Arama
Rotalar

Medicentr

Genel bakış
Ürün ve servisler
Fotoğraf
54
Yorumlar
937
Şubeler
Özellikler
Değerlendirme 4,1
2198 puan
Burayı değerlendirin

937 yorum

Varsayılan
Инга Т.
4. seviye şehir uzmanı
31 Mayıs
Ortopedi travmatoloğu Zhabbyev Akhlas'a çok teşekkür etmek istiyorum!! Metal yapıyı çıkarmak için bir ameliyat geçirdim, olabildiğince kibardı, tüm operasyonu cesaretlendirdi ve sakinleştirdi (lokal anestezi altında yaptılar). Onun sayesinde her şey hızlı ve acısız bir şekilde geçti. Ameliyat için bizimle birlikte olan ve sonra pansuman yapan hemşireye de büyük bir teşekkür ederiz! Her şeyi çok yetkin ve ayrıntılı bir şekilde açıkladılar, önerilerde bulundular ve tüm sorularımı yanıtladılar.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Екатерина Е.
8. seviye şehir uzmanı
20 Mayıs
Pratisyen hekim Verzilina Elizaveta Nikolaevna'yı çok seviyorum. Hızlı ve net bir şekilde çalışır, birkaç kez başvurmamak ve sağlıksızlığın nedenini kapsamlı bir şekilde aramak için çok fazla randevu alır ve yeterlidir. Randevu için en yakın randevu varsa, hemen kendisi kaydeder. İyi tavsiyeler veriyor. Çok sayıda hasta var, program çok yoğun ama yardımsever, güler yüzlü, katılımla ilgili soruna yaklaşıyor. Bu klinikte gördüğüm tüm terapistler arasında en iyisi o.
Orijinalini göster · Русский
1
2
Kurumun yanıtını göster
Егор Давыдов
3. seviye şehir uzmanı
24 Eylül
Klinik, resepsiyondaki kızlardan başlayarak, tüm soruları cevaplayacak ve derhal yardım edecek, işlerini vicdanlı bir şekilde yapan, aynı zamanda yardımsever ve olumlu bir ruh hali içinde olan ve insanları gerçekten tedavi eden doktorlara kadar mükemmeldir. Birkaç aydır ameliyattan sonra iyileşmeye yardımcı olan ve hala yardımcı olan ortopedi travmatoloğu Zhabbyev Akhlas'a özel teşekkürler. Mizahi bir doktor ve en önemlisi kendi alanında profesyonel! Daha önce verdiğiniz hizmetler ve sadece tıbbi değil, aynı zamanda insani yardım için de teşekkür ederiz.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Юлия Ларионова-Абраменко
2. seviye şehir uzmanı
16 Temmuz
Okhtinskaya Sokağı'ndaki şubeyi ziyaret ettim, Tomilov masaj uzmanı Alexander Anatolyevich'in 18'i hayatımda tanışan en iyi masaj terapisti! Çalışmalarının sonucu için ona çok minnettarım. Birkaç masaj seansında, kiropraktörler de dahil olmak üzere diğer uzmanların başa çıkamadığı bir sorunla başa çıkabildi. fizik tedavi ve akupunktur. Ama böyle bir değerlendirmeyi merkeze koyuyorum. Ofiste temel bir elbise askısı yok, pencere yok, bu yüzden çok havasız. Klima var gibi görünüyor ama çalışmıyor. Şimdi geldim ve ayrıldım, 20 dakikamı havasızlıkla geçirdim ve hoş olmayan bir his kalıntısı olmasına rağmen unuttum. Peki bu odada doktor olarak çalışmak nasıl bir şey?!
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Алеся Ш.
4. seviye şehir uzmanı
4 Ağustos
086 / 27.07 sertifikasını ücretli olarak geçtim, maksimum 3-4 gün yapılacağını söylediler, 3300 ödedim Sonuç olarak, bugün 4.08 sertifika hazır değil, onları ikinci kez arıyorum, önce beni kaçırıyorlar, geçiş gününü saymadan 4 günü saymam gerekiyor, tamam ve onsuz artık son teslim tarihlerini karşılayamıyorlar çünkü bugün 8. bekleme günü Telefonda bana ikinci kez sebebinin ne olduğunu öğreneceklerini ve iletişime geçeceklerini söylüyorlar Bu sertifikaya acilen ihtiyaç var, insanları yanıltmaya gerek yok ve sertifikanın ancak bilinmediğinde mutlaka hazır olacağı konusunda derhal uyarmaya gerek yok
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Мария Mortleik
6. seviye şehir uzmanı
21 Temmuz 2024
Хожу платно к терапевту уже не первый раз, по разным поводам. Очень нравится. Цены нормальные, 1500р за приём, запись по телефону, всегда удаётся записаться на ближайшее, ждать не приходится. Ходила также к хирургу, отлично. Врачи хорошие, всё чётко объясняют, на вопросы отвечают, лишнего навязать не пытаются, назначения лекарств эффективные. Хочу даже своих родных сюда прислать, т.к. нравится отношение и адекватность. Сам центр чистенький, на входе бахилы. В пиковые сезоны могут быть толпы родителей с детьми по ОМС, это нормально, тк район плотно населён. На платную запись это не влияет.
