• Buradasın

    Kütahya'da badem ağaçları çiçek açtı

  • Kütahya'da badem ağaçları bu yıl zamanında çiçek açtıKÜTAHYA - Kütahya'da havaların ısınmasıyla birlikte doğa uyanmaya başladı. 
    1
    6 Nisan
    Şehrin Hıdırlık ve Hisar bölgesinin eteklerinde bulunan badem ağaçları çiçek açarak adeta kartpostallık manzaralar oluşturdu. 
    2
    6 Nisan
    Açan çiçekler, arıların da ilgisini çekti. 
    3
    6 Nisan
    Vatandaşlardan Melih Algın, kış mevsiminin ardından gelen güneşli havaların badem ağaçlarını canlandırdığını söyledi. 
    4
    6 Nisan
    Geçen yıl ılıman geçen kış nedeniyle ağaçların Mart ayı başında çiçek açtığını hatırlatan Algın, bu yıl ise kışın sert geçmesi nedeniyle çiçeklerin daha geç açtığını belirtti. 
    5
    6 Nisan

    Diğer konular

    İçerik konuları