• Buradasın

    Eskişehir'de maske kullanımı alışkanlık oldu

  • Eskişehir'de eczane teknisyenliği yapan Seda Arabacı, pandemi sonrası maske kullanımının artık gündelik hayatın parçası haline gelen bir alışkanlık olduğunu dile getirdi. 
    1
    27 Nisan
    İçişleri Bakanlığı tarafından valiliklere gönderilen yönergeyle, 2022 yılı Nisan ayında kapalı alanlarda maske zorunluluğu son bulmuştu. 
    2
    27 Nisan
    Özellikle risk taşıyan grupların maske kullanımına hala dikkat ve özen gösterdiğini ifade eden Arabacı, maskenin günlük hayatın bir parçası olma sürecinin gelişiminden bahsetti. 
    3
    27 Nisan
    Bu yönergenin yayınlanmasının üstünden 3 sene geçmiş olmasına rağmen vatandaşların bir kısmının bu alışkanlıklarını bırakmadıkları görüldü. 
    4
    27 Nisan

    Diğer konular

    İçerik konuları