2
Kurumun yanıtını göster
Дарья Шахворостова
4. seviye şehir uzmanı
10 Nisan
İlk ve görünüşe göre son kez geldim. Ayak bileğinin röntgenini çekmenin tam bir test olduğu ortaya çıktı! Resepsiyonda kız, işini yapmak ve klinikte gezinmesine yardım etmek yerine komşusuyla sohbet etmeyi tercih etti. Röntgenin kendisinde, kadın röntgenin ne yapılması gerektiğini bile bilmiyordu ve bu sorunun çözülmesi biraz daha zaman aldı. Doktorumun sevkimi korkunç bir şekilde yazdığı için ondan da dinlemek zorunda kaldım, çünkü onda hiçbir şey anlamadı! Pastanın üzerindeki krema, röntgen sonucu için 40 dakika beklemekti. Umarım bu kliniğe bir daha gitmem gerekmeyecektir
Orijinalini göster · Русский
2
1
Kurumun yanıtını göster
Nikolay Gorlenko
8. seviye şehir uzmanı
21 Mayıs
Harika bir yer yapmak için медкнижку. Tüm doktorlar geçti, hızlı ve sorunsuz напрягов. Tüm uzmanlar zirvesi açıkladık tüm erişilebilir ve anlaşılabilir bir durumdur. Hizmet fiyatları da memnun.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Неля
5. seviye şehir uzmanı
30 Ocak
Burada her zaman kuyruklar olmasına ve beklemem gerekmesine rağmen, tıp doktorunu yine de 5 yıldızla değerlendiriyorum! Sonbaharda akut bronşit vardı, çok uzun süre hastaydım - tıp merkezine gittim, yardım aldım, gerekli ilaçları reçete ettiler, birkaç test önerdiler. Sağlığım düzeldi ama yüzde yüz değil. Terapistin duyarlılığı sayesinde gol atmadım ve alerjiste gittim, astımım olduğu ortaya çıktı, bu bronşitin arka planına karşı ilk çıkışıydı. Bu merkezin personeline sabır ve profesyonellik için çok minnettarım))
Orijinalini göster · Русский
1
2
Kurumun yanıtını göster
Леонид С.
4. seviye şehir uzmanı
3 Temmuz
Korkunç uzist, 22.06.2025 tarihinde 17.30'da Doppler ultrasonunu yaptı. Ultrason yüzeysel olarak yapıldı, doktor varikoselim olduğundan beni korkuttu ve ameliyat olmam gerekiyor ve her şey kötü. Tamam ben ameliyata gitmedim. ve güvenlik ağı için başka yerlerde birkaç ultrason daha yapmaya karar verdim. Diğer doktorlar hiçbir şey bulamadılar, her şeyi iyi söylediler, varikosel yok, ayrıca rapora göre verilerin gerçek olanlarla uyuşmadığını söylediler, yani prensipte böyle göstergeler olamaz. Kimseye tavsiye etmiyorum, sadece parayı harcayın ve size yanlış teşhis konulacak
Orijinalini göster · Русский
Liza Dobryakova
3. seviye şehir uzmanı
25 Temmuz
Nisan ayından itibaren hastalık iznini kapatamıyorlar. Gorbunov'un doktoru bir hata yaptı ve yanlış hastalık iznini yükledi. Şimdi düzeltilen kopyayı kapatmıyorlar. Operatörler kaba davranıyor, farklı bilgiler söylüyorlar ve sonuç olarak hiçbir şeye karar vermiyorlar. DMS ile bu merkeze başvurmanızı önermiyorum. Aynı sorunlarla karşılaşacaksınız. Daha sonra şikayet olası makamlara yazılacak, merkezin hastalık izninin kapatılmasının zamanlamasını ihlal ettiğini bildireceğim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Марина Рогожина
2. seviye şehir uzmanı
2 Ağustos
Bugün sırada 3,5 saat basınçla oturdum. Terapist profesyonel değil, teşhisimle ( yüksek tansiyon, başka bir doktora danışmak için koştum) şimdi reçete ettikleri tedaviden şüpheliyim. Yüksek nabız, basıncı azaltmayan bu en azından kardiyoloğa aittir, ancak hapları aptalca değiştirmişlerdir. Her hasta 30-40 dakika alındı. Bekleme odası çok havasız, kadın hastalandı. Doktorlar elleri titreyen mezunlardır.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
nstvzmtl
8. seviye şehir uzmanı
25 Aralık 2024
Fena bir ticaret merkezi değil. Tekerlekli sandalyeyle ulaşıp uğrayabilirsiniz. MLA kaydı için bekleme süresi birkaç ayı aştığında doktorları ücretli olarak ziyaret ettim. Ayrıca hastaneye yatış için hızlı bir çalışma yapılması gerektiğinde. Yani doğrudan tedavi görmedim. Temiz ve hoş bir yer. Doktorlar normaldir, ancak karşılaştırılacak bir şey yoktur, Murino'da hiçbir yerde daha fazla ödeme yapılmamıştır. Göz doktoru kesinlikle iyidir.Fiyatları tahmin edemiyorum, ancak örneğin gerekli ultrason kesinlikle Murino'daki diğerlerinden daha ucuzdu
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Алексей Алекс
17. seviye şehir uzmanı
14 Aralık 2024
Her şey yolunda gitti. Doktorun bana reçete ettiği prosedürü çabucak geçtim. Maliyeti oldukça kabul edilebilirdi. Sinüslerimde tomografi çektirdim. Fiyat, bence oldukça adil olan 2300 ruble idi. Prosedürün gerçekleştiği odanın kendisi daha önce muhtemelen bir otopark veya mağazaydı. İçeride çok rahat değil: alçak tavanlar, sırtınızı ağrıtan metal koltuklar. İlginç bir şekilde, ofislerde hangi doktorun orada kabul ettiği belirtilmemişti. Sadece ofis numarası. Belki de bu, farklı uzmanların aynı ofiste çalışabilmesi için yapılır.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Viktoria N.
