Her şey konuyla ilgili, eşit, hoş, sağlam...Katipler de orta derecede ileri düzeydedir, her şey seviyededir...
Sorunlar derhal, yetkin bir şekilde çözülmektedir.Ne zaman olursa olsun, numaradan beklemeliyiz.Oturacak bir yer, soğutucuda su, tuvalet var.
Tek çağrı merkezi bazen yönlendirilmiyor (2-3. kez istediğinizi duyabilirsiniz.
En sevdiğim banka. Personel aferin, her zaman yardım edecek ve nasıl doğru olduğunu tavsiye edecekler.
Doğru, insanlar için çok şey oldu ve sıra çok zaman alıyor. Genel olarak, her şey yolunda.
Bir ay önce banka şubesine geldim ve normal Uzcard'a başvurmak için başvurdum. Ardından personel, kartın öğle yemeğinden sonra hazır olacağını bildirdi. Ancak öğle yemeğinden sonra geldiğimde kartın ancak önümüzdeki hafta Pazartesi günü hazır olacağı söylendi.
Bir hafta sonra tekrar geldim - kart hala hazır değildi ve sorunun 2-3 gün içinde çözüleceğine söz verdiler. Bu durum zaten 3-4 kez tekrarlandı, ancak harita hala hazır değil.
Başlangıçta bana sorunun Uzcard açısından olmadığı söylendi ve Uzcard şu anda hiç çalışmıyor. Ancak, yeni bir müşteri olarak başka bir operatöre yaklaştığımda, kartın hemen verilebileceğini ve verilebileceğini bildirdi. Ancak daha önce başvurduğumu öğrenir öğrenmez, teknik sorunlarla ilgili önceki hikayeyi hemen tekrarlamaya başladılar.
Her seferinde bir çalışandan diğerine yönlendiriliyorum: bazıları siparişimi orijinal olarak veren Charos adlı operatöre gönderiliyor, o da diğerlerine geri dönüyor. Sonuç olarak - tam bir karışıklık ve sorumluluk eksikliği. Hala orada neler olup bittiğini anlamıyorum...