Yeni teklif yönetimine ilk adım, reklamları belirli gösterim pozisyonlarında zorunlu tutan “Arama’da sadece arama sonuçlarının altında gösterim” özelliğini devre dışı bırakmaktır.
Reklam verenler, Süper Pozisyon bloğunda trafiğin çok pahalı olacağını düşünerek bazen reklamlarının sadece arama sonuçlarının altında gösterilmesini isterler. Ancak bu şekilde çok sayıda reklam veren birbiriyle aktif rekabete girer ve Garanti Gösterim bloğunda birinci pozisyon fiyatı, Süper Pozisyon bloğundan daha pahalı olur. Bunun sonucunda, gösterimleri sadece bir reklam bloğuyla sınırlamayan kullanıcılara kıyasla daha fazla ödeyerek daha az geri dönüş elde etme riski ortaya çıkar.
“Arama’da sadece arama sonuçlarının altında gösterim” özelliğinden vazgeçerek bu sorunu ortadan kaldırıyoruz. Bundan sonra gösterim pozisyonunun size getirdiği tıklamaların ortalama sayısı ne kadar azsa, bu tıklamaların maliyeti de o kadar düşük olur. Tekliflerinizi yükselttiğinizde ise reklamınız daha avantajlı gösterim pozisyonlarında yayınlanır ve daha çok hedef ziyaret alır. Teklifleriniz Süper Pozisyon bloğunda reklam vermeye yetiyorsa elde edeceğiniz ek satış ve müşterilerden kendinizi mahrum bırakmayın.