8. seviye şehir uzmanı
14 Eylül
Havasız, kalabalık insanlara kokuyor. İnsanlar çarşıda olduğu gibi bağırıp gülüyorlar, yöneticilerin çalışmalarını engelliyorlar, halk bölgeye uygun. Florografi için 1100'e yarım saat bekleyin, yakl. Ama sonra kayıt defterine bir bilet için belge almak için 15 dakika bekledim ve daha sonra bana gelen herkesin çağrılmasına kızdığım için bu talihsiz broşürü bana yazdırdılar ve gözlerimi kaldırmadan aşağılayıcı bir şekilde tezgaha attılar. Genel olarak, pek çok izlenim var, bu merkeze yaklaşmak bile istemiyorum
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ирина В.
2. seviye şehir uzmanı
20 Ağustos
Klinik korkunç bir şeye dönüştü, dar uzmanlara asla kayıt yapılmadı, herkes «ücretli olarak» geçmeyi veya bir aydan fazla beklemeyi teklif ediyor. Kayıt zamana kadar çalışmıyor. Doğru zamanda önceden kaydoldum, zamanında geldim.. ve bir saat sonra ofise girdim. Görünüşe göre yönetim değişti, klinik iğrençleşti. Hiçbir avantajı yok.
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Мария Р.
6. seviye şehir uzmanı
12 Nisan
O kadar kötü bir yerde ki, zaman ve sinir harcamamalısınız. Röntgen çekmek için, ücretli olsanız da olmasanız da, sıra birdir. Başarıdan 2-3 saat sonra sonuca varmayı bekliyorsunuz. En iyi ihtimalle, bir saat oturup beklemek istemiyorsanız akşama kadar geri almak mümkün olacak. Uziste gelince, uzisti olan adam hala uzisttir.. Kadınlara gelince, ona hiç gitmemek daha iyidir.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Алексей М.
4. seviye şehir uzmanı
8 Eylül
Travmatolog Zhabbyev Akhlas'a büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Bence işte yaşayan profesyonel bir doktor! Hızlı bir şekilde teşhis koydum, zamanında tedavi önerdim. Genel olarak, kendi alanında profesyonel
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Виктория Капустникова
4. seviye şehir uzmanı
23 Haziran
Yardım hattında "danışma" aldıktan sonra, eğer öyle diyebilirseniz, bir istek bile yoktu ve hatta hiç arzu yoktu. Ap çeki için 2 aylık bir garanti mektubu gönderdik, 11.06'da gönderdik, 23.06'da bir açıklama ile aradım, buna "bekle" cevabını alıyorum. Zaman sınırlı olduğu için son tarihle ilgili mantıklı bir soru soruyorum. Cevap "beklemek" dir. Görev, bu konuyla ilgili başka kiminle konuşabileceğinize veya açıklığa kavuşturabileceğinize veya bağımsız olarak kayıt olabileceğinize dair mantıklı bir şekilde ortaya çıkan başka bir sorudur. Cevap "kimseyle değil, aramayı bekle" dir. Ayrıca mantıklı olan bir soru daha soruyorum ve apa çekinin son tarihinden bir hafta önce ararsanız ne yapmalısınız? Cevap muhteşem, "bekle". Aynı soruyu tekrar soruyorum - operatör telefonu atıyor. Böyle bir danışma hizmetiyle, kliniğin kendisinde hangi hizmeti hayal etmekten korkuyorum ve elbette kontrol etmeyeceğim.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Алан К.
