Arama
Rotalar

Sokolniki

Genel bakış
Dahil olan kurumlar
Fotoğraf
125
Yorumlar
1475
Özellikler
Değerlendirme 4,6
5970 puan
Burayı değerlendirin

1475 yorum

Varsayılan
g0ck3r
3. seviye şehir uzmanı
24 Ocak
Yandex bir inceleme bırakmayı teklif etti, bu yüzden paylaşıyorum. Bu alışveriş merkezinde alışveriş yapmadım, aynı adı taşıyan parktaki buz patenine (kotak) gitmeden önce tuvalete gittim. Son derece cana yakın ve yardımsever güvenlik personeli, beni aradıkları yerin konumuna göre net ve özlü bir şekilde yönlendirdiler. Alışveriş merkezinin kendisi geniş ve aydınlık, olması güzel. Ziyaret edilen tek bölümle ilgili olarak şikayet yok, her şey temiz ve hoş olmayan bir koku olmadan, musluklardaki su sıcak, sabun mevcut. Kurutucuyu kullanmadım, kendime sildim, bu yüzden onu övemiyorum veya azarlayamıyorum.
Orijinalini göster · Русский
4
2
Kurumun yanıtını göster
Анастасия
4. seviye şehir uzmanı
27 Ocak
Sokolniki alışveriş merkezini ziyaret ettim ve orta derecede olumlu bir izlenim bıraktım. Neyi beğendim: uygun konum, temel mağaza seti, temizlik ve düzen. Neyi sevmedim: Birkaç mağaza var, hangi mağazanın nerede olduğunu bulmak zor.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Владимир
13. seviye şehir uzmanı
27 Mayıs
Metrodan bir dakika sonra, 1. kattaki karavaev kardeşler ve karavaev kardeşler iyi bir dükkan, 2. kattaki yemek alanı, ayrı ayrı şık tuvaleti not etmek istiyorum️️ ama genel olarak bu mucizeye alışveriş merkezi diyemeyiz, birkaç dükkan, kuaför, manikür, sosis dükkanı (bu arada, bunun bir nedeni var - ekşi birayı bekliyorum 2, tatsız yiyecekler, iğrenç bir çocuk köşesi, hayvanat bahçesindeki lemurda daha fazlası var!) özetlemek gerekirse: Kavşaktan yiyecek almak için koşmanız ve geçerken tuvalete koşmayı saklıyorsanız koşmanız uygundur!😂HERKESE İYİ BİR RUH HALİ VAR😉
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Fandr
27. seviye şehir uzmanı
9 Şubat 2025
Üç kata yayılmış nispeten küçük bir alışveriş merkezi. Zemin katta, ana meydan, bu seviyedeki bakkal süpermarketleri için olağan ürün yelpazesine sahip, 24 saat açık oldukça geniş bir süpermarket olan "Crossroads" tarafından işgal edilmektedir. Ayrıca küçük bir gıda dışı departmanı ve bir yiyecek limanı vardır. Kat alanının geri kalanı bir kozmetik mağazası ve eczane gibi çeşitli profillere sahip mal ve hizmetler sunan bir dizi küçük nokta tarafından işgal edilmektedir. İkinci katta, ticaret salonunun merkezi alanı, yeni neslin Rus tasarımcılarının yeni marka mağazası Telegraph mağazası da dahil olmak üzere giyim mağazaları tarafından işgal ediliyor. Çevre çevresinde şunlar bulunmaktadır: giyim mağazaları, birkaç kafe, küçük bir yemek salonu (Sokolniki gastro alanı), restoran, kitapçı, optik salonu, hediyelik eşyalar, güzellik stüdyosu ve kuaför, manikür stüdyosu, kozmetik dükkanı, ev eşyaları, mücevherler ve diğerleri. Üçüncü katın tamamı çeşitli markaların giyim mağazaları tarafından işgal edilmekte, ayakkabı, çanta ve diğer benzer ürünler bulunmaktadır. Bu katta çok az alıcı var, bu yüzden ticaret katında sessizce yavaşça yürüyebilir ve en sevdiğiniz kıyafetleri seçebilirsiniz.
