Açık artırma daha önce olduğu gibi teklifleriniz ve gerçekleşen fiyatlar bazında çalışmaya devam edecek. Değişen tek şey, teklifin kaydedilemeyeceği üst sınırdır.
Kampanyalardaki ayarlarınızda herhangi bir değişiklik olmayacak. Bunun yanı sıra, yüksek teklif verdiğinizde arayüzde uyarı görmeye devam edeceksiniz.
Hazırlık aşamasında sıkça sorulan bazı soruların yanıtları:
- Daha önce geçersiz pozisyonlar için 150,01 TL gösteriliyordu. Şimdi durum ne olacak?
Daha üst pozisyonlarda gösterim için reklamın kalite veya ilgililik göstergesi yetersizse arayüzde fiyat yerine, nedenleri açıklayan bir ipucu gösterilir.
API, geçersiz pozisyonlar için aynı tahmini yüksek giriş fiyatını verir. Bu sabit değer ayrıca düşük kalitenin de bir göstergesidir. - Tıklama başına 100 000 TL gibi yüksek bir rakam belirtilebilir mi?
Hayır, sistem hata mesajıyla yanıt verir ve gerçekçi tıklama fiyatını belirtmenizi ister. Açık artırmada kendiniz için, görevlerinize ve hedeflerinize göre teklif sınırlamasını belirlemeniz daha doğru olur.
Teklifleri kaydedebileceğiniz ve teknik olarak sisteme aktarabileceğiniz üst sınır, rekabete ve sistemin teknik kapasitesine göre değişkenlik gösterebilir.
Genel olarak, bu kadar büyük rakamlar baz alınmamalıdır. Çok az sayıda faaliyet alanı gerçekten yüksek meblağlar ödemeye hazırdır.
Direct’te açık artırmayla çalışırken sizde veya müşterilerinizde oluşabilecek soruların yanıtlarının yanı sıra yardımcı materyaller de hazırlıyoruz. Sorularınızı Yandex’teki yöneticinize de yöneltebilirsiniz.