• Siirt İl Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapan Salih Sadoğlu , Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürü olarak atandı. 
    1
    15 Temmuz
    Diyarbakır’a yeni atanan Sadoğlu’nun da selefi Murat Küçükali gibi Trabzonlu olması dikkat çekti. 
    2
    15 Temmuz
    Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürü Murat Küçükali, Ankara’ya atanırken; Siirt İl Müdürü Salih Sadoğlu Diyarbakır’a kaydırıldı. 
    3
    15 Temmuz
    İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğünde, Ümraniye, Eyüpsultan ve Ataşehir’de İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü olarak görev yapan Sadoğlu, 2 yıl önce Siirt İl Milli Eğitim Müdürü olarak atanmıştı. 
    4
    15 Temmuz

    Diğer konular

  • Yanıt bulun

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Siirt İl Milli Eğitim Müdürü Deniz Edip'in bazı başarıları şunlardır:
    • Eğitim Yönetimi Alanında Çalışmalar: "İlk ve Orta Dereceli Okullarda, Eğitim Yöneticisi Olarak Okul Müdürünün, Okul Koçluğu Anlayışının Eğitim Sistemine Uygulanabilirliğinin İncelenmesi" başlıklı bildiriyi Almanya'daki bir kongrede sunmuştur 1.
    • Uluslararası Projeler: Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yürüttüğü Avrupa Birliği projelerinde görev almış, bu kapsamda Almanya, Finlandiya ve Hollanda'da kurslara katılmıştır 1.
    • Ödüllendirme: Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer tarafından, Kahramanmaraş merkezli depremler sırasında yapılan çalışmalar nedeniyle başarı belgesi ile ödüllendirilmiştir 3.
    Ayrıca, Siirt İl Milli Eğitim Müdürü Hüsamettin Şahin'in de eğitime olan inancı ve azmi sayesinde 25 yıl içinde hademe kadrosundan il milli eğitim müdür yardımcılığına yükseldiği belirtilmektedir 45.
    5 kaynak
    Salih Sadoğlu'nun önceki görevleri şunlardır:
    • Öğretmenlik: Diyarbakır'da öğretmenlik yapmıştır 12.
    • İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlüğü: İstanbul'un Ümraniye, Eyüpsultan ve Ataşehir ilçelerinde bu görevi üstlenmiştir 124.
    • İl Milli Eğitim Müdürlüğü: 25 Ağustos 2023 tarihinde Siirt İl Milli Eğitim Müdürü olarak atanmıştır 235.
    Salih Sadoğlu, 2025 yılı itibarıyla Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapmaktadır 14.
    5 kaynak
    Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün bazı hedefleri:
    • Eğitim kalitesini artırmak: Teknoloji entegrasyonu, öğretim yöntemlerinin çeşitlendirilmesi ve öğretmen eğitimi gibi yeniliklerle eğitim kalitesini yükseltmeyi amaçlar 25.
    • Sosyal sorumluluk projelerini teşvik etmek: Çevre bilinci ve sosyal yardımlaşma projeleri ile öğrencilerin toplumsal gelişimlerini desteklemek 25.
    • Mesleki eğitimi yaygınlaştırmak: Okulu terk eden öğrencilerin mesleki eğitim programlarında eğitimlerini tamamlamalarını sağlamak ve mesleki eğitim merkezlerini güçlendirmek 4.
    • Velilerin eğitim sürecine katılımını sağlamak: Velilere, eğitim sürecinde nasıl daha etkili bir rol oynayabilecekleri konusunda rehberlik etmek 5.
    5 kaynak
    Ankara'daki eğitim politikaları, öğrenci merkezli eğitim, bilimsel araştırma, topluma hizmet ve uluslararasılaşma anlayışına dayanmaktadır 1.
    Ankara'daki eğitim politikalarının işleyiş şekli şu şekilde özetlenebilir:
    • Felsefe: Ankara Üniversitesi, eğitimi toplumsal gelişmenin merkezi olarak görür ve "ilerlemeci felsefe" ile "yeniden kurmacılık felsefesi"ni benimser 1.
    • İlkeler: Üniversite, meslek alanının gerektirdiği yeterliklere sahip, bilimsel düşünen, üretken ve etik değerleri benimsemiş bireyler yetiştirmeyi hedefler 1.
    • Öğretim Yöntemleri: Teknoloji temelli öğretim yöntemleri teşvik edilir 1.
    • Ölçme ve Değerlendirme: Sınıf içi başarı, klasik ölçme araçlarının yanı sıra performans görevi, proje ve araştırma raporu gibi yöntemlerle değerlendirilir 1.
    • Uluslararasılaşma: Akreditasyon, ortak diploma programları ve uluslararası öğrenci sayısının artırılması hedeflenir 1.
    • İzleme ve İyileştirme: Öğrencilerin program yeterliklerine ulaşma düzeyi ve memnuniyetleri izlenir 1.
    Ankara'daki eğitim politikaları, Ankara Üniversitesi Rektörlüğü tarafından her yıl gözden geçirilir ve gerekirse güncellenir 1.
    5 kaynak
    Murat Küçükali, Temmuz 2025 itibarıyla Ankara İl Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapmaktadır 135.
    5 kaynak