanında kapatmaya ve sadece zarafeti kullanmaya çalıştım (100 gün).
23 Kasım'da kredi kartı kullanmaya başladım, ancak öyle oldu ki, 26 Aralık'a kadar minimum 4,7tl ödeme yapmanız gerektiğini unuttum ve sms'i görmedim. Bu dönemde yoğun günlerim oldu (onarım, taşınma, araba satın alma, çocuğun hastalığı vb., Aralık sonunda iş için çok güçlü bir yük eklendim), genel olarak takılıp kaçırdım.
Banka bana 3 sms gönderdi (sadece dördüncüsünü gördüm) ve tek bir arama yapmadım.
Aslında asgari ödemeyi kaçırdığımı ancak 03 Ocak'ta öğrendim, mobil uygulamada hem para cezasını hem de tahakkuk eden faizi keşfettim. Genel olarak, banka benden zaten 40tr talep etmişti (bunlardan 4tr gecikmiş borç, 3tr ceza, 9tr faiz ve 23,7 tr anapara geri ödeme tutarı). Gerçekten bir toplantıya gitmem ve bir uzlaşma bulmamı istediğim sohbette konuştuktan sonra (min ödemesini + para cezasını ödemeyi teklif ettim, ancak Grace'i Mart 2025'e kadar tutup faizi iptal etmek için 1.5 aylık tatiller de istedim), ancak bankanın sohbetinde zaten kötü niyetli bir temerrüde düşmüştüm, BCI'DAKİ kötü tarihle tehdit edildim ve akrabalarımdan para talep etmeyi teklif ettiler (!!!).
Bki'mi açmayı ve hala hangi kredilere hizmet ettiğimi görmeyi teklif ettim (Tasarruf Bankası'na ipotek, T-Banka'ya araba kredisi, sadece Alfa'ya kredi kartı), mevcut durumun benim için tipik olmadığını, ancak Alfa zaten üzerime "Borçlu" etiketini astı ve tek bir şey istedi - böylece tüm cezaları ve faizi kabul ettim ve bugün ödemeye başladım.
Müşteri ile banka arasında böyle bir ilişkiyi beklemiyordum ve kabul edilebilir göremiyorum. Kredi kartını sadece 1,5 aydır kullanıyorum ve 4 tl'lik bir ödemeyi kaçırmak şeklindeki suçum, Grace'in kredi kartındaki şartlarını ve kredinin tam maliyetini + cezaları iptal etmeme mal olamaz. Burada Bankanın kasıtlı eylemlerini görüyorum, böylece müşteriler ödeme madenlerinde gecikmeye düşecek ve bankaya tüm "isteklerini" ödeyecek.
Tavsiyem - Alfa kredi kartını kullanmayın, burada her şey kesinlikle kötü.
İkinci sorun banka kartıyla ilgili ve bir yatırım hesabı açmaktır. Bu 2024 yazıydı ve kredi kartı hikayesi olmasa bunu unuturdum. Olasılıkları değerlendirmek için deneme için bir banka kartı açtım ve cashback + ayrıca bir aracılık hesabı açmayı kabul ettim, Bankanın bana daha sonra hisse senedi vereceği zarafetiyle belirli bir miktarda (en az 1000 ruble, 1500 ruble doldurdum) doldurdum. Banka bunu yapmadı. Aldatıldıkları ortaya çıktı. Rosneft'in 2 hissesine harcadığım 1500 rublem çoktan büyüdü, henüz onları geri çekmedim. Tinkof ile yatırım yapma, yabancı borsalarla çalışma deneyimim var - dedikleri gibi tiyatro bir rafla başlıyor ve bu tür "ortaklarla" çalışmak küçük ayrıntılarla başlıyor. Borsa, ticaretin dondurulması, marj çağrısı ve komisyoncu ile bazı tartışmalı durumlarla ilgili bir sorun olduğunda, Alfa'nın Müşterinin yanında yer almayacağını tahmin etme olasılığım yüksek.
Bu arada, banka kartının benim için daha az karlı olduğu ortaya çıktı ve yine banka kartıyla T'ye döndüm.
Hepsi bu kadar.
Sber'e veya T-Bank'a gidin, onların ürünlerine ve onlarla iletişim deneyimlerine sahibim - orada böyle bir ilişki görmedim.