Orijinalini göster · Русский
7
2
Kurumun yanıtını göster
Яна Немцева
5. seviye şehir uzmanı
24 Mart
Fena bir alışveriş merkezi değil, büyük bir «şehri oku», «kuchenland», dns, kafenin varlığını seviyorum, şimdi Dünyalar Ligi de var, harika!!! Alışveriş merkezi temiz ve bakımlı, zemin katta bir kafe ve birkaç güzel kahve dükkanı var - drinkit ve cofix, ayrıca sinek ve kavşak. Telegraph mağazasının bulunduğu alışveriş merkezinin ikinci katı hakkında ayrı ayrı söylemek isterim. Bu mağazanın bu alışveriş merkezindeki konumunun talihsiz olduğunu düşünüyorum, çünkü geniş bir alanı kaplıyor ama bana tamamen yararsız görünüyor. Sokolniki alışveriş merkezine sık sık gidiyorum, orada bu mağazadan bir şeyler satın alan insanları görmüyorum. Şeylerin çeşitliliği çok tuhaf, çok yüksek bir fiyata (ceket başına 20 tl'den başlayan fiyatlarla) çok kötü şeyler (sentetikler) var. Ayrıca bu alışveriş merkezindeki gastronomi departmanını sevmiyorum. Bir amatöre göre işe yaramaz doğu mutfağı. Ortalama tüketicinin orada yiyecek hiçbir şeyi yoktur. «Karavaev kardeşler» in zemin katında her zaman insanlarla dolu olması ve yer olmaması şaşırtıcı değildir. Gastronomi ve telgraftan dolayı alışveriş merkezine böyle bir değerlendirme yapıyorum.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Джон Доу
19. seviye şehir uzmanı
17 Aralık 2024
Geçenlerde küçük çocuğumla birlikte 31 Rusakovskaya Caddesi'ndeki Sokolniki alışveriş merkezini ziyaret ettim. Burası bir aile gezisi için çok uygun bir yer olduğu ortaya çıktı. Merkezin içinde hem yetişkinler hem de çocuklar için ihtiyacınız olan bir şeyi bulabileceğiniz birçok mağaza var. Ben alışveriş yaparken çocuğumun mutlu bir şekilde vakit geçirdiği çocuk oyun alanlarının varlığından özellikle memnun oldum. Buna ek olarak, orada atıştırabileceğimiz bazı iyi kafeler var — yemek seçimi küçükler için bile oldukça uygun. Asansörlerin ve rampaların varlığı da hoş bir sürpriz oldu, bu da bebek arabasıyla hareket etmeyi büyük ölçüde kolaylaştırdı. Genel olarak, çocuğunuzla alışveriş yapmak ve dinlenmek için uygun bir yer arıyorsanız, Sokolniki alışveriş merkezi iyi bir seçenek olabilir.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Татьяна
15. seviye şehir uzmanı
29 Haziran 2025
Sokolniki metro istasyonunun yanındaki modern alışveriş merkezi, giriş katında bir kavşak var, Şehri, eczaneleri, mücevherleri ve çok daha fazlasını okuyun. Katta Rus markalarının kıyafetleri sergileniyor, yemek alanı var
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Ilya Z
8. seviye şehir uzmanı
24 Mayıs 2025
Parkta yürüdük, bu alışveriş merkezindeki Balık fabrikasında yemek yemeye gittik. Anne ve çocuğun odasını kullanmak gerekli hale geldi. Bu tür yerler hakkında hiç yorum yazmadım ama bu durumda aksini yapamadım. Arkadaşlar, bu o kadar yüksek bir seviye ki kelimelerle ifade etmek zor ama deneyeceğim. Oradan başlayacağım, çünkü orada mükemmel temizlik var. Bebeğin ihtiyaç duyabileceği her şey, içeride bir tuvalet odası, peçeteler, en uygun besleme koltuğu, yüksek kaliteli sıhhi tesisat, tasarım onarımları ve hatta biberon ısıtıcısı ve çocuk bezleri vardır. Alışveriş merkezinin yönetimine minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, hizmet seviyesinden haklı olarak gurur duyabilirsiniz - bu sizin zirvenizde.
