• Buradasın

    2025'te sistem değişti: Pet şişe getirene ödeme yapılacak!

  • Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Depozito Yönetim Sistemini hayata geçiriyor. 
    1
    1 Şubat
    Vatandaşlara iade edilen her şişe veya kutu için 25 kuruş depozito ücreti verilecek. 
    2
    1 Şubat
    Depozito ücreti, bakanlığa bağlı Türkiye Emlak Katılım Bankası'nın altyapısı üzerinden açılacak bir "e-cüzdan" hesabında toplanacak ve vatandaşlar alışveriş sırasında biriktirdikleri parayı kullanarak bu hizmetten yararlanabilecekler. 
    3
    1 Şubat
    Bakanlık tarafından tescil edilmiş makineler ve manuel iade noktalarında tüketiciler, DOA mobil uygulamasını kullanarak depozito iadelerini gerçekleştirecek. 
    4
    1 Şubat
    Sakarya’da başlatılan uygulama 2025 yılı sonuna kadar ülke genelinde her il ve her ilçede hayata geçirilecek.7-DOA’ya hangi kurum ve kuruluşlar destek veriyor. 
    5
    1 Şubat

    Diğer konular