Впервые я побывала в этом отделении банка и была приятно удивлена обслуживанием. Профессионализм сотрудников здесь на высоком уровне, все было выполнено быстро и без проблем. Однозначно рекомендую это отделение.
Her zaman iletişim halinde olan ve tüm sorularımı derhal yanıtlayan ve çözen kişisel menajerim Kim Elena'ya minnettarlığımı ifade etmek isterim.Profesyonelliği için teşekkür ederim, Alpha Bank ve profesyonelleriyle işbirliği yapmak güzel.
Benim için ofisin yeri çok uygun, departman çalışanları her zaman misafirperver, kibar ve profesyonel. Soruma çabucak karar verildi, çok teşekkür ederim
İş yerindeki meslektaşlarıma kesinlikle tavsiye edeceğim - bu bir banka şubesidir, çünkü çok elverişli bir konumdadır ve çalışanlar buradaki tüm yetkin uzmanlar kabulü başlatacaktır.
Часто обращаюсь сюда по разным вопросам, и каждый раз остаюсь довольна. Специалисты всегда отзывчивые, решают все проблемы максимально быстро и понятно. Отныне мой любимый банк!
Bankadaki kızlar çok cana yakın ve arkadaş canlısı çalışıyorlar. Bazı yönlerden yönetime danışıyorlar, ancak ana konular kendileri tarafından ve oldukça hızlı bir şekilde kapatılıyor. Hizmeti beğendim.
Хороший филиал банка. Персонал грамотный, отличное отношение к клиентам. Время ожидания всегда по разному, но сотрудники стараются свою работу выполнять быстро и качественно.
Bu şubeye nadiren geliyorum ama her seferinde atmosferini ve hizmetini 5'e kadar değerlendiriyorum! Burası her zaman temiz ve rahattır ve çalışanlar müşterilere hızlı bir şekilde yardımcı olur.
Birçok kez oldu, servis açık, personel kibar, düzenli, resepsiyon programa göre gidiyor. Her şey mümkün olduğunca hızlı, net ve zamanında gider. İşbirliği yapmak güzeldi.
Являюсь премиум-клиентом банка и всегда очень придирчива к комфорту и работе менеджеров. В этом отделении все отлично, компетентные, вежливые, оперативные. 👍🏼
Bu ofisteki her şeyi beğendim, dinlediler, hizmet ettiler, soruyu çözdüler. Teşekkürler, güzel şube. Şahsen beğendim, personel kibar, anlayışlı ve yardımsever. Teşekkürler.
Alpha Bank'tan taksitle yeni dairemdeki elektronik mağazasından ev aletleri satın alma fırsatı buldum. Yeni satın alımlar almanızı sağlayan harika bir fırsat.
В первый раз обратилась из-за ошибочного зачисления средств на счет эскроу. В отделении менеджер сработал очень быстро, оперативно помог решить мой запрос, буквально за 10 минут оформил мои заявления, спасибо менеджеру Андрею.
Весь цирк начал происходить далее, когда деньги не поступили на мой счет в указанные сроки. В первый раз мне сразу сказали, что менеджер, который занимается данным вопросом отсутствует, сказали когда прийти заново, чтобы к нему обратиться. Сегодня пришла в отделение, в итоге этого менеджера снова нет, так как он на больничном. Попросили подождать другого сотрудника, который освободится через минут 40, может больше. В итоге в прождала 1 час, менеджер, которая меня сориентировала по времени куда-то исчезла. А сотрудница, которая «могла помочь», по словам ее коллеги, помочь мне не может, да и время уже к закрытию. Спрашивается, зачем меня просили ждать все это время, если можно было сразу уточнить информацию у коллеги? Все клиенты видят (и я в том числе), что периодически менеджеры подходят друг к другу для уточнения каких-либо деталей по операциям и оформлению услуг. Если встречающий клиентов сотрудник спрашивает меня о причине обращения в банк, информирует о возможности решить мой вопрос, более того, просит подождать в кресле и сообщает, что ко мне подойдут, а в итоге я в пустую трачу свое время в ожидании ничего, то у меня, естественно, много вопросов к качеству обслуживания. Еще больше вопросов вызывает ситуация, когда в отделении банка только 1 сотрудник может выполнять определений функционал, а в его отсутствие никто не может помочь решить вопрос. Когда этот сотрудник в отпуске все отделение вообще не обслуживает клиентов по вопросам эскроу счетов?