Orijinalini göster · Русский
9
Kurumun yanıtını göster
Лина Н.
11. seviye şehir uzmanı
28 Nisan
Güzel alışveriş Merkezi. Oraya Optic City Optics'e gidiyorum. Aydınlık, sıcak, temiz, çok sayıda kafe, mükemmel bir büyük kavşak, iyi ve doğru dükkanlar.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Наталья К.
10. seviye şehir uzmanı
4 Mayıs 2025
Harika mağaza!Zemin katta kavşak, kafe, eczane, kuyumcu bulunmaktadır.İkinci katta bir giyim mağazası, bir sinek dükkanı, bir kitapçı, bir kafe var.Üçüncü katta en sevdiğim merkez ofisim, çok çeşitli kadın ve erkek kıyafetleri, ayakkabıları, çantaları ve aksesuarları var.Süper!
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
Светлана
23. seviye şehir uzmanı
2 Kasım 2025
Oldukça iyi bir alışveriş merkezi. Üst katta güzel şeyler satın alabilirsiniz. Tavsiye ederim! Karavaevler aynı yerde, 19-00'dan sonra her şeyde% 30 indirim var. İçeceklere ek olarak, uygulamayı bağlarken. İyi menzile sahip kavşak. Özellikle sabah 7-8'i ziyaret ederken. Malların mükemmel bir şekilde sergilenmesi. Bu akşam artık böyle değil. Sürekli promosyonlar ve indirimler. Uygulamayı bağlayın. Kahve makinesini çıkardıkları için üzgünüm ....
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
July Detachkina
18. seviye şehir uzmanı
15 Aralık 2024
Modern bir alan gibi görünüyor, ama bir şeylerin eksik olduğu hissi. Belki bu benim kişisel görüşümdür. Bu göz alıcı düzene kitle pazarını eklemek isterim. Burada Telgraf var - yerli üreticilerin ürünleri çok yüksek fiyatlarla. Soyunma odalarının nerede olduğunu hiç anlamadım. Baskınların ortasında yürüyorsun ve fiyatlara şaşırıyorsun. Bir gıda pazarı var. Muhtemelen fena değil. Ben sadece kahve içtim ama etraftaki insanlar zevkle yediler, yemekler güzel kokuyor, yeterli masa var. Eczane, Kavşak, kitapçı var.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Fit_one
25. seviye şehir uzmanı
8 Ocak 2025
Bazen kavşağa giriyorum. Ürün yelpazesi geniş, aralarından seçim yapabileceğiniz çok şey var. Zemin katta ATM makinelerinin olması uygundur. Ayrıca bir kafeye uğrayabilir veya kozmetik ve parfüm satın alabilirsiniz. Burada bir çeşit «vay canına" yok, ama böyle bir alışveriş merkezi de işe yarayacak. Yemek alanı hayal kırıklığı yarattı ama belki Asya mutfağının ötesinde bir şeyler denemeye değerdi.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
MDKolik
4. seviye şehir uzmanı
3 Şubat 2025
Şahinlerin çok özlediği yeni modern alan, mağaza seçimi harika değil, her şey zevkli, ikinci kattaki Telgrafta Rus tasarımcıların geniş kıyafet yelpazesi ve bu bölgede de eksik olan yeni açılan yemek alanı
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
telega iogav
15. seviye şehir uzmanı
8 Aralık 2024
Sokolniki alışveriş merkezine sık sık giderim ve son aylarda çok daha rahat ve konforlu hale geldi. Özellikle ikinci kattaki yemek salonunun açılmasından memnun kaldım - şimdi alışverişten sonra lezzetli yemeklerin olduğu yerler var. Yemek seçenekleri harika: Asya mutfağından klasik burgerlere kadar her şey taze ve iştah açıcı
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Сергей Тихонов
15. seviye şehir uzmanı
8 Eylül 2025
