Yandex.Metrica'da reklam kampanyalarının sonuçlarını artık daha net izleyebilirsiniz. Direct arayüzünüze “Metrica için bağlantıların işaretlenmesi” seçeneğini ekleyerek, reklama her tıklandığında, sistemin otomatik olarak sitenin bağlantısına özel yclid işaretini eklemesini sağlayabilirsiniz.
Bu işaretleme nasıl bir avantaj sağlar:
- İşareti baz alarak, Metrica, reklam geçiş verilerini en yüksek netlikte hesaplar.
- İnternet istatistiğini hesaplayan dış sistemlere nazaran, Direct'in otomatik işaretleme sistemi her geçişle ilgili Metrica'ya kesin veriler aktarır. Örneğin fiyat bilgisi, reklam alanı ve anahtar sözcük grubu ile ilgili veriler.
Yeni özelliği bağlamadan önce, yclid işaretinin sitenizin yazılım özelliklerini desteklediğinden emin olun. Bunu yapmak için, bu parametreyi bağlantıya eklemeniz (örneğin: http://www.yandex.com.tr/?yclid=123456) ve sayfanın düzgün açıldığından emin olmanız yeterli. İşaret içeren bağlantı hata veriyorsa, URL parametrelerinin kullanımını sitede ayarlayın ve bundan sonra otomatik işaretlemeyi bağlayın.
Aracın çalışmasıyla ilgili ayrıntıları Yardım bölümünde bulabilirsiniz.