• Buradasın

    Nizip'te 14 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı

  • Kayseri'den gezi için gittikleri Şanlıurfa'da yedikleri yemek sonrası zehirlenme belirtisi gösteren 14 lise öğrencisi, Gaziantep'in Nizip ilçesinde tedavi altına alındı. 
    1
    11 Mayıs
    Gezi kapsamında Şanlıurfa'da yemek yedikten sonra Kayseri'ye dönüşe geçen öğrencilerden 14'ü yolculuk sırasında mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle rahatsızlandı. 
    2
    11 Mayıs
    Nizip devlet hastanesi acil servisine getirilen öğrencilerde yedikleri yemek nedeniyle zehirlenme belirtileri tespit edildi. 
    3
    11 Mayıs
    Tedavi altına alınan 14 öğrencinin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi. 
    4
    11 Mayıs
    Öğrencilerin durumu Kayseri'deki ailelerine de bildirilirken olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatıldığı ve öğrencilerin yedikleri yemekten numune alındığı öğrenildi. 
    5
    11 Mayıs

    Diğer konular

    İçerik konuları