5. seviye şehir uzmanı
20 Nisan
20.04.2025 10:25 (aramanın başlangıcı) MLA şubesinden randevu aldım. Kız arkadaşım beni geri aradı, terapiste kayıt hakkında sorular sormaya başladım, kaydın nasıl çalıştığını tam olarak anlamadım ve yarından itibaren sadece Pazartesi gününe açılacağını. Anlayamadığım ve soru sormaya başladığım için, operatör kız hemen son derece hoşnutsuz tonunda kolayca okunabilen pasif saldırganlık göstermeye başladı, hatta aldığım bilgilerden sonra düşünceli bir şekilde «homurdandığımda» kız beni taklit etti. Yardım istemek ve karşılığında edepsizliği duymak ve olumsuzluğun kendinizden çıkarılmasını duymak çok tatsız. Kliniğin kendisiyle ilgili hiçbir soru yok, uzmanlar bir kereden fazla yardım ettiler ve sunulan hizmetlerin kalitesinden tamamen memnunum, ancak bu profesyonellik eksikliği çok üzücü.
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
Людмила Дойникова
3. seviye şehir uzmanı
3 Temmuz
Uzun zamandır Tıp Merkezinde izliyorum. İlk iki yıl bir peri masalındaki gibiydi! Her an gelirdim, her zaman kuponlar vardı! Şimdi sıralar inanılmaz! YANKI kuponunun arkasında üç kez durdum! Ücretli olarak yapmak zorunda kaldım! Ama asıl mesele bu değil! Novodevyatkino'da diş çekimi için 08.07.25'te merkez kolundan kaydoldum AMA bana terapistten bir sevk getirmem söylendi! Ve ertesi sabah 11.07.25'te terapiste randevu (eğer hala bilet alıyorsa) NEDEN? Ne? ne? Terapist ağzıma bakacak ve dişi alıp almamaya karar verecek mi? Nöbetçi doktorun yanında oturmak zorunda kaldım. Bu işe yaramaz yönü resepsiyona yazmak gerçekten mümkün değil mi?
Orijinalini göster · Русский
Дашенька
5. seviye şehir uzmanı
24 Haziran
Nereden başlayacağımı bile bilmiyorum. Bu yeri çok uzun süre bekledim ve inandım ama bugün sabrı tamamen patladı. Hamileliğin başlangıcından bu yana bu «kurumda» kayıtlıyım, her şey aşağı yukarı gidiyordu, ancak ikinci üç aylık dönemden itibaren tam bir karmaşa başladı. Şimdi hamileliğin 32 haftasındayım, doğum sertifikası verilmedi! Testler zamanında planlanmaz veya hiç planlanmaz, değişim kartı düzenlenmez ve ortaya çıktığı gibi gerekli sayfalardan yoksundur (değişim kartı ev yapımıdır, normal konut komplekslerinde olduğu gibi kitap biçiminde değildir), bugünkü resepsiyondan sonra (24.06) şokta olduğumu söylemek için hiçbir şey söylememek. Randevuya geldikten sonra doktor, karttaki hakkında bilmediğim testler ve kayıtlar hakkında sorular sordu, çünkü randevuda hiçbir doktor bile bunun hakkında ne yapılması gerektiğini söylemedi, görünüşe göre değişim kartımı kendim tutmalı ve kendim doldurmalıyım ve genel olarak hamilelik protokolünü bilmeliyim. Doktor bana Kuzmolovsky köyünde ilk üç aylık dönemimde görünmem gereken bir tüberküloz ofisi gönderdi. Doğumdan önce 5-7 hafta kaldı, geç bir tarihte uzun mesafeler boyunca sallanmalı ve doktorların önceden bilgilendirmediği bazı sorunları çözmeliyim. Belirli bir doktora bağlanma yok, her seferinde farklı bir doktora geliyorum. Tüm bu hikayenin doruk noktası, yönetimle zaten kavga etmem, dürüst gözlerle bakan ve tüm acil sorularımı şahsen arayıp çözeceğinden bahseden baş doktorla görüştüğüm, resepsiyona 28.05'te katıldım, her şey göz ardı edildi ve hiç kimse aramadı. Yukarıdakilerin hepsinin sonucu: önlemler alınacak, bir sigorta şirketi bağlanacak, gözetim talep edilecek ve Sağlık yardım hattına bir çağrı yapılacaktır. Artık dayanacak gücümüz yok
Orijinalini göster · Русский
5
Kurumun yanıtını göster
Елена М.
3. seviye şehir uzmanı
26 Eylül
Bir terapisti ziyaret ederken her seferinde tüm hastalıklarınız hakkında konuşmanız gerektiğine dair yönetimin dikkatini çekmek isterim. Bunların elektronik haritamda görüntülenmesi gerekmiyor mu ve doktor bunu görmeli mi???? Bugün 26 Eylül'de bir kaplıca kartı düzenlemek için randevuya geldim ve yukarıda açıklanan sorunla karşılaştım ve doktor 2 dakikam kaldığını söyledi. Ben 65 yaşındayım ve bir sürü yaram var ve her şeyi ne anlatmam gerekiyor? Hangi kan testlerinin benim için planlandığını sordum, orada kolestirin için kan yoktu, reçete edilmesini istedim, doktorun bana benim için zaman kalmadığını söyledi. Bu nasıl bir tavır? Ya ciddi bir soruyla gelseydim? Doktor görevine çok resmi davrandı. Doktor hastaya en ufak bir katılımı bile gösteremezse, bu doktor değil, robottur! Sokolova Valentina Arturovna. Bu arada, bu terapistten önce, diğer terapistlerde dikkat ve katılımla karşılaştım. Sokolova'ya asla dönmeyeceğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim.