Уже просто накипело со всей этой ситуации.
Буквально на днях побывал в этом филиале, оформлял тут карту. Обслуживание понравилось. Все объяснили, показали как удобно и с пользой пользоваться мобильным приложением банка. Остался всем доволен, спасибо.
Departman iyi çalışıyor, her şey akıllıca düzenlenmiş. Buna ek olarak, güzel görünüyorsun, buradaki düzen ilginç bitti. Genç adam bana yetkin bir şekilde tavsiyede bulundu, daha fazla soru kalmadı)
Хорошяа локация отделения,приветливые молодые сотрудники,,немного по молодости заторможенные,но это немешает работе,а даже наоборот,особенный колорит банка.Но девушка меня обслуживала профи.молодец все быстро и по делу.
Güvenilir ve gelişmiş bir banka. Bankacılık ürünlerinde birçok avantaj var. VK'DA sohbette çok hızlı bir şekilde gerekli tavsiyeyi alabilirsiniz ki bu çok uygundur
Как бы Альфа-Банк не пытался «играть» в молодость, делать digital офисы и т.д., качество обслуживания все равно решает. 1. Ждал сотрудника, чтобы зарегистрировать разрешение на снятие денег по банкроту, около 45 минут. Ведь только 1 человек в данном дополнительном офисе обладает «навыками» оформить обращение по гражданам-банкротам. 2. На исходе ожидания подошла сотрудница, спросила, жду ли я кого-то и какой у меня вопрос. После того, как вкратце сказал о ситуации, в ответ услышал «А, а я думала, что вы vip». Вы серьезно? Это подкол такой? Почему такая нетактичность? А если я не vip, то мне, может, еще посидеть и подождать? 3. Спустя 45 минут все же появилась сотрудница, которая начала регистрировать разрешение на снятие. Спустя минут 10 последовал вопрос от нее «Всю сумму планируете снимать?» И здесь я понял, что «уполномоченный сотрудник» не понимает, с каким документом работает, и что ей необходимо сделать. Я пояснил. Как итог через 1 час и 15 минут после моего прихода в банк мне говорят «Мы больше в отделениях не можем совершать данные действия, вам нужно обратиться в экспедицию Альфа-Банка по адресу головного офиса». И тут все окончательно стало понятно. Сотрудник не понял, как совершить операцию, и предпочел меня выслать. К слову, в экспедиции меня отправили в доп офис. Вот так. Уважаемый Альфа-Банк, вы нанимаете в свои digital офисы молодых, красивых (да, есть ощущение, что отбирают и по внешности), хорошо одетых сотрудников, это здорово, но они очень сырые по некоторым вопросам, а также у них очень высокое представление о самих себе.
разнообразный спектр услуг, приходил за кредитом, мне понравилось, что мне объяснили все условия, рассказали про подводные камни, не скрыли информацию по тарифам. и решение об оформлении кредита я принял обдуманно. не втюхивают кредиты ради продаж)
Был приятно удивлён качеством и быстротой обслуживания. Персонал работает слаженно, индивидуальное отношение к клиенту, ориентируются на запросы. По моему вопросу разобрались.
Kişisel müdür Elena Kim'e çok teşekkür ederim, birçok sorunu derhal ve uzaktan çözüyor. Uzun süre Alfa Bank'ın müşterisi olarak kalıyorum, müşterilere bireysel yaklaşımdan ve müşteri odağından memnun kalıyorum.
Бывают очереди, но видно, что сотрудники очень стараются уделить время каждому по максимуму. В помещении находится очень приятно. Стараюсь приходить перед открытием, так как клиентов почти не бывает и персонал обслуживает достаточно быстро. Нужно было подписать несколько бумаг по кредиту, сделали все за пару минут.
Çok temiz bir ofis, hoş çalışanlar, bu şubeye doğrudan tavsiye etmek istiyorum. Her şeyi anlaşılır bir dilde açıkladığınız için teşekkür ederiz. Hepsi çok nazik ve yardımseverdir
Merhaba, Alfa Bank çalışanlarına mükemmel çalışmaları için teşekkür etmek istiyorum.Tüm taleplerim çok kısa sürede tamamlandı.Tüm çalışanlar kibar ve anlayışlıdır.Bu banka finansal hizmetler sektöründe benim için en iyilerden biri. Tavsiye ederim!!!
