Yıldız Tilbe ve İbrahim Tatlıses arasındaki kavga, 2009 yılında İbo Show'da Yıldız Tilbe'nin "Kandıramazsın Beni" şarkısını söylemesinin ardından yaşanmıştır .
Reklam arası sonrası İbrahim Tatlıses, Tilbe'nin kendisine saygısızlık yaptığını öne sürmüştür . Tilbe ise Tatlıses'in kendisi hakkında yaptığı ağır ithamlara dayanamayarak programı terk etmiştir .
Tatlıses, Tilbe'nin geçmişte kendisinden yardım istediğini ve onu zor durumlardan kurtardığını iddia etmiş, bunun üzerine Tilbe, "Beni kimse pezevenklerin elinden kurtarmadı. Ayrıca sizden yardım istediysem bunu niye burada söylüyorsunuz, çok ayıp ediyorsunuz" demiştir .
Tilbe’nin programı terk etmesinin ardından Tatlıses, "Ne zaman yayına çıksa, şunu yapmam, bunu söylemem, şunu sorma, bunu anlatma diye talepte bulunuyor. Lanet olsun kardeşim. Gelmezsen gelme. Şarkını da istemiyorum seni de" diye konuşmuştur .