Şanlıurfa Balıklıgöl Devlet Hastanesi'nde 30 Temmuz 2025 tarihinde bıçaklı saldırı gerçekleşti .
Kimliği belirsiz bir hasta, acil servis doktoru İsmail A. ve güvenlik görevlisi Harun P.'ye saldırdı . Saldırgan, güvenlik görevlisini boğazından, doktoru ise aynı yerden bıçakladı .
Yaralılar, Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı . Güvenlik görevlisinin hayati tehlikesi devam ederken, doktorun sağlık durumu iyi .
Saldırgan, olay yerinde gözaltına alındı .
Bu, hastanede yaşanan tek olay değildir.
2023 yılında, hastanede bir hasta yakını, sağlık çalışanlarına şiddet uyguladı .
2022 yılında ise, hastanede bir güvenlik görevlisi, hasta ve hasta yakınları tarafından darp edildi .