Orijinalini göster · Русский
Елена Владимировна К.
4. seviye şehir uzmanı
18 Haziran
Murino'daki mahkumiyetteki kayıt ofisinin iğrenç işi. Akşam geç saatlerde arach'ın resepsiyonunu SMS yoluyla iptal ederken, sabah 6'dan itibaren bilet için sırada beklemeniz gerekiyor ve resepsiyona tahammül etmiyorlar, onları sabah 6'dan bilet için açılana kadar tekrar kapıda sokakta durmaya zorluyorlar. Sadece alay konusu. Aynı zamanda, Paspaslardaki departman müşterilere saygılı davranır, iptal onların hatasıysa randevuları erteler.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Настя Мартынова
3. seviye şehir uzmanı
27 Nisan
Ücretli olarak hizmet veriyorum.Travmatolog, kayıt ofisine giderek fizyoterapi reçete etti, fizyoterapiye girmek için fizyoterapiste danışmanız gerektiğini söylediler, bu tamam. Ancak 700 ruble için çağrıdan geçiyor, bu mümkün olduğunca garip. Her şeyi ödedim ve doktoru aradıktan sonra bana her şeyin yapıldığı söylendi, prosedürlere kaydolun. Kaydettim ve geldiğimde bana diyorlar ki: Bizim randevumuz yok, hiçbir şey yok. Beni aradılarsa nereden para aldıkları sorusuna, ama sonunda kabul edemedikleri sorulduğunda bana cevap veriyorlar: bilmiyoruz, doktor size hiçbir şey doldurmadı, evet, hiçbir şey yapmadığı ortaya çıktı, arayamayız, tüp almıyor. Başvurumuzu bırakacağımızı, sizi geri arayacaklarını söylediler. Sonuç olarak, kimse beni aramadı, 2 gün boyunca oraya kendim aradım, 30 dakika boyunca aramada asılı kalıyorsunuz, cevap yok. Oraya ikinci gün aradım, görünüşe göre kendisi hiçbir şey bilmeyen ortak bir operatöre, diyor ki, ben bir başvuru bırakacağım, bir ara sizi orada arayacaklar, bekleyecekler. Ve ancak bu durumdan memnuniyetsizliğimi dile getirmeye başladıktan sonra, parayı ödediğim için doktor hiçbir şey yapmadı, kayıt ofisinde hiçbir şey bilmiyorlar, prosedürlerimi atlıyorum, oraya böyle gitmek için zaman harcıyorum, beni Okhtinskaya 18'deki kayıt ofisine transfer ettiler. Tabii ki, resepsiyon için para ödediğinizde, telefonda bir tür arama için beklediğiniz şey bu değil, ancak size danışamıyorlar, doktor işini nasıl yaptığı belli değil, bu tür ücretli hizmetler) orada ücretsiz olduğunu hayal etmek korkutucu. Buraya ilk ve son kez döndüm
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Валерия Валерия
3. seviye şehir uzmanı
15 Eylül
Yeni bilet sisteminin korkunç işleyişi hakkında geri bildirim bırakmak istiyorum Çalışanlar çok yavaş çalışıyor ve doktor randevusunu kontrol etmek için sırayı yarım saat beklemeniz gerekiyor Sistemi böyle korkunç gecikmeler ve çılgın kuyruklar olmayacak şekilde düzenleyin Fotoğraf sırasında 3 çalışan çalışıyordu, ancak insan kalabalığına dikkat etmeden numaralar çok yavaş işleniyordu
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Лисандр Фаренгейт
8. seviye şehir uzmanı
19 Eylül
2021'deydi - klinik sadece cennetti. Sıra yok, neşeli, enerjik doktorlar. 2025 - cehennem. Bir süreliğine ücretli bt'ye kaydoldum, önceden geldim, canlı kuyrukta bir saatten fazla, yirmi bir numara olmadan sadece 21 puan. Burası düştü, artık buraya ayak basmadı.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Наталия Кузьмицкая
3. seviye şehir uzmanı
1 Haziran
Doktorun çocuğuna (ücretli olarak) 20 dakikadan fazla bir süre yerinde röntgen çekmeye geldiler, kayıtta tekrar tekrar açıklığa kavuşturulduktan sonra doktor göründüğünde hiçbir ayrıntı yoktu (ve ofisin yanındaki sıra çoktan toplanmıştı), onu aradılar, telefonu almadılar ... bir süre sonra alkol sarhoşluğu içinde diğer ofisten ayrıldılar ve sıranın sonundan itibaren almaya başladılar (en çok bekleyen ve randevuya başlamasını isteyen »intikam aldı") hastalara karşı tutum kesinlikle iğrençti.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Ковалева Мария
5. seviye şehir uzmanı
2 Eylül 2024
Недавно открыла для себя данную клинику.Вижу для себя только плюсы пока, с учетом того, что у меня ДМС , могу выбирать то учреждение, которое будет удовлетворять моим запросам, поэтому больше критериев к оценке. Меня порадовала администратор Марина, ответила на все вопросы доброжелательно и четко, что для меня особенно важно. Быстро оформили на прием. И после него пожелала хороше дня. Вот это сервис, такого порой даже в супер дорогих клиниках нет. Ждите меня на полный чек ап).
