Bunun yanı sıra istatistiğin toplanmasını beklemeden "Uygulamanın ortalama kurulum fiyatı" stratejisine sahip mobil uygulama reklamlarını başlatabilirsiniz. Böylece, belirtilen otomatik stratejilerle çalışmak çok daha kolay ve hızlı hale geldi.
Algoritmalar, ilk başlatma gününden itibaren sınırlamalara uymaya çalışacak ve birkaç hafta içinde maksimum etkinliğe ulaşacaktır. Makine öğrenimi için biraz zaman tanımanız yeterli.
Otomatik stratejilerin avantajları nelerdir?
Otomatik stratejiler, teklifleri manuel olarak yapabileceğinizden daha sık günceller. Bunun yanı sıra sistemdeki en güncel bilgileri ve üçüncü taraf teklif düzenleme araçlarının erişimine kapalı olan verileri kullanırlar.
Ziyaretçileri siteye çekmek için hedefler belirlediyseniz ve haftalık bütçe çerçevesinde hedef ziyaret sayısını artırmak istiyorsanız "Haftalık bütçe: Maksimum dönüşüm" stratejisini kullanmanızı öneririz. "Ortalama dönüşüm fiyatı" stratejisi ise, ziyaretçileri siteye çekmek için hedefleri belirlemekle kalmayıp, bu hedeflere ulaşmak için ne kadar ödemeye hazır olduğunuzu tam olarak biliyorsanız uygun olacaktır. "Hızlı başlangıç" sayesinde, kampanyanın oluşturulduğu ilk gün bu stratejilerle çalışmaya başlayabilirsiniz.
"Ortalama dönüşüm fiyatı" ve "Haftalık bütçe: Maksimum dönüşüm" stratejilerinin çalışması hakkında ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.