Yıllar önce bir hafta sonu için kapora yollayıp whatsupdan dekont yollayıp 2 oda ayırtım. Mekana gittiğimizde eski bakkal defteri gibi olan bir defterden ismimi bulamadı. Odaları ayırt etmemiş ve başkasına vermiş. Verdiği kişi daha gelmemişti ama o kişi devamlı müşterisi olduğu için telefonla aradı, ismiyle hitap ederek durumu anlattı, telefondan ki kişi abi kızla geleceğim yakarsın beni dedi. Telefonu kapattı yolda geliyormuş o dedi. Yanımdaki arkadaş tartışma çıkarmamı engelledi. (Aklınızda bulunsun böyle durumda zabıta aranırmış.) Normalde fiyatına bakmadan başka yerde yer bulup bizi ağırlaması gerekirken, akrabalarının çok çok kötü bir pansiyonunda yer buldu. Akrabaları kendi kaldıkları odaları verdiler. Sıcak su yoktu. Mutfaktaki her şey leş gibiydi. Gece çok anlamasak da sabah kalkınca örümcek ağları, yatak yorgan çarşaf her şey leş gibi. Bir sürü böcek.
Sabah kalkınca tüm pisliğin fotoğrafını dekont yolladığım numara attım durumu yazdım. Hemen gördü hiç bir tepki vermedi. Zihniyeti düzgün bir işletme sizi arayıp buyurun kahvaltıyı bizim pansiyonda yapalım, bir hafta sonu gene gelin sizi ücretsiz ağırlayalım veya özür dileyip mahcup olması gerekirken cevap dahi yazmadılar. Aradan zaman geçti başıma geleni sosyal medya sayfasına yorum olarak yazdım, altına pansiyona kız atmana izin vermedim, halinizi beğenmedim şeklinde cevap yazdılar. Bende yukardaki telefon konuşmasını ,neden 2 oda tuttuğumu yazdım. Kız atmak isteyenleri akrabalarının pansiyonuna mı yolladığını sordum. Sonra engelledi. Cimer'e şikayet ettim. Konu belediyeye gitmiş en son, denetlemişler evrak eksiği varmış onu tamamlaması için süre tanımışlar. Belediye ye de benim hakkımda ileri geri konuşmuş. Belediye de madem sıkıntılı tip niye akrabana yolladın, bahsettiğin gibi biri cimer e yazmaz gelip camını kırar tarzında şeyler söylemiş. (Bunları sonradan öğrendim). Eskiden Kıyıköy Zirve Pansiyon diye geçiyordu, adını değiştirip olumsuz yorumlardan kurtuluş. Ama iftira atan zihniyetin değiştiğini sanmıyorum. Bu zihniyet sizle anlaşmazlığa düşse otel mahremiyetinizi bile konu yapmaktan çekinmez. Bir işletmenin nasıl olduğu her şey yolunda iken belli olmaz, sorun çıktığında verdiği tepkiden belli olur. Özür dileyip telefi etme çabası yerine iftira atıp üste çıkmaya çalışıyor. Bey demeden ismiyle hitap edecek kadar tanıdığını müşterisi tek odaya kızla geliyorum diyor ona laf yok. Ben yanımda kız var iki oda tutmuşum bana suç bastırmak için iftira atıyor. Olumlu yorumlara kanıp gidecek olanlar bir daha düşünsün. Otel temiz ama işletme zihniyeti kirli.
Temiz otel, kirli zihniyet. İşletmeci sıkıntılı otel güzel. Konum güzel. Kalmak zorunda kalırsanız işletmeciye dikkat edin. Her türlü iftirayı atabilir. Olumsuz yorum yapan müşterileri allaha havale eder ama kendi allahtan korksa otele gelen gençlere iftira atmazdı.