İyi iç mekana sahip modern bir alışveriş merkezi. Üzerinde yürümek güzel. 1. katta bir kavşak var, sonra birçok mağaza var: giyim, kuyumcu vb. Güzel tuvaletler.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Дмитрий
4. seviye şehir uzmanı
2 Nisan
Güzel alışveriş merkezi, Kavşak, kahve dükkanı, banka var. Metroya yakın, yeraltı ücretli otoparkı, girişte otoparktaki boş koltuk sayısını gösteren bir tabela var. Birkaç restoran, üst katlarda tuvaletler.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Olgaleo777
18. seviye şehir uzmanı
27 Mart 2025
Büyük değil ama rahat alışveriş merkezi Uygun konum 👍 Metro istasyonunun yanında yer almaktadır Sık sık buraya geliyorum Bir sürü mağaza var...🛒🛒🛒 Ve her zaman çok insan var...😯 Zemin katta bir Süpermarket Kavşağı Her zaman taze ürünler Geniş meyve seçimi 😍 Bu beni her zaman mutlu eden şeydir
Orijinalini göster · Русский
19
1
Kurumun yanıtını göster
Юлия Дорохова
12. seviye şehir uzmanı
19 Nisan
Küçük alışveriş merkezi. Zemin katta bir kavşak, bir evcil hayvan dükkanı, bir sinek (ürün yelpazesi her yerde olduğu gibi fakirdir). Sokolov zaten önemsiz şeyler için, ikincisinde küçük bir yemek odası, Telgraf ofisi (pahalı), küçük giyim mağazaları, mutfak eşyaları, kitapçı, kuyumcu ve küçük dükkanlar, 3. mağazada çok zayıf bir ürün yelpazesine ve yüksek fiyatlara sahip
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Нина Ганина
5. seviye şehir uzmanı
13 Mayıs
Alışveriş merkezi geniştir, güzel şeyler satın alabileceğiniz, aileniz ve arkadaşlarınızla yemek yiyip dinlenebileceğiniz yerler vardır. Sadece bir eksi, yer altı otoparkı çok uygun değil ve büyük bir arabaya binmek zor.😩
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Фомина О.
2. seviye şehir uzmanı
28 Mayıs 2025
Bir kereden fazla buradaydım. En sevdiğim giyim ve ayakkabı mağazalarımın varlığını beğendim ve atıştırmalık alanlar da var. Halka açık tarnsport'a sorunsuz bir şekilde ulaşılabilir..
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
pypeds
17. seviye şehir uzmanı
23 Ocak 2025
Hoş alışveriş merkezi, her şey var, üçüncü katta bir yemek odası ve kitaplarla ilginç enstalasyonlar var, Ancak birinci katta HQD elektronik sigara aldığım bir tütün kutusu var. Oturduktan sonra onu şarj etmeye koyduktan sonra sahte olduğu ortaya çıktı, ancak% 100 gösterdi ve tadı tamamen farklı. Bu mağazaya dikkat edin. Ancak genel olarak alışveriş merkezi güzeldir.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Татьяна Комиссарова
15. seviye şehir uzmanı
2 Temmuz 2025
Harika bir alışveriş merkezi. Burası her zaman sakin ve kalabalık değil. Buradaki kavşak genellikle mükemmel. Alışveriş merkezinde giyim, iç çamaşırı, aksesuar, kitap, hediyelik eşya, eczane vb. Vardır Ve yemek alanı iyidir.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
юлия черкасова
6. seviye şehir uzmanı
11 Mayıs 2025
En sevdiğim alışveriş merkezi.,her gün ziyaret ediyorum.Burada neyin olmadığını söylemek imkansız.,burada herhangi bir tüketici, herhangi bir cüzdan için her şey var.Ve eczane ve ATM'ler, Kavşak, gözlükler, giysiler, tabaklar, birçok farklı kafe.Her zaman zevkle ziyaret ediyorum ve kimse alışveriş yapmadan kalmayacak, seçim çok büyük.