1
1
Kurumun yanıtını göster
Ведьма 🧙
5. seviye şehir uzmanı
25 Eylül 2024
Прикреплена уже год к Медицентру,что могу сказать про клинику ,есть проблемы с записью к узким специалистам ,но есть большой плюс что можно если срочно записаться на платной основе,так же хотела отметить девочек на регистратуре ,не раз наблюдала не очень спокойных пациентов ,которые душу из них вытягивают ,но они стойко принимают этот удар ,и с улыбкой общаются со следующим пациентом ,всегда помогут если что то нужно прям срочно. Будьте добрее ,все мы люди )Не знаю ,почему столько отзывов негативных,но мне кажется что если было где то лучше сюда бы не прикреплялось много народу . В клинике чисто .
2
2
Kurumun yanıtını göster
Вероника О.
5. seviye şehir uzmanı
7 Temmuz
Maalesef bir sorunla karşılaştım. Haklar için teftiş yaptırmak istedim, merkezden kayıt yaptırdım, kız yönlendirildi ve kaydetti, bilgileri iki kez kontrol ettiler, ancak aslında randevuya geldiğimde beni veritabanında bile bulamadılar. Başka bir tıp merkezine gitmeye karar verdim. Belki bu izole bir durumdur, ancak tortu kalmıştır.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Елена
6. seviye şehir uzmanı
7 Mayıs
Sadece zaten artık durum! Yapılan analizler, söz hesabınızdaki ertesi gün oyun diyen var ya! şifre çözme. Sonunda oldu 3 günde bir arıyorum operatör bahsediyorum duruma geçer başka bir yarım gün durum çözüldü, tekrar aradım operatör. Sonunda ne ile ilgili bir rehber, ne de daha az anlaşılır operatör alamazsın, o hiçbir şey bilmiyor ve etkisi yoktur. Ve teknik özellikler ile irtibata olanlar durumu etkileyebilir o da yok. Harika sadece! Eğer içerisinde bu gün durum çözülmezse gidip ben yemin içine dal! Ve bu, MLA ve ücretli böyle muhteşem bir hizmet.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Dr. Yejov
4. seviye şehir uzmanı
23 Nisan 2024
Немного странно читать последние отзывы!!! с 2017 года прикреплен по ОМС к Медицентру и не думаю даже перекрепляться. С момента как сломал спину в 2019 постоянно наблюдаюсь врачами и без каких-либо препятствий постоянный контроль на КТ, УЗИ, анализов (один раз за все время не делали КТ в день приема у лечащего врача и то по моим причинам, а так в тот же день -вышел с приема и тут же сделали). Сдать анализы - пожалуйста, в любое удобное время. ДА не без изъянов, но как правило они появляются в последствии взаимодействий с другими учреждениями такими как ЛОКБ или центр МРТ (очереди ни кто не отменял даже на платной основе). Отдельный респект процедурному кабинету - не я подстраиваюсь под персонал, а они под меня. Единственный жирный минус - это приходящие туда люди: которые считают: что есть только они и им все обязаны, другие не болеют и им ничего не надо.
1
2
Kurumun yanıtını göster
Leili V.
