• Buradasın

    SUBÜ ve SGB arasında iş birliği protokolü imzalandı

  • Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) ile Sakarya Gazeteciler Birliği (SGB) arasında iş birliği protokolü imzalandı. 
    1
    30 Nisan
    Protokol, SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık ve SGB Başkanı Müjdat Çetin tarafından imza altına alınırken; törende SUBÜ'nün ilgili akademisyenleri ve SGB üyesi basın mensupları da hazır bulundu. 
    2
    30 Nisan
    Protokolle SUBÜ öğrencileri, +1 Eğitim Modeli kapsamında işletmelerdeki mesleki eğitim uygulamalarını SGB'ye bağlı işletmelerde yapabilecek. 
    3
    30 Nisan
    Ayrıca SUBÜ ve SGB arasında imzalanan protokol ile projeler hazırlanabilecek, birlikte Ar-Ge faaliyetleri yapılabilecek. 
    4
    30 Nisan
    İş birliğini güçlendirdikBugüne kadar +1 Eğitim Modeli kapsamında yerel basın ile ciddi bir iş birliğine sahip olduklarını ve bunu protokol ile güvence altına aldıklarını kaydeden SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık, “Ayrıca iş birliğimizi eğitim-öğretimin dışında Ar-Ge ile sosyal ve kültürel alanlara da taşımış olduk. 
    5
    30 Nisan

    Diğer konular