• Buradasın

    Çanakkale'de gıda denetçiliği eğitimi protokolü imzalandı

  • Çanakkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çanakkale İl Tarım ve Orman Müdürlüğü arasında imzalanan Okullarda Genç Gıda Denetçisi Projesi işbirliği protokolü imzalandı. 
    1
    18 Nisan
    Çanakkale il genelinde 44 okulda 6'ncı sınıf öğrenci olan 88 öğrenci 'genç gıda denetçisi' olarak denetime katıldı. 
    2
    21 Nisan
    Yetkililer, denetimlerin sürdürülebilir olması ve sağlıklı beslenmenin teşvik edilmesi amacıyla çalışmaların devam edeceğini belirtti. 
    3
    21 Nisan
    Yelek ve görevli yaka kartlarıyla denetim yapan öğrenciler, Namık Kemal Ortaokulu ve 100. Barış Ortaokulu'nda kantin denetimlerini başarıyla gerçekleştirdi. 
    4
    18 Nisan

    Diğer konular

    İçerik konuları