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
Людмила Шишкова
18. seviye şehir uzmanı
13 Haziran 2025
Bir iş gezisine geliyorum, alışveriş merkezi otelin yanında elverişli bir konuma sahip. Herhangi bir ürün satın alabilir, hazır yemekler ve yarı mamul ürünler yiyebilirsiniz. Esas olarak sebze ve meyveleri alıyorum. Pişirmeyi pek sevmiyorum ama herkesin kendi ihtiyaçları var.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Альберт Бровков
15. seviye şehir uzmanı
20 Haziran 2025
Metroya yakın modern ve modaya uygun bir alışveriş merkezi, büyük Beşerochka, çok sayıda mağaza ve ikinci katta bir yemek salonu, ilçenin en popüler kuruluşu.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
инкар реймова
7. seviye şehir uzmanı
5 Kasım 2024
ТЦ в хорошем месте расположен,рядом есть метро,внутри здание чисто, красиво,там много чего сможешь найти, банкоматы, бижутерия, аптека, продуктовые супермаркеты,кафе,чайная,магазин одежды итд. Товар ассортиментов много,но цена как обычно не дорого,не дёшево, средний, короче ТЦ мне понравилось, рекомендую ..
Kurumun yanıtını göster
Belladónna Atrópa
16. seviye şehir uzmanı
31 Aralık 2023
После небольшого ремонта и перепланировки, не так давно сделанной , ТЦ значительно улучшился. Не смотря на небольшой размер торговых площадей и сравнительно небольшое количество магазинов, здесь можно приобрести товары разных направлений и мне ещё не разу ни пришлось уйти отсюда без искомой покупки, буль то подарок для кого-то или парфюм для себя самой. На первом этаже отличный продуктовый и большой Л’Этуаль. Пара приятных кафешек и маленький лаунж. На втором этаже большой мультибрендовый магазин одежды, в основном российских дизайнеров (очень интересных , к слову), пара отличных магазинов для дома, в том числе Аура Богемия. В уголке имеется индийский ресторанчик — оригинально 🙂🙂🙂. На третьем расположился ХЦ, без комментариев. Огромным плюсом является местоположение, буквально десяток шагов от метро.
2
1
Kurumun yanıtını göster
Екатерина Гончаренко
15. seviye şehir uzmanı
21 Kasım 2024
Farklı fiyat segmentlerindeki çeşitli mağazalarda geniş bir ürün yelpazesine sahip güzel ve rahat bir alışveriş merkezi, Şahinlerin muhteşem manzarasına sahip bir atıştırmalık yiyebileceğiniz bir kuaför salonu, iyi ve çeşitli bir seçim var.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Василий Орехов
4. seviye şehir uzmanı
8 Ekim 2025
Modern alışveriş merkezi, temiz, rahat. Kendim için artı olarak metroya yakın bir konum belirledim, ancak kaliteli ayakkabı bulmak zordu, erkek ayakkabı yelpazesini genişletmek istiyorum
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
Ольга К
10. seviye şehir uzmanı
9 Ocak 2025
Metroda küçük bir alışveriş merkezi var, burada yemek yiyebilir, ihtiyacınız olan her şeyi satın alabilir, tatlıyla kahve içebilirsiniz
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Alex King
7. seviye şehir uzmanı
4 Mayıs
Yeraltı otoparkını severim. Çok uygun. Arabayı bir veya iki saatliğine terk edebilir ve tahliye edileceklerinden endişelenemezsiniz. İlçedeki tüm otoparklar ücretli ve her zaman meşgul. Ama burası uygun. Mağazaya, restorana gittim. Ve araba yer altı otoparkında. Asansör yeni. Doğru, bazen kapısı sıkışıyor))) ama düzelteceklerini düşünüyorum, bu daha önce böyle değildi.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Олег Фролов
3. seviye şehir uzmanı
11 Mart 2025
Alışveriş merkezi lüks iç mekanı, zengin butik seçenekleri ve konforlu kafeleriyle dikkat çekiyor. Keyifli bir alışveriş ve rahatlama için ideal bir yer.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Юлия
3. seviye şehir uzmanı
15 Aralık 2024
İğrenç alışveriş merkezi! Otoparkta ödeme ile aldatılıyorlar. 15 dakika ücretsiz ilan edildi, özel olarak zamanı belirlediler, siparişi mağazadan aldılar ve 13 dakika sonra çıkışta durdular ve bariyerin geçmesine izin verilmiyor - otoparkı geri ödeyin. Operatöre ulaşana kadar zaman geçti, operatör "20 dakikanız geçti, ödeme yapıyorsunuz ve gidebilirsiniz! 😡". Ve telefonu kapattı! İkinci kez aradılar, operatör "Daha önce iletişime geçmediniz, kalış süreniz 30 dakika, ödeyin" dedi. Buraya bir daha ayağım yok!
