Sağlık Bakanlığı 18 bin personel alımı Eylül'de başlıyor
Sağlık Bakanlığı, 2025 yılında toplam 37 bin personel alımı yapacağını duyurmuştu. İlk etapta 19 bin personelin alım süreci tamamlandı. Gözler şimdi ikinci etapta yapılacak 18 bin yeni personel ve işçi alımına çevrildi. Bakan Kemal Memişoğlu, başvuru takvimiyle ilgili açıklama yaptı. İşte detaylar...