Emanet Bagaj Emanet İstanbul, İstanbul, foto
29

Bagaj Emanet İstanbul

Emanet
7 yorum
Geçici süreliğine kapalı
Kurum yeniden açıldı mı?
Evet
Hayır
Kaydet
Genel bakış
Ürün ve servisler
Haberler
3
Fotoğraf
29
Yorumlar
7
Özellikler
Benzer yerler
Değerlendirin ve yorum yazın

7 yorum

Varsayılan
Фёдор Теребков
4. seviye şehir uzmanı
21 Ekim 2022
Net adamlar. Çantayı kendileri taksiyle kendileri kaldırıyorlar, bir saat boyunca kameradan kilitlenmiş bir kazık kuruyorsunuz, kağıt makbuz ve kartvizitler veriyorlar. Havaalanına zamanında sabit bir fiyata transfer çağrılır. Ve o geliyor. Hiç de ucuz değil. Tren istasyonundaki otomatik depolamadan daha pahalı, ancak çalışmıyor. Daha doğrusu, madeni paralarla ödemeyi ister)
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Роман
7. seviye şehir uzmanı
11 Eylül 2024
Bagaj saklama hizmetinden memnun kaldım bonus çay kahvesi ve havaalanına uygun bir fiyata transfer oldu herkese tavsiye ederim
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Павел Жилин
4. seviye şehir uzmanı
11 Kasım 2022
Harika bir yer, gün için bagajlarını bıraktılar, hemen ihtiyacımız olan zamana kadar havaalanına transfer rezervasyonu yaptılar. Uygun fiyatlar, çok cana yakın ve güler yüzlü personel
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Дарья Молева
3. seviye şehir uzmanı
21 Ağustos 2022
İstanbul'un kalbinde bagajlarınızı saklamak için harika bir seçenek. Kullanışlı ve güvenilir ve aynı zamanda ucuzdur! Buranın sahibi sempatik ve iyi bir insandır. Bagajlar sizin için uygun olan herhangi bir zamanda teslim alınabilir ve depoya alınabilir. Yardımın için teşekkürler!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Светлана М.
4. seviye şehir uzmanı
20 Kasım 2022
Kasım 2022'de bu depolama odasının hizmetlerini kullandılar. Her şeyi çok beğendim. Sahibi buluştu, bavulları teslim etmeye yardım etti, her şey hızlı, kibar ve ucuz. Hemen bize havaalanına transfer sağlandı. Tavsiye ederim!!
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Mr.Fox
7. seviye şehir uzmanı
30 Ağustos 2023
Çok kötü, her çantayı / valizi / sırt çantasını / paketi sayıyorlar (!!!) ayrı bir ücretli pozisyon (5 Euro / adet) olarak, bu eşyaların işgal ettiği dolapların sayısı değil (yatırılan tüm eşyaların sığabileceği).
Orijinalini göster · Русский
3
2
Kurumun yanıtını göster
Marina Efimenko
4. seviye şehir uzmanı
16 Temmuz 2022
İstanbul'un merkezinde mükemmel hizmet! Bavulunu bıraktılar ve bütün gün şehirde yürüdüler!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster