ŞİRKETBlogKariyerTeknolojiReklam verme teknolojisi
Giriş yap
Menü
Yandex'te Reklam
Haberler
Express arayüzü kullanan reklamverenlerin dikkatine: Yeni Direct arayüzüne geçiyoruz
29 eylül 2016

Yaklaşık iki ay sonra Direct'i tamamıyla Profesyonel arayüze geçirmeyi ve yeni başlayan reklamverenlerin ilk reklamlarını oluştururken uzun süre deneme alanı olarak kullanılan Express arayüzü kapatmayı planlıyoruz. Bundan sonra sadece Profesyonel arayüz Direct'in ana arayüzü olacak.

Geçişin sebepleri

Express arayüz, yeni başlayan reklamverenin ilk reklamını kolayca oluşturup, Direct'teki temel reklam verme mekanizmasını anlayabilmesi ve ardından tam teşekküllü reklam kampanyasını yönetmek üzere ana arayüze geçmesi için geliştirilmiştir. Bunun yanı sıra Express arayüz, internette müşteri elde etme yarışında daha fazla önem kazanmaya başlayan bazı ayarları ve araçları desteklememektedir. Örneğin Express arayüzde reklama görsel ekleme, esnek teklif yönetimini ayarlama, reklamı ağlara göre uyarlama, akıllı banner, grafik ve dinamik türde yeni formatlar ekleme gibi işlemler yapılamamaktadır.

Servisin kısıtlı özelliklere sahip olan bu sürümünün gerekliliği ortadan kalkmıştır. Bu nedenle farklı özelliklere sahip iki arayüzü desteklemek yerine Direct için tek bir arayüzü üzerinde odaklanmaya karar verdik.

Geçiş süreci

Reklamverenlerin Express arayüzden yeni arayüze geçişi otomatik olarak yapılacaktır. Geçişi Kasım ayında başlayıp sonbaharın sonuna kadar bitirmeyi hedefliyoruz. Ana arayüze geçiş yapacak olan müşterileri kullanıcıları en yakın zamanda tek tek bilgilendirmeye başlayacağız.

Geçiş sırasında, bakiye, parametreler ve istatistik bilgilerini kaydederek tüm reklam materyallerinizi dikkatli bir şekilde yeni arayüze geçireceğiz. Endişe etmeyin, hiçbir ayarınız kaybolmayacak; tüm reklamlarınız, sözcük gruplarınız, kartvizitleriniz, bölge ve gösterim zamanı ayarlarınız olduğu gibi saklanacaktır.

Ana arayüze geçtikten hemen sonra yeni ayarları ve özellikleri öğrenmeye çalışmanıza gerek yok; sistemin temel özelliklerini burada kullanmaya devam edebilirsiniz. Ayarlarınızı isteğinize bağlı etkinleştirebilir ve düzenleyebilirsiniz.

Hangi gösterim stratejisine geçiş yapılacak?

Express arayüzde "Haftalık bütçe" adında tek bir strateji kullanılmaktaydı. Aynı strateji yeni arayüzde çalıştığı için otomatik geçiş sırasında daha önce ayarladığınız gösterim senaryosu kaydedilecek. Bununla birlikte hem aynı strateji hem de aynı bütçe kısıtlamaları olduğu gibi saklanacak.

Nasıl hazırlanmalıyım?

Reklamveren tarafından hiçbir işlemin veya yeniden ayarlamanın yapılması beklenmemektedir.

Otomatik geçişi beklemek istemiyorsanız istediğiniz anda yeni ana arayüze kendiniz geçebilirsiniz.

Tüm sorularınızı Yandex yöneticinize veya Destek Ekibi'ne sorabilirsiniz.


#Yandex.Direct

Yandex Ad Tech Newsletter bültenine abone olun (İngilizce)

 E-posta adresi yanlış
 
Koşullar
"Reklam verme" hakkındaki Federal Yasa'nın 18. Maddesi'nin 1. Bölümü kapsamında, "YANDEX" LLC'den, ona bağlı şirketlerden ve "YANDEX" LLC adına yetkili tüm kuruluş veya kişilerden reklam mesajları almayı ve bu reklam mesajlarını aldığım servis özelliğini kullanarak mesaj almaktan istediğim zaman vazgeçmeyi kabul ediyorum.
Teşekkürler!

E-posta hesabınızı kontrol edin.

Servisler

Yandex.Direct
Yandex.Metrica
Yandex.Rehber
Yandex.Webmaster
Yandex.Audience
Yandex.Tracker

Reklamlar

Yandex Arama’da Reklam
Yandex Reklam Ağında Reklam Yayınlanma
Yeniden Pazarlama
Yandex.Direct. Medya Bannarı
Yandex.Navigasyon

Yasal belgeler

Gizlilik Politikası
İlgi alanlarına göre reklam gösterimi

Teknolojileri

Yandex.Metrica API’si
Yandex.Haritalar API’si

Reklam materyalleri için koşullar

Reklam Materyalleri Koşulları
Yandex reklam politikası
Türkiye’de reklamı yapılması yasak ya da sınırlı olan ürün ve hizmetlerin listesi

Destek

Destek Ekibi
İletişim
Yerel Reklam Ajansları
© 2004–2022  YANDEX LLC