• Buradasın

    Çorum'da 4 bin 200 şişe şalgam imha edildi

  • ÇORUM (AA) - Çorum'da iş yerinin deposunda bulunan son kullanma tarihi geçmiş 4 bin 200 şişe şalgam, zabıta ekiplerince imha edildi. 
    1
    17 Nisan
    Çorum Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, bir iş yeri sahibi, deposunda bulunan son kullanma tarihi geçmiş şalgamların imha edilmesi için Çorum Belediyesine başvurdu. 
    2
    17 Nisan
    Zabıta Müdürlüğü ekipleri, depodaki 4 bin 200 şişe şalgamı teslim alarak uygun bölgede imha etti. 
    3
    17 Nisan
    Depoda inceleme yapan Zabıta Müdürlüğü ekipleri son kullanma tarihi geçen 4 bin 200 adet şalgamı imha etti."VATANDAŞLARIMIZIN SAĞLIĞINI KORUMAK İÇİN DENETİMLERİMİZ ARALIKSIZ DEVAM EDECEK"Denetimlerin aralıksız devam ettiğini belirten Zabıta Müdürü İrfan Göyhan vatandaşların güvenli gıda tüketmeleri adına yoğun mesai harcadıklarını ifade etti. 
    4
    17 Nisan

    Diğer konular

    İçerik konuları