• Şişli Belediyesi, akıllı belediyecilik anlayışıyla geliştirilen, vatandaşlara ulaşılabilir ve güvenilir bir hizmet sunan yeni Çözüm Merkezi’ni hayata geçirdi. 
    1
    4 Temmuz
    Şişli Belediyesi tarafından uygulamaya sokulan yeni Çözüm Merkezi ile tüm belediyecilik hizmetleri tek merkezde toplandı. 
    2
    4 Temmuz
    Akıllı belediyecilik uygulamaları kapsamında geliştirilen Çözüm Merkezi, her türlü talep, şikayet ve önerilerin dijital ortamda anlık takip edilmesini, çözüm odaklı uygulamaların veriye dayalı olarak aktaracak şekilde güvenilir bir hizmet sunuyor. 
    3
    4 Temmuz
    Başvuru verilerinin analiz edilmesiyle ihtiyaçlara yönelik çözümler üretilmesi de mümkün hale geliyor. 
    4
    4 Temmuz
    Şişli sakinleri talep, şikâyet ve önerilerini belediyenin ana hizmet binasındaki giriş katında bulunan yeni Çözüm Merkezi nin Başvuru Masasına, 4443112 nolu Çağrı Merkezi ne, 05498061676 numaralı Whatsapp hattına, sisli@bel.tr web sitesinde E-belediye” sayfasından ve mahalleleri dolaşan Gezici Ekipler üzerinden başvurularını yapabilecek. 
    5
    4 Temmuz

    Diğer konular

    İçerik konuları

  • Yanıt bulun

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Şişli Belediyesi'nin diğer akıllı belediyecilik uygulamaları şunlardır:
    • E-Belediye Hizmetleri: Vatandaşlar, çeşitli resmi başvurularını online olarak gerçekleştirebilir, izin, ruhsat ve diğer belgeleri fiziksel ortamda bulunmadan temin edebilirler 2.
    • Mobil Uygulama: Belediye hizmetleri, mobil uygulama üzerinden hızlı ve rahat bir şekilde erişilebilir 2.
    • Veri Analizi: E-Belediye Şişli, topladığı verileri analiz ederek hizmet kalitesini artırır ve ihtiyaçların önceden tespit edilmesini sağlar 23.
    • Çevrimiçi İletişim ve Geri Bildirim: Vatandaşlar, taleplerini, önerilerini ve şikayetlerini online sistemler üzerinden iletebilirler 23.
    • Şeffaflık ve Hesap Verebilirlik: Belediye, mali raporlarını ve projelerini dijital platformlarda paylaşarak şeffaflık sağlar 2.
    5 kaynak
    Şişli Belediyesi e-Belediye üzerinden aşağıdaki hizmetler alınabilir:
    • Borç öğrenme ve sorgulama 25.
    • Borç ödeme 25.
    • Emlak ve ÇTV beyan dökümü 5.
    • Tahakkuk ve tahsilat dökümü 5.
    • Hesap ekstresi 5.
    • İmar durum sorgulama 5.
    • Bilgi güncelleme (sicil, T.C. kimlik no, vergi no vb.) 5.
    • Online başvuru ve takibi 5.
    e-Belediye hizmetlerine, Şişli Belediyesi'nin resmi web sitesi olan sisli.bel.tr üzerinden veya e-devlet kapısı olan e-devlet.turkiye.gov.tr üzerinden T.C. kimlik doğrulama yöntemleriyle giriş yapılarak erişilebilir 13.
    5 kaynak
    Şişli Belediyesi Çözüm Merkezi'ne başvurmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Başvuru Masası: Belediye ana hizmet binasındaki Çözüm Merkezi Başvuru Masası'na gidilebilir 14.
    • Çağrı Merkezi: 444 31 12 numaralı Çağrı Merkezi aranabilir 14.
    • WhatsApp Hattı: 0549 806 16 76 numaralı WhatsApp hattına mesaj gönderilebilir 14.
    • E-Belediye: sisli@bel.tr adresindeki "E-belediye" sayfasından başvuru yapılabilir 14.
    • Gezici Ekipler: Mahalleleri dolaşan Gezici Ekipler ile iletişime geçilebilir 14.
    5 kaynak
    Şişli Belediyesi Çözüm Merkezi'nin çağrı merkezinin çalışma saatleri Pazartesi'den Cuma'ya 08:00 - 17:00 arasındadır 13.
    Cumartesi ve Pazar günleri kapalıdır 3.
    5 kaynak