• Buradasın

    Şırnak'ta fotoğraf yarışması ödülleri sahiplerini buldu

  • Kültür ve Turizm Bakanlığı, Valilik ve Şırnak Belediyesinin destekleriyle gerçekleştirilen fotoğraf yarışmasının ödül töreni, 15 Temmuz Kongre ve Kültür Merkezi Salonu'nda gerçekleştirildi. 
    1
    2 Mayıs
    Törende konuşan ŞÜ Rektörü Prof. Dr. Abdurrahim Alkış, bu tür yarışmaların, programların kentin tanıtımına katkı sunduğunu belirterek, kentte özellikle de Beytüşşebap Uludere, İdil, Cizre ve Güçlükonak ilçelerinde görülmesi gereken turizm potansiyeline sahip yerler bulunduğunu söyledi. 
    2
    2 Mayıs
    ŞÜ Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Sedat Çelik de bu tür etkinliklerin kentin tarihi ve kültürel değerlerinin ortaya çıkmasında oldukça önemli olduğunu ifade etti. 
    3
    2 Mayıs
    Ödül törenine, Şırnak Valisi Birol Ekici, Belediye Başkanı Mehmet Yarka, İdil Kaymakamı Anıl Adıgüzel, kurumların temsilcileri ile öğrenciler ve vatandaşlar katıldı. 
    4
    2 Mayıs

    Diğer konular

    İçerik konuları