• Buradasın

    Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde diyabet eğitimi

  • Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, diyabetli bireyler ve yakınlarına yönelik olarak 2025 yılının ilk "Diyabet Okulu" eğitimi düzenlendi. 
    1
    9 Nisan
    T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen “Türkiye Diyabet Önleme ve Kontrol Programı” kapsamında gerçekleştirilen eğitim, Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Gülhan Akbaba koordinatörlüğünde yürütülüyor. 
    2
    8 Nisan
    Diyabet Okulu kapsamında düzenlenen eğitimlerde; Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanları, Diyetisyen, Psikolog, Fizyoterapist,Diyabet Eğitim Hemşireleri tarafından katılımcılara kapsamlı bilgiler aktarıldı. 
    3
    9 Nisan
    Program boyunca diyabetin tanımı, tedavi yöntemleri, sağlıklı beslenme alışkanlıkları, insülin ve ilaç kullanımı gibi temel başlıklar ele alındı. 
    4
    9 Nisan
    2025 yılının ilk eğitim programı sonunda, Diyabet Okulu'na katılan 10 kişiye katılım belgeleri takdim edildi. 
    5
    9 Nisan

    Diğer konular

    İçerik konuları