Duyarlı ve çok yetkin uzmanlar! Müşteriye yetkin iletişim ve profesyonel yaklaşım, yalnızca Alfa Bank hakkındaki olumlu incelemeyi kesinlikle etkiler))
Мое любимое отделение) Близко к работе, так еще и с такими профессиональными сотрудниками. Приятно понимать, что ты можешь обратиться сюда вообще с любым вопросом и тебе на него ответят)
Ofise geldim, yeni bir kart çıkarmam gerekiyordu. Uzun süreceğini düşündüm ama her şey şaşırtıcı derecede hızlı, kelimenin tam anlamıyla 10 dakikada geçti. Çalışan sadece kartı vermekle kalmadı, aynı zamanda uygulamanın ayarlarına da yardımcı oldu, geri ödemenin nasıl bağlanacağını açıkladı. Kesinlikle harika hizmet.
Kurye plastik bir kart getirdi ve pasaportunun telefonuyla fotoğraflanmasını talep ediyor!!! Pasaport fotoğrafları daha sonra telefonlarından nereye giderse gitsin, kendiniz tahmin edin ve en iyisini bulun... ve eğer bir şey olursa, banka iş yerinde değilse, tüm çalışanlarının kişisel telefonlarından sorumlu olmayacaktır. Sitede
Böyle bir fotoğraf çekimi almanın şartının olacağı belirtilmemiştir. Ona fotoğrafımı ve pasaportumu parmağımla kapatarak pasaportunun fotoğrafını çekmesini teklif ettim - ret. Pasaportun tam bir fotoğrafına ihtiyacımız var. Bu, herhangi bir manipülasyon için uygunsa uygun olacaktır... Güvenliğimiz için kimliğinizi doğrulamaya çok ihtiyacımız olduğunu söylüyoruz... Süper! Güvenliğime ne dersin???
Самый отвратительный банк и отвратительное отношение к клиенту.
Я приехал ненадолго из зоны СВО и при попытке перевести 150 тыс рублей ( 1500 тыс. Долл. всего) на карту Сбера в Москву моему родственнику банк заблокировал карту и моб. Приложение. Никто не звонил и ничего не спрашивал !!! Какие признаки мошеннических действий увидела служба безопасности ??? Какие критерии определения мошенничества ? Кто именно принял решение ???
Буду писать жалобу уполномоченному по правам потребителей финансовых услуг !!!
Вся борьба банка с мошенниками свелась просто к блокировке вообще любых переводов. А мы теперь вынуждены с паспортами, телефонами ехать в отделение Альфа-банка просидеть там несколько часов и ждать разблокировки карты !!!
В отделении я такой был не один !
Теперь так с каждым переводом будет ?
Mükemmel çalışanlar, işlerini biliyorlar ve banka müşterilerine memnuniyetle yardımcı oluyorlar, bunu bir kereden fazla kendi deneyimlerimden doğruladılar. Doğru, buradaki konum nedeniyle her zaman birçok insan var, bu yüzden beklememek için genellikle uygulamaya kayıt oluyorum.
Я впечатлен качеством обслуживания и отношением персонала к клиентам. Менеджер грамотно и понятно объяснил условия по интересующему меня продукту банка, оформил все сразу. Спасибо!
Здесь есть все, что нужно для хорошего обслуживания – грамотные специалисты, удобные столики и несколько современных банкоматов. Пришли с ребенком за детской картой, ждать никого не пришлось, очереди не было. просто отлично.
Banka kartı almak için bu şubeye başvurdum. Bu hizmet, kuyruklar olmadan hızlı ve verimli bir şekilde sağlandı. Çalışan kibardı, bonus programları ve faydaları hakkında konuştu.
Мне очень нравится как устроен сервис в этом банке. Просто садишься в кресло и к тебе подходит сотрудник с ноутбуком.. Т.е. не ты подходишь к сотруднику, а сотрудник к тебе. Все вопросы решаются быстро и на месте.С таким сервисом можно и в очереди подождать...Просто отлично.. Пока не в одном банке такого не встречала