• Buradasın

    Amasya'da polis memuru altın buldu

  • İl Emniyet Müdürlüğünde görevli bir polis memuru, izinli gününde ailesiyle Kocacık Çarşısı'nda gezdiği sırada altın buldu. 
    1
    6 Nisan
    Polis bulduğu altını İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekiplerine teslim etti. 
    2
    6 Nisan
    Ekiplerce yapılan çalışmada, ziynet eşyasının bir dükkanda alışveriş yapıp çıktıktan sonra düşürdüğü belirlenen Nuriye Keten'e ait olduğu tespit edildi. 
    3
    6 Nisan
    Keten, altını bulan polis memurundan, ziynet eşyasını teslim alırken oldukça mutlu oldu. 
    4
    6 Nisan
    Altını bulan polis memuruna teşekkür eden Keten "Bu hafta da Polis Haftasıymış, bu vesileyle tüm teşkilatın Polis Haftası'nı kutluyorum, çok teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. 
    5
    6 Nisan

    Diğer konular

    İçerik konuları