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Вера Нерпова
3. seviye şehir uzmanı
15 Mart 2025
Alışverişkoliğin cenneti! Modaya uygun kıyafetler ve ayakkabılarla dolu birçok mağaza. Her zaman ilginç ve şık bir şeyler bulabilirsiniz. Fiyatlar makul.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Руслан Лестев
10. seviye şehir uzmanı
8 Ekim 2024
Хороший торговый центр, с самыми пожалуй необходимым торговым точками. Круглосуточный перекрёсток стоит отдельных аваций. Сдесь можно найти все что угодно, от мало до велика. Метро в 2х шагах, по парковке к сожалению столько радости отразить не смогу, её практически нет) В целом хороший и полезный КЦ
3
Kurumun yanıtını göster
Дмитрий Бекетов
17. seviye şehir uzmanı
10 Ocak 2025
Hepsi akıldan. Az parayla yer altı otoparkı. Otopark için ödeme doğru bir şekilde düzenlenmiştir. Her şey farklı mağazalarda var. Öneriyorum...
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Maria Eichenauer
4. seviye şehir uzmanı
11 Temmuz 2024
Сам торговый центр довольно уютный. На втором этаже расположена открытая зона с одеждой и аксессуарами. К сожалению, там клиентоориентированность исчезла. В зоне с украшениями, свечами и керамикой работает не слишком вежливая девушка. Я решила купить серьги, перед этим захотелось примерить. Девушка сказала, что примерить их можно. Я попросила их продезинфицировать и помочь снять с лески, на которую они были закреплены. Девушка ответила, что спиртовых салфеток у них нет и примерять украшения нельзя. Что изменилось за несколько минут? Сначала было можно примерить, потом нет))) Решила отказаться от покупки. К тому же не очень приятно, что продавец следует по пятам и сверлит взглядом, когда просматриваешь ассортимент.
5
2
Kurumun yanıtını göster
Наталья К.
4. seviye şehir uzmanı
26 Haziran 2024
Добрый день! Тц очень нравится: хорошие магазины, прекрасная локация, но жуткий минус это отсутствие вентиляции и кондиционеров на втором этаже. Из за этого в магазнчиках очень тяжело находится((( огромная просьба сделать нормальную вентиляцию и работу кондиционеров, тк летом эта проблема становится очень актуальной!
3
1
Kurumun yanıtını göster
Надежда Поднебеснова
13. seviye şehir uzmanı
6 Kasım 2023
Мне понравился тц. Все необходимые магазины имеются. Чисто, уютно, такой комфортный, домашний, не огромный. Есть магазин продуктов, посуды, аптека, книжный, есть где перекусить и очень вкусно там в "Братьях Караваевых".
3
Kurumun yanıtını göster
Рудольф Акселев
6. seviye şehir uzmanı
7 Ocak 2025
Otoparka iğrenç bir giriş. Herhangi bir yerde karşılaştığım en dar şey... Sonuç, bariyerin hemen ardından, girişte kaldırımda yırtık bir lastiktir. Olaydan sonra talihsiz kaldırıma bakmaya karar verdim - ama oldukça soyuldu, yani girişte diğer arabalara sürekli dokunuyor. Alışveriş merkezi sahiplerinin neden ziyaretçilerin rahatlığı için önlem almadıkları belli değil (bu kaldırımı kaldırmak veya zımparalamak)... Ayrı ayrı, kayıtsız personeli (güvenlik, teknisyenler) not etmek istedim. Alışveriş merkezini ziyaret ederken, özellikle Suv'niz varsa, bu yerde park hizmetini kullanmanızı önermiyorum.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Макс Петров
13. seviye şehir uzmanı
3 Şubat 2024
Такой классный торговый центр. Он мне очень понравился. Магазинов много, но правда они в основном небольшие, но все таки выбор неплохой. Магазине есть на все случаи жизни. Так же большой выбор точек питания, кафе. Кофейни тут отличные.