4. seviye şehir uzmanı
16 Eylül
Bir hafta önce kayıt ofisine elektronik bir kuyruk koyduklarında kötüleşti. 4 koltuk olmasına rağmen bazen 1, bazen 2 kız oturuyor ve sıra yarısı ücretli olmak üzere en az 20 kişi. Resepsiyondan sonra, röntgeni ödemek için bir kez daha ücretli bir bilet almamı, diğerlerine rezervasyon yaptırdığım resepsiyon saatini kaçırmamı teklif ettiler, çünkü kayıt yaptırmak için bir saat önceden gelmem gerekiyor
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
ЮРИЙ КРАСНИКОВ
13. seviye şehir uzmanı
21 Nisan
Bacağını kırdım, buraya travma geçirmiş gibi gittim, dms'ye tam bir bandaj koydular, daha sonra orada cerrah tarafından gözlemlendim. Her şey yolunda. Cumartesi Pazar günü gelirdim, sıra 1-3 kişiydi.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Марина Курилко
2. seviye şehir uzmanı
27 Ağustos
Bu kliniğe ilk kez başvurdum ve resepsiyondan hemen hizmetin seviyesi ve kalitesinden hoş bir şekilde etkilendim. Doktorlara çalışmanız için teşekkür ederim, ancak özel teşekkürlerim - yönetici Margarita'ya inceliği, profesyonelliği, yardımseverliği ve tabiri caizse "eşikten" yardım ettiği için teşekkür ederim. Teşekkür ederiz!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
El En
4. seviye şehir uzmanı
23 Mayıs
Randevu için terapiste 38.5 ateş ve tamamen kayıp bir sesle geldim. Yönetici, (Eğer karıştırmıyorsam Lyudmila adında koyu saçlı bir kız) bana öyle geliyor ki, «Seni duyamıyorum, daha yüksek sesle konuş» ile alay ediyor gibiydi! Eğer daha yüksek sesle konuşabilseydim ya da bir şekilde konuşabilseydim, fısıldayıp kaynamasaydım, size gitmezdim!!! Bundan önce 2 yıl önce son kez buradaydım, idare tarafında da kabalıkla tanıştım. Doktor personeline karşı şikayet yok, herkes sadece zeki.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Виктория Темная
2. seviye şehir uzmanı
24 Temmuz
07/24/2025 tarihinde dms'ye göre alfastrahanstan radyografi çektim. Buraya yazdılar. Berbat bir merkez. Resepsiyonda, misafirperver bir resepsiyonist sizi karşılıyor, sanki size büyük bir iyilik yapıyormuş gibi, bu bal için siz değil, sizinle iletişim kurmaya tenezzül ettiği için. Hizmetlerini ücretsiz olarak kullanmadıkları merkeze. Muayenehanede her 15 dakikada bir röntgen çekiliyor. Kuvarsasyondan sonra kimse çalışmaya başlamak için acele etmiyor. Görünüşe göre plana göre 20 dakika daha temizlikçinin gelişi. yerleri yıkadı. Elbette garip... müşterilerle, mesai saatleri içinde. O zaman onları yazın. insanların beklememesi için ara verin. Sonuç olarak, prosedür 3 dakika sürdü. soyunarak ve beklemek 40 dakika sürdü. "2" deki hizmeti önermiyorum. Görünüşe göre insanlar bu balın hizmetlerini kullanmak zorunda. umutsuzluktan merkeze. İçli.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Julia Bшкфл
5. seviye şehir uzmanı
14 Eylül
Elektronik kuyruğa girdiler, kayıt ofisine girmek için 40 dakika beklediler (filtre kutusuna bir kayıt gerekliydi). Buraya küçük çocuklarla (örneğin bebekler) zamanında nasıl gidilir? Bu düşünülemez olan sadece bir şeydir. Ve prensip olarak, kişisel zamanınızı bu kadar çok harcamak neye sebep olduğu belli değil
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ольга Х.
2. seviye şehir uzmanı
11 Nisan 2024
Огромная проблема записаться на прием к врачам, к гинекологу вообще не попасть! каждые 3 месяца перед посещением онколога мне нужно обследование у гинеколога по месту жительства, так чтобы записаться это как пройти квест какой то, начинаешь звонить с 9 ч утра - не дозвониться! заказываешь звонок - перезванивают, когда уже нет времени для записи и один ответ, позвоните завтра утром!
3
Kurumun yanıtını göster
Антон
12. seviye şehir uzmanı
29 Kasım 2024
Bu merkezdeydim, röntgen çektim, resepsiyonist Marina büyük kuyruğa rağmen onunla çabucak başa çıktı, tabii ki akış çok büyük, salonda çok insan vardı... Ancak resepsiyondan röntgene kadar her şey hızlı ve sorunsuz çalışıyor) Diğer her şeyin çalışmasını bilmiyorum, gerekirse iletişime geçiyorum)
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Badadmi
3. seviye şehir uzmanı
9 Aralık 2024
Burada okuduktan sonra incelemelere gitmekten korktum ama sonunda boşuna gitmedim. Bugün MLA politikasına göre bu hastanedeydim. Sırada 5 dakika durdum ve tam olarak kaydolduğum zamana kadar ofise girdim. Kayıt ofisinde kibar ve hoş bir kızla tanıştım ve terapist Elizaveta Nikolaevna genellikle en iyi izlenimi verdi. Sonuç olarak, size tam olarak gittiğime pişman olmadım
Orijinalini göster · Русский
1
2
Kurumun yanıtını göster
Oleg Alshevsky
6. seviye şehir uzmanı
25 Kasım 2024
Sürekli personel eksikliği. Özellikle çocuğun manta'ya kaydettiği davayı alıyorum. Cumartesi günleri arıyorlar ve analizin geçmesi için zaman teklif ediyorlar, telefona cevap veremedim, bir buçuk saat sonra geri arıyorum: kayıtlar kapalı gruplar oluşturuldu, bir sonraki kayıt bir hafta sonra Cumartesi günü. Kızıyorum, lütfen bizi yazmanızı rica ediyorum çünkü çocuğun çocuklarda tıbbi muayenehaneye gidecek vakti yok.bahçe. Hiçbir şey yapamam, ancak gelecek cumartesi. Ücretli şubeyi arıyorum, aynı "övülen" bal.merkez, istediğiniz zaman gelin lütfen. Nüfusa karşı ne tür bir tutum var!!! Öfkenin sınırı yok!
