• Fenerbahçe Kulübü, stat isim ve Avrupa maçlarının forma sponsorluğu konusunda anlaşmaya vardığını duyurduğu Chobani'yle sözleşme imzaladı. 
    1
    30 Temmuz
    Anlaşma detaylarına göre; sarı-lacivertliler 2025-2026 futbol sezonu ve devam eden sezonlar için stadyum isim ve sponsorluk bedeli için 10 milyon Euro; Futbol A Takımı Avrupa forma göğüs sponsorluğu bedeli ise 4 milyon Euro ve devam eden sezonlar için minimum 4 milyon Euro gelir elde edecek.3237874 -> Fenerbahçe'den Beşiktaş'a transfer çalımı. 
    2
    30 Temmuz
    Chobani Stadı'nda sponsorlukla ilgili düzenlenen basın toplantısına Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, Genel Sekreter Burak Çağlan Kızılhan, Chobani Kurucusu ve CEO'su Hamdi Ulukaya, CFO'su Tarkan Gürkan, İletişim Direktörü Hatime Ulukaya, Shepherd Futures Başkanı Mehmet Lütfi Kırdar, Fenerbahçe Kulübü Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu ve sarı-lacivertli kulübün yönetim kurulu üyeleri katıldı. 
    3
    30 Temmuz
    ANLAŞMANIN DETAYLARI2025-2026 sezonundan itibaren 5+5 sezon geçerli olmak üzere stadyum isim sponsorluğu ve 2+3 sezon geçerli olmak üzere Futbol A Takımı Avrupa forma göğüs sponsorluğu için anlaşmaya varıldı. 
    4
    30 Temmuz
    Toplantıda ilk sözü alan Fenerbahçe Kulübü Genel Sekreteri Burak Çağlan Kızılhan, 10 yıl boyunca stat isim sponsorluğunu üstlenen Ülker'e teşekkür etti. 
    5
    30 Temmuz

    Diğer konular

    İçerik konuları

  • Yanıt bulun

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Avrupa forma göğüs sponsorluğu, futbol takımının Avrupa kupalarında giyeceği formaların göğüs kısmında sponsor firmanın logosunun yer alması anlamına gelir 123.
    Fenerbahçe Kulübü ile Chobani firması arasında imzalanan anlaşmaya göre, Avrupa forma göğüs sponsorluğu ilk sezon için 4 milyon Euro değerindedir ve bu bedel, devam eden sezonlarda takımın Avrupa kupalarındaki katılımına göre değişiklik gösterebilir 234.
    5 kaynak
    Chobani'nin Fenerbahçe'ye katkıları şunlardır:
    • Finansal destek: Chobani, Fenerbahçe'ye beş yıl boyunca 200 milyon dolar sponsorlukla önemli bir finansal kaynak sağlamaktadır 24.
    • Uluslararası bilinirlik: Bu sponsorluk, Fenerbahçe'nin uluslararası arenada daha fazla tanınmasına katkıda bulunmaktadır 35.
    • Sosyal sorumluluk projeleri: Chobani, Fenerbahçe ile yaptığı anlaşma kapsamında, kız çocuklarına yönelik sosyal sorumluluk projelerine her yıl 1 milyon dolar aktaracaktır 1.
    Chobani'nin Fenerbahçe'ye olan bu katkıları, stadyum isim sponsorluğu ve Avrupa maçlarında forma göğüs sponsorluğu anlaşmalarının bir sonucudur 345.
    5 kaynak
    Stadyum isim sponsorluğu, bir markanın bir stadyuma isim vererek hem finansal kazanç elde etmesi hem de kulübün marka değerini artırması esasına dayanır 12.
    İşleyiş şekli:
    • Anlaşma Süresi ve Bedeli: Stadyum isim sponsorlukları genellikle 5, 10 veya 15 yıllık süreler için yapılır ve büyük anlaşmalar milyonlarca dolar veya euro değerinde olabilir 13.
    • Stadyum İsminin Kullanımı: Anlaşma süresince stadyum, sponsorun ismi ile anılır 1.
    • Ek Katkılar: Sponsorlar, pazarlama gücü, sosyal medya kampanyaları ve dijital içerik üretimi gibi ek katkılarda bulunabilir 2.
    • Taraftar Tepkileri: Taraftarlar arasında geleneksel isimlere bağlılık nedeniyle zaman zaman tepkiler görülebilir 2.
    Türkiye'den Örnekler:
    • Fenerbahçe ile Ülker arasındaki 10 yıllık stadyum isim sponsorluğu 14.
    • Galatasaray ile RAMS arasındaki 5 yıllık stadyum isim sponsorluğu 3.
    • Beşiktaş ile Tüpraş arasındaki 3 yıllık stadyum isim sponsorluğu 3.
    5 kaynak
    Hamdi Ulukaya'nın Fenerbahçe ile ilişkisi, ABD merkezli yoğurt markası Chobani'nin sahibi olarak Fenerbahçe Spor Kulübü ile gerçekleştirdiği sponsorluk anlaşmasıdır 123.
    2025 yılı itibarıyla Fenerbahçe, Chobani ile hem stadyum isim sponsorluğu hem de futbol A takımının Avrupa maçları forma göğüs sponsorluğu için uzun vadeli bir anlaşma imzalamıştır 235.
    Hamdi Ulukaya, Fenerbahçe'ye sponsor olmasının yanı sıra, bir Fenerbahçe taraftarı olduğunu ve kulübe sempatiyle baktığını belirtmiştir 25.
    5 kaynak