• Buradasın

    İzmir'de taksici turist telefonunu buldu

  • İzmir'de Amerika'nın New York eyaletinden gelen Filipinli bir kadın turist, bindiği taksiden inerken cep telefonunu unuttu. 
    1
    21 Şubat
    Durumu öğrenen Baştaş, kendi aracının kamerasının, turistin telefonunu unuttuğu arabayı kaydettiğini fark etti. 
    2
    21 Şubat
    Baştaş, turist ile birlikte Şoförler Odasına giderek, aracın güvenlik kamerası görüntülerini izledi. 
    3
    21 Şubat
    Turist ile Şoförler Odası'na giderek kamera kayıtlarını izlediler, ancak gemi saati yaklaştığı için turist ayrılmak zorunda kaldı. 
    4
    21 Şubat
    İzmir otogarına gidip telefonu otobüs ile İstanbul'a gönderen Baştaş, telefonun turiste ulaşmasını sağladı. 
    5
    21 Şubat

    Diğer konular

    İçerik konuları