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Геннадий Москаленко
3. seviye şehir uzmanı
10 Kasım 2024
Полтора месяца с момента обращения, а лечения нет. Сначала переболели все врачи, потом закончилось гарантийное письмо по ДМС, затем пропал интернет, а по телефону общаться со страховой администратор отказался. Заведующий работает с 10, телефон доверия не работает. Если у вас есть лишние деньги, время и нервы - тогда сюда. Я ушел в другую клинику. Здесь нет резерва ни по врачам, ни по оборудованию, ни желания решать проблемы. Уровень далеко не территориального отделения сети медклиник.
3
Kurumun yanıtını göster
Анна М.
13. seviye şehir uzmanı
14 Ekim 2024
Раньше в клинике было намного комфортнее, меньше народу видимо. Сейчас в регистратуру такие очереди, что к врачу опаздываешь. Не все врачи есть, это очень плохо. Нет самозаписи к врачам, а дозвониться прям очень сложно, а потом еще отправят звонить в другой день.. Но хоть не надо к врачу сидеть по 2часа как в обычных поликлиниках, это плюс!
Kurumun yanıtını göster
Анатолий Шкапов
6. seviye şehir uzmanı
25 Temmuz 2024
Ходил в клинику с болью в коленных суставах. После осмотра врач не назначил исследований. Сказал вот купите мазь и фиксатор. Боли не прошли пошел в другую клинику в итоге под вопросом разрыв мениска. Назначили анализы и МРТ. У меня возникают вопросы о квалификации врачей в данной клинике. Каждый раз на приемах разные врачи такое ощущение что работают там одни интерны…
1
Kurumun yanıtını göster
Елена Белова
11. seviye şehir uzmanı
20 Mayıs
Korkunç hizmet ve çalışanların kayıtsızlığı. 05/14, bu klinikte DMS ile ilgili bir dizi prosedürün sigortamla geçişini kabul etti. Bir hafta içinde kimse benimle iletişime geçmedi, kendim aradım, aramayı beklediklerini söylediler. Beklemedim, 20.05'te şahsen kendim gittim.DMS masasında çalışan, DMS çağrı merkezinin operatörünün tüm bu konularla uğraştığını söyledi, benim itirazıma göre siz de DMS departmanının bir çalışanısınız, ipucunu tekrarladı, herhangi bir bekleme süresi belirlemedi, yöneticiyi davet etmeyi reddetti ve telefonda oturmaya devam etti. Sorunun çözümüne yardımcı olmak için sıfır ilgi var. Bunların ücretli hizmetler olmasına rağmen, yani poliklinik bunun için para alırdı!
Orijinalini göster · Русский
2
Юрий Пискарев
4. seviye şehir uzmanı
21 Ağustos
Personelin hastalara yalnızca ödeme anında ihtiyacı vardır. O zaman Murino'da yaşamayı başardığın için kendin suçlusun. Kapının önündeki sandalyede geçirdikleri süre için ödeme aldıklarını anlardım. Ama hayır.. Bekleme süresi, sanki sizi kontrol edip Mars'a gitmeye hazırlanıyormuş gibi. Doktor boş ofiste tek başına oturuyor ve hayallerle meşgul, kapıda bebek ve anne bebek bekliyor. Modern tıbbın kalitesi hakkında uzun bir konuşma. Görünüşe göre insanlar bu yerle ilgili her şeyi çoktan anladılar, bu yüzden sıra yok. Belki onlara tabelayı tamamlayacaklar - "Tıp Merkezi treshkvest"
Orijinalini göster · Русский
Дарья
5. seviye şehir uzmanı
19 Kasım 2024
Отзывчивые терапевты, высококвалифицированный гастроэнтеролог. Но вот ОГРОМНЫЙ МИНУС клиники - это РАБОТА РЕГИСТРАТУРЫ, а именно необходимость отмечаться в регистратуре перед приемом врача. Из-за этого приходится стоять в очередях, а они бывают очень большие, так как одна регистратура и на детское отделение и на взрослое. Можно же заранее, во время записи на прием говорить людям номер кабинета врача, тогда люди сразу будут приходить на прием, стучаться в дверь кабинета и говорить врачу свою фамилию, минуя очередь в регистратуру. Сделайте уже это, пожалуйста! А кто не помнит или не знает номер кабинета, пусть стоят в очереди и отмечаются! Это реально уменьшит очереди в регистратуру
7
Kurumun yanıtını göster
Вадим
3. seviye şehir uzmanı
6 Ekim 2024
Процедурный кабинет не умеет работать с маленькими. Взяли кровь у ребенка 3 месяцев с 3 раза. Спасибо большое Алиеву Адаму за это, он быстро и профессионально взял кровь у ребенка и анализ получился. До этого не разогревали ручку ребенку, просто кололи, ребенок сжимал ручку и 2 раза лаборатория не могла сделать анализ по собраному материалу.
4
Kurumun yanıtını göster
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6