Ayarları daha kolay yapabilmeniz için Sözcük gruplarının otomatik genişletilmesi ve İlgili ek sözcük gruplarına göre gösterimler özelliklerini birleştirdik.
Burada tek tıkla hem sözcük gruplarının eklenmesini etkinleştirebilir veya kapatabilir hem de harcama yüzdesini ve hedefe göre dönüşüm optimizasyonu yönetebilirsiniz.
Seçim her zaman anlam olarak en yakın sözcük gruplarından başlar. Harcama miktarınız arttıkça, Direct de o kadar çok benzer anlamda sözcük grubu arar (buna ana sözcük gruplarından daha uzak olan sözcük grupları dahildir). Aynı şekilde, harcamalar azaldıkça, seçim de daralır.
Bunun yanı sıra "Arama sorguları" ve "Rapor Sihirbazı" raporlarına eklemeler yapıldı. İstatistik bölümünde “Eşleşme türü” adlı yeni bir sütun göreceksiniz (örneğin, eş anlamlı sözcüğe veya otomatik olarak seçilen sözcük grubuna göre gösterim). Ayrıca, gerektiğinde negatif anahtar sözcüklerle düzenleme yapabilmeniz veya bunları gösterimden kaldırmanız için eklentinin yapıldığı "ana" sözcük grubu tarafınıza gösterilecek.