• Buradasın

    Reddit Ücretli İçerik Dönemine Geçiş Yapıyor

  • Reddit CEO'su Steve Huffman, 2025 yılı itibarıyla bazı subreddit'lerin yalnızca ücretli kullanıcılar için erişilebilir olacağını açıkladı. 
    1
    17 Şubat
    Yeni sistem kapsamında, kullanıcıların belirli subreddit’lere erişebilmesi için ödeme yapması gerekecek. 
    2
    17 Şubat
    Reddit’in zaten Premium üyelik sistemi bulunuyor, ancak bu yeni sistemle birlikte platformda köklü değişiklikler yaşanabilir. 
    3
    16 Şubat
    Reddit CEO’su Steve Huffman geçtiğimiz yıl kullanıcıların platform üzerinde para kazanabileceği yollar sunacaklarını belirtmişti. 
    4
    15 Şubat
    Ücretli subreddit’lerin ne zaman çıkacağı konusunda bir bilgi yok ancak bu yıl içinde gelebileceği söyleniyor. 
    5
    15 Şubat

    Diğer konular