3
Kurumun yanıtını göster
Людмила Лозовая
5. seviye şehir uzmanı
18 Eylül 2024
Красивый торговый центр,очень удобно расположен-рядом с метро Сокольники.Много различных магазинов-одежды/ХолдингЦентр/,обуви,книжный,ювелирный,"Перекрёсток".Очень понравилось кафе на 2 этаже и "Братья Караваевы"
Kurumun yanıtını göster
Юлия Чмеренко
14. seviye şehir uzmanı
7 Ocak 2025
Bu alışveriş merkezine bayılıyoruz, mükemmel bir mağaza seçkisi, rahat, temiz. Çocuklar için ana sınıfları seviyoruz. Umarız bu yıl da devam edeceklerdir.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
GoodMan
20. seviye şehir uzmanı
14 Eylül 2025
Nispeten küçük bir alışveriş merkezi, yemek yiyebileceğiniz yerler, farklı ülkelerin mutfağı, Hindistan, Tayland, Gürcistan var - bunların hepsi yemek alanı alanındaki ikinci katta. İlkinde büyük mağaza bir kavşaktır. Bununla birlikte, neredeyse hiçbir şey seçeneği yoktur, kesinlikle alışveriş merkezi kıyafet alışverişi için değildir.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ксения Л.
9. seviye şehir uzmanı
15 Temmuz 2024
Торговый центр, конечно, отличный, но пожалуйста попробуйте подняться на 3 этаж в ХЦ. Там все 30 градусов, ничего померить невозможно, потому что все липнет. Там вообще не работает вентиляция. Я шла целенаправленно туда и была готова потратить деньги на шоппинг, но просто не смогла там находиться. Отсутствие клиентоориентированности, если разобраться. При этом на нижних этажах ситуация с температурой гораздо лучше, но третий это прям филиал ада. И я, как покупатель, могу уйти, потому что дышать нечем, а сотрудники на 3 этаже всю смену в этом работают.
3
2
Kurumun yanıtını göster
Smn
12. seviye şehir uzmanı
16 Şubat 2024
Неплохой торговый центр, зона фуд корт есть на первом этаже, есть и на втором этаже. Чистые туалеты, маленькие магазинчики по кругу , большой магазин одежды в самом центре второго этажа. Магазин Перекрёсток мне очень нравится в ТЦ - там всегда отличная выкладка и доброжелательный персонал, что отличает именно этот магазин от аналогичных. Захожу в ТЦ Сокольники регулярно. Звезду сняла за входную зону - она отвратительна. Круговые двери постоянно застревают, стеклянная зона дверей в баннерной рекламе, что создаёт ощущение коробки. Очень хочется написать жалобу на входные двери. Именно за это убрала звезду.
3
Kurumun yanıtını göster
Татьяна
20. seviye şehir uzmanı
15 Temmuz 2024
Небольшой торговый центр у метро Сокольники. Внутри хоть и небольшая площадь, но все что нужно: Перекресток, Аптека, Л’Этуаль, потрясающий кофе из Братьев Караваевых👍
2
Kurumun yanıtını göster
Alexander P
20. seviye şehir uzmanı
24 Ekim 2025
Kesinlikle rahatsız edici ve pahalı bir park yeri yaptık. Üstelik tüm otopark, otoparkın her yerinde Altın Elma ve kutudan gelen kuryeler tarafından işgal ediliyor. Birisi arabalarını tamir ediyor. Ve uğrayan bunun bedelini ödüyor.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Юлия К.
4. seviye şehir uzmanı
30 Ekim 2024
Тц - это громко сказано Тц маленький, нужных магазинов мало, на втором этаже по середине огромный шоурум, на третьем этаже тоже магазин одежды на весь этаж, фуд-корт маленький и бестолковый В туалетах всегда грязно и никогда нет мыла!!!! Администрация тц видимо моет руки в другом месте Из плюсов только перекресток и ресторан на первом и втором этажах.
4
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6